gelijk fix in dat crea topicquote:
CREAquote:
Altijd goed.quote:
Welk lijstje?quote:Op maandag 19 november 2018 13:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
heb het aangedurfd lijstje verkiezingen ingevuld![]()
linkje?quote:Op maandag 19 november 2018 13:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
heb het aangedurfd lijstje verkiezingen ingevuld![]()
geen 1 nominatie dacht dat wij matties warenquote:
maar zoals ik zei mensen voelen zich vast gepasseerdquote:Op maandag 19 november 2018 13:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
geen 1 nominatie dacht dat wij matties waren
Zeer jammer dit.quote:
rustaaghquote:Op maandag 19 november 2018 13:22 schreef Dven het volgende:
WAT NOU IK VIND GODVERDOMME GEWOON JAMMER WAT IK JAMMER WIL VINDEN
wat ben je allemaal genoemd?quote:Op maandag 19 november 2018 13:22 schreef hemarookworst het volgende:
Wow al derde keer genoemd en dan weer een andere categorie, ik heb echt voor iedereen een ander imago
historicus en filosoofquote:Op maandag 19 november 2018 13:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
wat ben je allemaal genoemd?
Nek aan nek racequote:
aui noemt mij de grootste klager.quote:
quote:Op maandag 19 november 2018 13:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
aui noemt mij de grootste klager.
Ik ben:quote:Op maandag 19 november 2018 13:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Adergebroed is het.quote:Op maandag 19 november 2018 13:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik ben:
de user die het meeste over sex praat (door AIU)
de user die het meeste zuigt (door NK)
quote:Op maandag 19 november 2018 13:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die gleuf heeft mij niet eens als schreeuwer of zuiger genomineerd. De liefde is bij dezen officieel bekoeld.quote:Op maandag 19 november 2018 13:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja rara hoe zou dat komen?quote:Op maandag 19 november 2018 13:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik ben:
de user die het meeste over sex praat (door AIU)
de user die het meeste zuigt (door NK)
Zolang jij mij gleuf noemt nomineer ik jou nergens voorquote:Op maandag 19 november 2018 13:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Die gleuf heeft mij niet eens als schreeuwer of zuiger genomineerd. De liefde is bij dezen officieel bekoeld.
jajaquote:Op maandag 19 november 2018 13:35 schreef Already_in_use het volgende:
[..]![]()
Hoeft niet per se negatief te zijn hoor!
ja dat kanquote:Op maandag 19 november 2018 13:37 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Zolang jij mij gleuf noemt nomineer ik jou nergens voor
Misschien moet je eens wat vaker selfies posten van die zalige bakkes van je. Anders weten mensen het nooit.quote:Op maandag 19 november 2018 13:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
niet eens genomineerd voor lekkerste user
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |