abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage donderdag 22 november 2018 @ 08:47:35 #151
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_183298520
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 00:48 schreef Dr_Gonzo het volgende:

[..]

Dus je staat te zeiken met een DS4 controller in een hand en je lul in de ander?
Gewoon cinematic mode gebruiken, dan kun je je controller wegleggen en allebei je handen gebruiken.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_183298735
Gister tijdens voetbaltraining mijn hamstring afgescheurd..

Voorlopig dus genoeg tijd om cowboy te spelen.
  donderdag 22 november 2018 @ 09:38:43 #153
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_183299252
quote:
10s.gif Op woensdag 21 november 2018 22:25 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

_O- :D

Ik zit nog steeds in chapter 3 maar doe ook echt alles wat er te doen is. Geweldig gewoon _O_

Heeft iemand alle 144 cigarette cards al? :D
Ik kwam er gister pas achter dat er dus veel kaarten in pakjes premium sigaretten zitten, die ik steeds heb laten liggen omdat ik niet meer sigaretten kon meenemen... |:( Moet ik al die kampen en huisjes weer langs.

Op IGN hebben ze een interactieve kaart, alles wat ik aan het einde niet heb gevonden, doe ik wel met hulp.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 22 november 2018 @ 09:40:08 #154
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_183299276
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 09:06 schreef JaafkeJunior het volgende:
Gister tijdens voetbaltraining mijn hamstring afgescheurd..

Voorlopig dus genoeg tijd om cowboy te spelen.
Ouch :X Sterkte, ook al kun je nu lekker spelen.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_183299636
Je zou bijna opzet vermoeden ;)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 22 november 2018 @ 10:37:36 #156
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_183300221
quote:
10s.gif Op donderdag 22 november 2018 08:47 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Gewoon cinematic mode gebruiken, dan kun je je controller wegleggen en allebei je handen gebruiken.
nee hoor, dan stopt Arthr met rijden. Je moet de X ingedrukt houden :X
  Redactie Frontpage donderdag 22 november 2018 @ 10:40:00 #157
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_183300251
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 10:37 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

nee hoor, dan stopt Arthr met rijden. Je moet de X ingedrukt houden :X
Nee hoor, gewoon een marker in je map zetten en hij gaat er uit zichzelf naartoe ;)
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_183300259
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 10:37 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

nee hoor, dan stopt Arthr met rijden. Je moet de X ingedrukt houden :X
Nee dat is (denk sinds een update ofzo) al een tijdje niet meer zo.
  donderdag 22 november 2018 @ 10:43:04 #159
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183300280
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 10:37 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

nee hoor, dan stopt Arthr met rijden. Je moet de X ingedrukt houden :X
nope
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 22 november 2018 @ 10:43:15 #160
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183300282
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 10:40 schreef rival het volgende:

[..]

Nee dat is (denk sinds een update ofzo) al een tijdje niet meer zo.
was nooit zo.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_183300316
Is bij mij ook nooit het geval geweest, en ik kocht hem een dag na de launch.
Gewoon zorgen dat je in galop bent op het moment dat je het activeert. Nooit geen problemen mee gehad.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_183300317
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 10:43 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

was nooit zo.
Bij mij stopte die steeds, vanaf ongeveer het 2e weekend dat de game uit was niet meer. Heb er nog met een maatje over gesproken omdat we er blij mee waren. We vonden het zo stom dat je iets moest blijven drukken..

Dus iets ging er hier mis wat nu niet meer het geval is :?
pi_183300443
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 10:45 schreef rival het volgende:

[..]

Bij mij stopte die steeds, vanaf ongeveer het 2e weekend dat de game uit was niet meer. Heb er nog met een maatje over gesproken omdat we er blij mee waren. We vonden het zo stom dat je iets moest blijven drukken..

Dus iets ging er hier mis wat nu niet meer het geval is :?
Ik heb wel gemerkt dat als je ietwat van de rode lijn afweek tijdens het activeren, bijvoorbeeld in een wat bochtig traject, dat ie dan soms wel eens kon stoppen.

Dus het beste is het op een langer recht stuk om het dan te activeren tijdens de galop.
Werkt perfect.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Redactie Frontpage donderdag 22 november 2018 @ 10:57:21 #164
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_183300503
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 10:45 schreef rival het volgende:

[..]

Bij mij stopte die steeds, vanaf ongeveer het 2e weekend dat de game uit was niet meer. Heb er nog met een maatje over gesproken omdat we er blij mee waren. We vonden het zo stom dat je iets moest blijven drukken..

Dus iets ging er hier mis wat nu niet meer het geval is :?
Bij gele missielijnen werkt het niet, alleen bij rode die je zelf hebt gezet.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_183301437
Forum motiveert mij altijd wel om het spel weer te doen.. Nog maar 2 uur gespeeld en daarna gaat FIFA er telkens weer in. Maar als ik hier alles lees denk ik, fuck nog een lange weg te gaan. Dat legendary dieren zijn, en cards verzamelen??!?!? hoe dan :')

letsgo! ziekmelden klinkt nu wel aantrekkelijk, vind nooit tijd om langer dan 1,5 uur te spelen ja
It's nice to be important, but it's more important to be nice
pi_183302681
Ik vind 1,5 spelen aan het eind van een vervelende werkdag erg prettig, kan je je stress een beetje kwijt in een goede schietpartij of even je hoofd over een transportprobleem breken (route van kamp naar legendary animal naar trapper, naar fence en terug)

Ik heb voor de grap ook RDR1 nog eens afgestoft, had m voor het laatst in 2016 gebruikt. Buiten de graphics die natuurlijk wat minder zijn viel o.a. op:
- Fast travel is in deel 1 veel handiger, gewoon een kamp maken, geld betalen en je bent zo terug
- aanschaffen van property op diverse punten was toch handiger dan elke keer een kamer huren in bv Strawberry of Valentine. Ik vind het nog steeds jammer dat ik nog niet van de hotels in St. Denis gebruik kan maken
- Het is erg makkelijk maar ook onrealistisch dat in deel 1 bij fluiten je paard als bij toverslag verschijnt. Ook het gebruik van een koopakte ("deed" genoemd) voor als je paard overlijdt is heel handig, maar ook een tikkie vreemd. Dan is de "buiten gehoorafstand" melding toch eerlijker en moeilijker
- wapens herladen en doorladen in 2 is wat lastiger (extra klik nodig) maar daardoor ook realistischer
- Knoppencombinaties in 2 voelen soms onhandiger aan dan in 1. Ik heb al meerdere keren medicijnen, kogels en inspanningen door per ongeluk opgelopen bounties in 2 (iemand gestompt die ik wilde spreken, meerdere keren bijna dood door trap van een paard dat ik wilde kalmeren, op verkeerde paard gestapt en van diefstal beschuldigd omdat Arthur niet tussen twee paarden doorliep maar er om heen etc)
- Deadeye in 2 is minder fijn. Het ging in heel goed in deel 1 met de automatische kruisjes, maar level 3 lukte totaal niet en een grote groep tegenstanders was dan ook een gruwel (legde er altijd maar één of twee om) Ik kan in RDR2 het beste overweg met level 1 (automatische kruisjes) en ben eigenlijk altijd te langzaam met het zelf zetten van kruisjes in level 2. Ik ben nu net level 3 geworden maar wat is daar eigenlijk het effect van. Dat je a la Max Payne in slow mo blijft?
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  donderdag 22 november 2018 @ 13:18:42 #167
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_183302879
Overigens wel raar (chapter 6)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_183302919
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 13:18 schreef wonderer het volgende:
Overigens wel raar (chapter 6)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 22 november 2018 @ 13:21:38 #169
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_183302939
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 13:20 schreef rival het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_183304696
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 09:38 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ik kwam er gister pas achter dat er dus veel kaarten in pakjes premium sigaretten zitten, die ik steeds heb laten liggen omdat ik niet meer sigaretten kon meenemen... |:( Moet ik al die kampen en huisjes weer langs.

Op IGN hebben ze een interactieve kaart, alles wat ik aan het einde niet heb gevonden, doe ik wel met hulp.
Je kan alle kaarten ook krijgen door gewoon pakjes premium sigaretten te kopen. Dat kan ook door eerst de game te spelen en als je de meeste kaarten al hebt telkens pakjes te kopen en opnieuw laden als je geen nieuwe kaarten hebt. De laatste 5 kaarten ofzo kan je online opzoeken waar je die kan vinden.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_183306611
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 13:21 schreef wonderer het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door Dr_Gonzo op 22-11-2018 17:06:12 ]
We're just gonna have to make it up along the way, pure gonzo journalism
pi_183306665
quote:
10s.gif Op woensdag 21 november 2018 22:25 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

_O- :D

Ik zit nog steeds in chapter 3 maar doe ook echt alles wat er te doen is. Geweldig gewoon _O_

Heeft iemand alle 144 cigarette cards al? :D
al die cards zoeken vind ik niet passen bij het outlaw role-playing... dat doet mijn arthur morgan niet... die is daar veel te bad-ass voor... plaatjes verzamelen is voor kleuters...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  donderdag 22 november 2018 @ 17:19:29 #173
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183306877
quote:
6s.gif Op donderdag 22 november 2018 17:01 schreef Nielsch het volgende:

[..]

al die cards zoeken vind ik niet passen bij het outlaw role-playing... dat doet mijn arthur morgan niet... die is daar veel te bad-ass voor... plaatjes verzamelen is voor kleuters...
Maar die plaatjes krijg je door peuken te roken
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_183306891
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 17:19 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Maar die plaatjes krijg je door peuken te roken
peuken roken is voor aanstellers, echte outlaws pruimen tabak
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_183306898
Heb nu toch maar even een oude savegame gepakt, om even de badguy te spelen. Alles doen voor goede honor begint me te vervelen. Heb bijna het hoogste.

Molotovs gooien, gasten van een klif gooien, gasten in kampvuur gooien of opblazen, saloons overhoop knallen. Ik heb het gewoon even nodig :')

Wel bizar hoe snel je honor weer naar beneden gaat. Terwijl je eeuwig bezig bent om het juist omhoog te krijgen.
Niet Fokken met mij.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')