kan niet de aardse atmosfeer is nodig voor een orkaan om te bestaan dus of hij is er al of het is geen orkaan.quote:Op maandag 19 november 2018 12:24 schreef Nattekat het volgende:
Oje, er komt een gigantische orkaan op Aarde af
7quote:Op maandag 19 november 2018 12:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
kan niet de aardse atmosfeer is nodig voor een orkaan om te bestaan dus of hij is er al of het is geen orkaan.
Is dat nou een algemene weerpraattopic of?quote:Op maandag 19 november 2018 12:26 schreef Dven het volgende:
[..]
7
Wow, jij zou vaker in DASOO moeten komen
Waar komt 'ie vandaan. Vanuit de ruimte?quote:Op maandag 19 november 2018 12:24 schreef Nattekat het volgende:
Oje, er komt een gigantische orkaan op Aarde af
Buiten dan het kleine detail dat er in de ruimte geen orkaan kan ontstaan.quote:Op maandag 19 november 2018 12:48 schreef Dven het volgende:
Wil je op de aarde geraken dan zijn er weinig andere opties dan via de ruimte te gaan ja
Bedankt Hansquote:Op maandag 19 november 2018 12:49 schreef miaeak het volgende:
[..]
Buiten dan het kleine detail dat er in de ruimte geen orkaan kan ontstaan.
Sorry truusquote:
Bedankt Mikequote:
gelijk fix in dat crea topicquote:
CREAquote:
Altijd goed.quote:
Welk lijstje?quote:Op maandag 19 november 2018 13:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
heb het aangedurfd lijstje verkiezingen ingevuld![]()
linkje?quote:Op maandag 19 november 2018 13:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
heb het aangedurfd lijstje verkiezingen ingevuld![]()
geen 1 nominatie dacht dat wij matties warenquote:
maar zoals ik zei mensen voelen zich vast gepasseerdquote:Op maandag 19 november 2018 13:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
geen 1 nominatie dacht dat wij matties waren
Zeer jammer dit.quote:
rustaaghquote:Op maandag 19 november 2018 13:22 schreef Dven het volgende:
WAT NOU IK VIND GODVERDOMME GEWOON JAMMER WAT IK JAMMER WIL VINDEN
wat ben je allemaal genoemd?quote:Op maandag 19 november 2018 13:22 schreef hemarookworst het volgende:
Wow al derde keer genoemd en dan weer een andere categorie, ik heb echt voor iedereen een ander imago
historicus en filosoofquote:Op maandag 19 november 2018 13:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
wat ben je allemaal genoemd?
Nek aan nek racequote:
aui noemt mij de grootste klager.quote:
quote:Op maandag 19 november 2018 13:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
aui noemt mij de grootste klager.
Ik ben:quote:Op maandag 19 november 2018 13:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Adergebroed is het.quote:Op maandag 19 november 2018 13:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik ben:
de user die het meeste over sex praat (door AIU)
de user die het meeste zuigt (door NK)
quote:Op maandag 19 november 2018 13:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die gleuf heeft mij niet eens als schreeuwer of zuiger genomineerd. De liefde is bij dezen officieel bekoeld.quote:Op maandag 19 november 2018 13:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja rara hoe zou dat komen?quote:Op maandag 19 november 2018 13:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik ben:
de user die het meeste over sex praat (door AIU)
de user die het meeste zuigt (door NK)
Zolang jij mij gleuf noemt nomineer ik jou nergens voorquote:Op maandag 19 november 2018 13:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Die gleuf heeft mij niet eens als schreeuwer of zuiger genomineerd. De liefde is bij dezen officieel bekoeld.
jajaquote:Op maandag 19 november 2018 13:35 schreef Already_in_use het volgende:
[..]![]()
Hoeft niet per se negatief te zijn hoor!
ja dat kanquote:Op maandag 19 november 2018 13:37 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Zolang jij mij gleuf noemt nomineer ik jou nergens voor
Misschien moet je eens wat vaker selfies posten van die zalige bakkes van je. Anders weten mensen het nooit.quote:Op maandag 19 november 2018 13:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
niet eens genomineerd voor lekkerste user
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |