Nee, je geeft minder uit, dat is iets heel anders dan verdienen.quote:[b]Op donderdag 13 december 2018 20:14 schreef LXIV
Geen geld voor een planchet. En je verdient ook nog 533 euro. Als je er 2 koopt zelfs meer dan 1000 euro. Ik ben toch teveel een boer om daar dan in te trappen.
Dat is echt nasty idd. De badkamer boer waarmee onze aannemer toen samenwerkte wist zogenaamd geen prijzen. We moesten maar zeggen wat we mooi vonden en dan zouden we later wel een offerte krijgenquote:Op donderdag 13 december 2018 20:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wij gingen toen we voor onze nieuwbouwwoning een badkamerboer hadden bezocht naar huis met de offerte, bekeken die eens goed, beseften ineens dat de offerte exclusief BTW was en hebben toen álle niet-noodzakelijke dingen geschrapt. We dachten dat we niet zonder design radiator en spiegelverwarming konden. Wat blijkt: we kunnen heel goed zonder.
Spiegelverwarming?quote:Op donderdag 13 december 2018 20:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wij gingen toen we voor onze nieuwbouwwoning een badkamerboer hadden bezocht naar huis met de offerte, bekeken die eens goed, beseften ineens dat de offerte exclusief BTW was en hebben toen álle niet-noodzakelijke dingen geschrapt. We dachten dat we niet zonder design radiator en spiegelverwarming konden. Wat blijkt: we kunnen heel goed zonder.
Ja... dan beslaat ie niet (of hij ontwasemt vooral weer heel snel) nadat je gedoucht hebt.quote:
Het is vooral dat ze er bizarre prijzen voor vragen.quote:Op donderdag 13 december 2018 21:52 schreef FlippingCoin het volgende:
Damn ja dan kan je het wel heel erg duur maken met zulke dingen.
Planchet is bij Ikea ook heel betaalbaar trouwensquote:Op donderdag 13 december 2018 21:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn schoonouders hebben die verwarming in de spiegel.. Ik kan er mijn geld ook niet aan uitgeven hoor. Bij ons ook weer een ikea badmeubel. Beviel de vorige keer goed.
Mocht ik ooit de behoefte krijgen aan een planchet ga ik er zeker kijkenquote:Op donderdag 13 december 2018 22:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Planchet is bij Ikea ook heel betaalbaar trouwens![]()
Bij ons is het in kleur (die we zelf kunnen kiezen) en het zou goed moeten zijn voor het douchegedeelte.quote:Op donderdag 13 december 2018 16:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Moet je daarna ook nog verven? En is waterdicht stucwerk genoeg voor het douchegedeelte?
Graag gedaan!quote:Op donderdag 13 december 2018 17:33 schreef Claudia_x het volgende:
Het is makkelijk om kritiek te hebben op individuele keuzes. Als je voor elk object de optimale keuze maakt, dan kan bijna niemand meer een verbouwing betalen.
Hoe dan ook: ik ben er even achteraan gegaan of de stukadoor ook waterdicht stucwerk kan gebruiken in de douche. En ik kijk intussen naar doucheplaten. Dus dank voor de tip!
Ik ga even kijken/Nadenkenquote:Op donderdag 13 december 2018 20:02 schreef Claudia_x het volgende:
Hm, ik vind de wereld van de douchevloer wat obscuur. Heb je iets leuks gevonden, blijkt er nog een potensysteem nodig te zijn. En een inbouwsysteem. En afvoergarnituur. En voor je het weet komt er een kleine 1000 euro bovenop.
Dit lijkt me wel wat, een grijze vloer van composiet ('Ideal standard ultraflat solid'):
[ afbeelding ]
Maar ik kom bijv. ook maatwerkvloeren van solid surface tegen. SV, weet jij raad? Ik zoek iets met een afmeting van 140x80 of 140x90 cm.
Dank je, ik heb het geprobeerd bij Badkamerwinkel!quote:Op vrijdag 14 december 2018 09:19 schreef SV-tje het volgende:
Ik zie mooie van villeroy en Boch, compleet met sifon etc voor rond 500euro, bv bij badkamerwinkel (die je overigens een lijst van spullen kunt sturen en dan krijg je een lagere offerte terug dan de internetprijzen)
Wij hebben alles besteld bij Soak, zijn we erg tevreden over. Alleen Six. heeft het binnenwerk van de handdouche te hard aangedraaid dus nu even afwachten of de leverancier van Soak het nog kan leveren.quote:Op zaterdag 15 december 2018 13:22 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben net terug van de badkamerboer. De prijzen liggen er gewoon twee keer zo hoog als internetprijzen.Er kon nog wel wat vanaf, gaf hij aan, maar ik denk niet dat we ooit in de buurt gaan komen van internetprijzen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De dakkapel zit erop. Gelukkig maar, want het gaat vanavond sneeuwen. Er is ook begonnen met het aanbrengen van isolatiemateriaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn twee dakramen vervangen en er is er één toegevoegd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Nice! Op die laatste foto kun je al wel zien wat een mooie uitzichten jullie straks van kunnen genieten
Resistance is futile.![]()
Ja, we hebben zowel voor als achter verrassende vergezichten als je bedenkt dat we in het drukste deel van Nederland zitten.quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:32 schreef Seven. het volgende:
Nice! Op die laatste foto kun je al wel zien wat een mooie uitzichten jullie straks van kunnen genieten
Dat soak.com ziet er trouwens voordelig geprijsd uit! Jammer dat een paar dingen die ik nodig heb niet geleverd kunnen worden.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |