Ik weet zeker dat ze nu in andere fora de ballen uit hun broek lachen om VBL.quote:Op maandag 19 november 2018 15:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind het vooral schrikbarend dat er nog geen mod is geweest die de boel heeft glad gestreken. Jij en ik zijn er. Zodra we de powers weer hebben zorgen wij er wel voor dat VBL niet zo voor schut staat.
Hoe kan dit topic al 3 uur niet gekoppeld zijn aan de bestaande reeks?????
Befbekjequote:Op maandag 19 november 2018 15:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo ik heb ook maar eens die award-onzin ingevuld.
Lastige vragen zeg, ik denk niet dat ik een voldoende haal.
Zou je op willen houden hier te posten? Denk aan mijn herstel.quote:Op maandag 19 november 2018 15:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ze nu in andere fora de ballen uit hun broek lachen om VBL.
Ik voel me zo voor aap staan nu.
Moest lachen om je antwoord op de keukenprins(es) award.quote:Op maandag 19 november 2018 15:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo ik heb ook maar eens die award-onzin ingevuld.
Lastige vragen zeg, ik denk niet dat ik een voldoende haal.
Weet niet wat het inhoudt maar mag toch verdorie hopen dat ik die win.quote:Op maandag 19 november 2018 15:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Moest lachen om je antwoord op de keukenprins(es) award.
Die username van hem nu vind ik maar vaag.quote:Op maandag 19 november 2018 15:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Befbekje
Derhalve, niet verder gelezen
Je bent nog niet genoemd volgens mij. Saind wel vaak.quote:Op maandag 19 november 2018 15:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weet niet wat het inhoudt maar mag toch verdorie hopen dat ik die win.
Anders zou er sprake zijn van matchfixing.
Onlogisch wilde 'n1ek' zien denk ik.quote:Op maandag 19 november 2018 15:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die username van hem nu vind ik maar vaag.
We zouden niet meer tegen elkaar praten, dat betekent niet dat ik niet meer mag posten.quote:Op maandag 19 november 2018 15:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou je op willen houden hier te posten? Denk aan mijn herstel.
Dat was een makkie.quote:Op maandag 19 november 2018 15:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Moest lachen om je antwoord op de keukenprins(es) award.
Ik heb je wel genomineerd voor een award.quote:Op maandag 19 november 2018 15:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weet niet wat het inhoudt maar mag toch verdorie hopen dat ik die win.
Anders zou er sprake zijn van matchfixing.
Ik prefereer de username Befbekje.quote:Op maandag 19 november 2018 15:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Onlogisch wilde 'n1ek' zien denk ik.
Is hij na al die tijd nog steeds bezig om die diepe krassen op je ziel open te houden?quote:Op maandag 19 november 2018 15:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou je op willen houden hier te posten? Denk aan mijn herstel.
Heeft Saind dat topic over stamppot dan eindelijk geplaatst?quote:Op maandag 19 november 2018 15:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je bent nog niet genoemd volgens mij. Saind wel vaak.
Ik zoek nog juryleden.quote:Op maandag 19 november 2018 15:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben meer benieuwd naar de VBL-awards.
Dat nasi topic is wel een tijdje geleden, misschien moet je een nieuw topic maken om weer relevant te worden.quote:Op maandag 19 november 2018 15:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft Saind dat topic over stamppot dan eindelijk geplaatst?
Zeer onterecht allemaal, zonder mijn nasi had CUL überhaupt niet meer bestaan. Nasi a la Johannes maakte koken weer rullevant.
Wat een farce die awards, terecht dat ik die boycot.
Dat wordt één grote afzeik-show.quote:Op maandag 19 november 2018 15:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben meer benieuwd naar de VBL-awards.
Zolang ik jou vrolijk en blij zie posten, overduidelijk zonder gewetenswroeging, kan mijn herstel niet plaats vinden, ongeacht of wij dan tegen elkaar praten.quote:Op maandag 19 november 2018 15:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
We zouden niet meer tegen elkaar praten, dat betekent niet dat ik niet meer mag posten.
Ongelooflijk dom stuk verdriet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |