Je voert een strijd die je niet kan winnen vriendquote:Op zondag 18 november 2018 12:34 schreef NoelGallagher het volgende:
En als je een keer ballen hebt reageer je er op ipv te verwijderen
Don Quichotquote:Op zondag 18 november 2018 12:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je voert een strijd die je niet kan winnen vriend
Tegen de drugs?quote:Op zondag 18 november 2018 12:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Moet jij eens op gaan lettenquote:Op zondag 18 november 2018 12:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 november 2018 12:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Moet jij eens op gaan letten
Ik help het je hopenquote:Op zondag 18 november 2018 12:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Moet jij eens op gaan letten
Bij mij was de strijd tevergeefs en heeft mij mijn geliefde Azpi gekostquote:Op zondag 18 november 2018 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zou er zelfs m'n account voor over hebben om jullie te bevrijden van het kwaad
ONZ / Feliciteer hier Kiidquote:Op zondag 18 november 2018 12:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Bij mij was de strijd tevergeefs en heeft mij mijn geliefde Azpi gekost
Wat een eerquote:Op zondag 18 november 2018 12:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ONZ / Feliciteer hier Kiid
nog steeds niet dicht
show mequote:Op zondag 18 november 2018 12:55 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb tevens gestemd in de FOK!verkiezingen, een aantal hier kunnen zich op een bepaalde manier terugvinden in de lijst...
Heyquote:Op zondag 18 november 2018 13:05 schreef NoelGallagher het volgende:
Hopelijk reageert die laffe tak nog
Haha je hebt een oogje op Aberquote:Op zondag 18 november 2018 13:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb op jou gestemd als user die overal opduikt.
quote:Op zondag 18 november 2018 13:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb op jou gestemd als user die overal opduikt.
Ja had leuk gezelschap, Star Wars gekeken enz.quote:Op zondag 18 november 2018 13:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja klinkt als een top weekend ja
Zoow wauw topquote:Op zondag 18 november 2018 13:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja had leuk gezelschap, Star Wars gekeken enz.
uit eten in Ede, op zondag, RIPquote:Op zondag 18 november 2018 13:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zeker zeker.
Zie helemaal purple van die haze
Straks uit eten in fucking ede
Lol ik ben atm nog in Edequote:Op zondag 18 november 2018 13:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zeker zeker.
Zie helemaal purple van die haze
Straks uit eten in fucking ede
lekker rustig dus in restaurant helemaal top tochquote:Op zondag 18 november 2018 13:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
iedereen is daar toch naar de kerk, helemaal verlaten alles
Inmiddels weer weg tho na 41 uur in Ede City te zijn geweest.quote:Op zondag 18 november 2018 13:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wow dit meen je niet wat is de wereld toch ongelooflijk klein
Een wildrestaurantquote:Op zondag 18 november 2018 13:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Inmiddels weer weg tho na 41 uur in Ede City te zijn geweest.
Waar ga je eten vanaaf?
wat een zielig hoogtepunt, ik ben gewoon ff klaar gekomen.quote:Op zondag 18 november 2018 13:53 schreef NoelGallagher het volgende:
Gisteren sushi besteld en gvd ja dat was mijn hoogtepunt van de avond
Definieer leukquote:Op zondag 18 november 2018 14:06 schreef MisterLastName het volgende:
Hallo weet er iemand nog leuke slowchats ?
ONZquote:Op zondag 18 november 2018 14:06 schreef MisterLastName het volgende:
Hallo weet er iemand nog leuke slowchats ?
Dat klinkt precies als de klbscquote:Op zondag 18 november 2018 14:10 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Gezellige sfeer, mensen in hun waarde laten je weet wel
quote:Op zondag 18 november 2018 14:10 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Gezellige sfeer, mensen in hun waarde laten je weet wel
quote:
Jaa primaquote:
Sjoelen? Dat is lang geleden zegquote:Op zondag 18 november 2018 14:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jaa primadrukke week/weekend, nu op weg naar Rotterdam om te sjoelen met FOK!kers
Nou hallo danquote:Op zondag 18 november 2018 14:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat klinkt precies als de klbsc
Lekker handig om te klonen met een permbanquote:Op zondag 18 november 2018 14:17 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar MisterLastName is wel KeyboardMaestro
oke bradquote:Op zondag 18 november 2018 14:20 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Eh wat precies? Er worden nu aannames gedaan op basis van WAARHEDENDusseh
quote:Op zondag 18 november 2018 14:20 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Eh wat precies? Er worden nu aannames gedaan op basis van WAARHEDENDusseh
Dom genoeg. Als jij aankomt met roepen dat ik een kloon ben van iemand dan roep ik dat en dan is het help ik ben in de war wat moet ik nu doenquote:
Voor mij de laatste keer 5 jaar geleden in dezelfde groep met (grotendeels) andere FOK!kersquote:Op zondag 18 november 2018 14:19 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Sjoelen? Dat is lang geleden zeg
Mooi spel blijft het toch. Een van de weinig echt gemoedelijke spelletjes. Hoop van die bordspellen komt toch ruzie vanquote:Op zondag 18 november 2018 14:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Voor mij de laatste keer 5 jaar geleden in dezelfde groep met (grotendeels) andere FOK!kers
Autoproblemen is 1 woordquote:Op zondag 18 november 2018 14:23 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik kan niet meer in het auto problemen topic.
Vaarwel dan maar.
Ik weet dat je om me caretquote:Op zondag 18 november 2018 14:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mijn care-radar gaat ook af ja
Hey vetzakquote:Op zondag 18 november 2018 14:24 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Ground control to major tom?
Zal ik douchen en boodschappen doen of gewoon yolo spareribs bestellen vanavondquote:
Laat me een handje helpenquote:
gewoon spareribs in bedquote:Op zondag 18 november 2018 14:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal ik douchen en boodschappen doen of gewoon yolo spareribs bestellen vanavond
Oh we gaan dit spelletje echt spelen ja? Okéquote:
Allemaal en daarna rdrquote:Op zondag 18 november 2018 14:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal ik douchen en boodschappen doen of gewoon yolo spareribs bestellen vanavond
Vet onhandig in bed manquote:
Hou je bek vieze dikke vetkwabberquote:Op zondag 18 november 2018 14:26 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
hihi handje, snapje want groot is 'ie toch niet
Hmm ja dat is wel goed idee. Ik heb trouwens een money glitch gevondenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |