quote:Op vrijdag 23 november 2018 16:54 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik geef niks om bloemen en zou juist blij zijn met een lekkere verse worst als cadeau.
Maar op is opquote:Op vrijdag 23 november 2018 18:54 schreef Nielojram75 het volgende:
.....Een worst, heerlijk, heeft iedereen wat aan!
charmante fotoquote:Op vrijdag 23 november 2018 19:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
1e BZV bedbeelden: ’Alles voelt goed met Jaap. Ook die dingen’
De KRO-NCRV heeft de eerste ’bedbeelden’ van Boer Zoekt Vrouw gedeeld. Jaap en Marian vertellen stralend over hun ’eerste nacht’.
[ afbeelding ]
„Alles voelt goed met Jaap. Ook die dingen”, doelt een blozende Marian kennelijk op wat er gebeurd is die nacht.
Ook Jaap heeft een glimlach van oor tot oor. Hij onthult dat ze al meteen ’lepetje lepeltje’ hebben gelegen en dat dat heel goed is bevallen. Zondag is de hele aflevering bij de KRO-NCRV op NPO1 te zien om 20.25
https://www.telegraaf.nl/(...)-jaap-ook-die-dingen
Sow koekoek
Dan wordt er inderdaad weinig geslapen....quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:37 schreef marcodej het volgende:
Lepeltje lepeltje is een vreselijk waardeloze slaappositie.
Ik weet het, daar heb ik het inderdaad gezien. Ik vond het leuk!quote:Op vrijdag 23 november 2018 15:42 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
https://vtm.be/boer-zkt-vrouw-de-wereld-rond?
Daar kan je alles terugkijken
quote:Op vrijdag 23 november 2018 20:01 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Van achter in de foef, zou Herman Brusselmans zeggen.
En vergeet de championnetjes van Michelle niet. Zag al een voorstukje waar zij shoppen gaat en hij maar afhaakt op een terrasje.quote:Op zondag 25 november 2018 19:58 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nog 30 minuten
En dan weten we hoe het met de worst van Marnix is![]()
Ik vrees van welquote:Op zondag 25 november 2018 20:25 schreef loekf het volgende:
Marnix gaat meteen z’n worst uitpakken ?
Denk het ook niet.quote:Op zondag 25 november 2018 20:26 schreef MissJ het volgende:
Dat gaat 'm niet worden hoor met Marnix en Janneke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |