SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Vaak wel..quote:Op zaterdag 17 november 2018 20:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Is op een zaterdag. Werk je in het weekend?
Wat doet u voor werk dan?quote:
Ja, da's dan mooi balen.quote:
Bryan Ferry heb ik dan weer wel live gezienquote:Op zaterdag 17 november 2018 20:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ook live gezien
In de Roxy Music samenstelling
11x live gezienquote:
Zal ik doenquote:Op zaterdag 17 november 2018 20:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, da's dan mooi balen.
Bel Billy ff op en zeg dat ie een andere datum moet kiezen dan.
Dat gaat niemand meer, dus troost je in dat feitquote:Op zaterdag 17 november 2018 20:45 schreef ok01 het volgende:
[..]
Zo dan![]()
Ik ga hem nooit meer live zien
Het blijft wel een sneue gedachtequote:Op zaterdag 17 november 2018 20:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat gaat niemand meer, dus troost je in dat feit
Ja, tijd vliegtquote:Op zaterdag 17 november 2018 20:47 schreef ok01 het volgende:
[..]
Het blijft wel een sneue gedachte![]()
In Januari alweer drie jaar dood
Ik merk al wel wat het thema van de avond isquote:Op zaterdag 17 november 2018 20:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, tijd vliegt
Depeche Mode 2x live gezien
Opscheppen?quote:Op zaterdag 17 november 2018 20:50 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik merk al wel wat het thema van de avond is
Puur toevalquote:Op zaterdag 17 november 2018 20:50 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik merk al wel wat het thema van de avond is
En het Goede Doel, die wel?quote:Op zaterdag 17 november 2018 20:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Puur toeval
Henk & Henk niet live gezien
Ik heb Henk een keer gezien in Stairway.quote:Op zaterdag 17 november 2018 20:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Puur toeval
Tijdens een Fok meet?quote:Op zaterdag 17 november 2018 20:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb Henk een keer gezien in Stairway.
Edit: hij trad niet op. Hij was bier aan het drinken.
Dat is goed genoegquote:Op zaterdag 17 november 2018 20:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 november 2018 20:50 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zo zeggen maar ja
Nope. Heb een tijdje in Nieuwegein gewoond, dus dan kom je 's avonds als je uit wilt al snel in Utrecht terecht.quote:
Het was (is?) zijn eigen tent.quote:Op zaterdag 17 november 2018 20:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die heb ik dan wel weer live gezien.quote:Op zaterdag 17 november 2018 20:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Puur toeval
Nieuwegeinquote:Op zaterdag 17 november 2018 20:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nope. Heb een tijdje in Nieuwegein gewoond, dus dan kom je 's avonds als je uit wilt al snel in Utrecht terecht.
I know. Daarom verbaasde me het ook niet.quote:
quote:Op zaterdag 17 november 2018 20:55 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik zit klaar voor de Golden Oldies
Opschepperquote:
Tja, als de baas het appartement deels betaalt, dan vind ik het prima. En het was recht tegenover dat marktplein; lekker centraal en dichtbij de sneltram naar de bewoonde wereld.quote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 17 november 2018 20:55 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik zit klaar voor de Golden Oldies
Ik had bijna in Nieuwegein gewoond. Gelukkig kwam ik net voor die tijd mijn man tegen en ben ik met hem samen gaan wonen. Maar ik werk nu alweer dik 10 jaar in Nieuwegein.quote:Op zaterdag 17 november 2018 20:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nope. Heb een tijdje in Nieuwegein gewoond, dus dan kom je 's avonds als je uit wilt al snel in Utrecht terecht.
quote:Op zaterdag 17 november 2018 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had bijna in Nieuwegein gewoond. Gelukkig kwam ik net voor die tijd mijn man tegen en ben ik met hem samen gaan wonen. Maar ik werk nu alweer dik 10 jaar in Nieuwegein.
Dat is mijn straf omdat ik vroeger altijd zei dat ik in ieder geval nooit in Nieuwegein zou willen wonen en werken
haha eigen schuldquote:Op zaterdag 17 november 2018 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had bijna in Nieuwegein gewoond. Gelukkig kwam ik net voor die tijd mijn man tegen en ben ik met hem samen gaan wonen. Maar ik werk nu alweer dik 10 jaar in Nieuwegein.
Dat is mijn straf omdat ik vroeger altijd zei dat ik in ieder geval nooit in Nieuwegein zou willen wonen en werken
quote:
:wquote:
quote:Op zaterdag 17 november 2018 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |