extremisten zijn engquote:Op maandag 19 november 2018 13:42 schreef sp3c het volgende:
dat zijn dan ook extreme kutmensen
wat verwacht je dan nog
Je gaat voorbij aan wat ik zeg.quote:Op maandag 19 november 2018 13:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Op Curaçao zijn gekleurde Pieten een tijdje aanwezig geweest, maar inmiddels is dat fenomeen weer bijna verdwenen. Bij de intocht van dit jaar waren bijna alleen maar Zwarte Pieten te zien.
Er zijn van allerlei aanpassingen gedaan aan het uiterlijk van Zwarte Piet, maar het is voor de klagers nooit genoeg. Het houdt een keer op. De links-extremisten in kwestie beginnen nu zelfs al over het paard van Sinterklaas en zijn geslacht: waarom geen vrouw in een rolstoel?
Zoals onderhand inmiddels 6.439 keer uitgelegd zijn roetveegpieten misschien geschikt voor een grote stad als Amsterdam, maar niet in de talloze dorpen in Nederland, waar lokale mensen voor Zwarte Piet spelen. De kans op herkenning zou veel te groot zijn.
Maar ja, de Amsterdamse moraal aan heel Nederland opdringen is een typisch kenmerk van deze hetze die voor "discussie" moet doorgaan.
niet zo bang doenquote:
Je vindt het toch prima? Je rechtvaardigt het toch?quote:Op maandag 19 november 2018 13:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Sta ik er tussen dan?
Scheld ik in het openbaar een anti-pieter uit?
Dat kut staat voor?quote:Op maandag 19 november 2018 13:42 schreef sp3c het volgende:
dat zijn dan ook extreme kutmensen
wat verwacht je dan nog
kutquote:
Geloof je dit echt?quote:Op maandag 19 november 2018 13:37 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Da's omdat zulke groepen de media achter zich hebben. Als je ziet wat voor volk werkzaam is bij de NOS bijvoorbeeld... dan is het niet verwonderlijk.
Jij bediend je toch dan van hetzelfde extreme mensen was in de zin voldoende geweest, jij probeert stemming te maken door er kut aan toe te voegen?quote:
Het is veel ouder dan dat. Maar dat is al uitvoerig besproken in deze reeks. Ik weet dat jij ook deelnam aan deze reeks!s terwijl dat beschreven werd. Dus heb ik niet echt zin daar verder daarop in te gaan dan ik al doe.quote:
als kut ook al niet meer mag vind ik het niet leuk meer hoorquote:Op maandag 19 november 2018 13:45 schreef john2406 het volgende:
[..]
Jij bediend je toch dan van hetzelfde extreme mensen was in de zin voldoende geweest, jij probeert stemming te maken door er kut aan toe te voegen?
Er is wel degelijk een kloof tussen hoe in bepaalde kringen in Amsterdam en in de rest van Nederland over Zwarte Piet wordt gedacht. Amsterdam is een linkse stad en het college is knetterlinks.quote:Op maandag 19 november 2018 13:36 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Bijna. Dus niet uitsluitend.
[..]
Al is dit de laatste van een lange lijst met eisen en issues, dat is geen reden om er niet serieus naar te kijken afzonderlijk.
[..]
En dat weegt zwaarder dan het erdoorheen blijven wurgen van een traditie zuiver omdat het traditie is ongeacht of deze geassocieerd wordt met racisme?
[..]
Er zijn zat mensen buiten Amsterdam die een probleem hebben met Zwarte Piet.
Als het dat was dan wist ik wel dat ik het lekker vond.quote:Op maandag 19 november 2018 13:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
als kut ook al niet meer mag vind ik het niet leuk meer hoor
Met dit soort stropoppen sla je iedere discussie ook op voorhand dood natuurlijk.quote:Op maandag 19 november 2018 13:46 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Er is wel degelijk een kloof tussen hoe in bepaalde kringen in Amsterdam en in de rest van Nederland over Zwarte Piet wordt gedacht. Amsterdam is een linkse stad en het college is knetterlinks.
quote:
Lees de tweets van Clarice Gargard & Simone Weimans. Vorige paginaquote:
Wat een loser die Mouthaanquote:
Mouthaan is een mongool inderdaadquote:
Snap niet dat hij nog bij het nieuws werkt.quote:Op maandag 19 november 2018 13:49 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Mouthaan is een mongool inderdaad
de toevoeging is sowieso belangrijkquote:Op maandag 19 november 2018 13:47 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als het dat was dan wist ik wel dat ik het lekker vond.
Ja da's wel treurig inderdaadquote:
Ik ben al 3 pagina's teruggegaan maar zie ze niet.quote:Op maandag 19 november 2018 13:47 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
[..]
Lees de tweets van Clarice Gargard & Simone Weimans. Vorige pagina
Jaquote:Op maandag 19 november 2018 13:50 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ja da's wel treurig inderdaadHad vroeger veel respect voor hem maar sinds Trump aan de macht is is ie echt een karikatuur van zichzelf geworden.
Rutte heeft zich zaterdag met echte zwarte pieten laten fotograferen, dat is dus wel een bewijs dat de minister president daar niks racistisch in ziet!quote:Op maandag 19 november 2018 12:57 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Meestal krijgt de samenleving de schuld van het vermeende racisme en wordt het individu eerder onwetendheid of bewust wegkijken verweten. Tenminste, dat was zo in 2013, maar ik moet bekennen dat ik de eventuele ontwikkelingen in het standpunt van de anti's sindsdien niet heb bijgehouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |