abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_183711102
Én zonder planchet!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 13 december 2018 @ 20:24:48 #277
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_183711140
Designradiator heb ik wel, maar dat omdat die echt goed paste in onze vierkante badkamer.

Maar sommige mensen die dan 50.000 euro neertellen voor de badkamer of de keuken, ik vind dat echt waanzin. Zeker als je gewoon voor dat geld hebt moeten werken.
The End Times are wild
pi_183711373
Nog positief nieuws hier: een groot deel van de bouwlieden werkt door in de periode tussen kerst en oud en nieuw.
pi_183711413
quote:
0s.gif [b]Op donderdag 13 december 2018 20:14 schreef LXIV

Geen geld voor een planchet. En je verdient ook nog 533 euro. Als je er 2 koopt zelfs meer dan 1000 euro. Ik ben toch teveel een boer om daar dan in te trappen.
Nee, je geeft minder uit, dat is iets heel anders dan verdienen.
Wij hebben dingen als wc rol houders etc bij de bouwmarkt gekocht. Erg genoeg gewoon gewacht tot ze in de aanbieding waren want eerlijk gezegd zijn dat dus dingen die mij niet kunnen boeien.
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
pi_183711465
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 20:21 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Wij gingen toen we voor onze nieuwbouwwoning een badkamerboer hadden bezocht naar huis met de offerte, bekeken die eens goed, beseften ineens dat de offerte exclusief BTW was en hebben toen álle niet-noodzakelijke dingen geschrapt. We dachten dat we niet zonder design radiator en spiegelverwarming konden. Wat blijkt: we kunnen heel goed zonder.
Dat is echt nasty idd. De badkamer boer waarmee onze aannemer toen samenwerkte wist zogenaamd geen prijzen. We moesten maar zeggen wat we mooi vonden en dan zouden we later wel een offerte krijgen :') eikels ook veel te laat die offerte opgestuurd natuurlijk zodat er ook bijna geen tijd meer was voor wijzigingen. Dus dat hebben we maar lekker niet gedaan.

Ervaring nu is heel anders. Ze hebben goed mee gekeken hoe we in ons budget konden blijven maar wel zo ver mogelijk onze wensen. Het is Verwijst in Deurne. Ben er heel tevreden over. Met design radiator trouwens haha.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_183711567
Ja, vreemd genoeg kunnen we nu ineens niet meer zonder design radiator.
pi_183711681
Dat was ook onze ervaring bij sanidump terwijl we bij de installateur van het project en geen advies kregen en de hoofdprijs moesten betalen. Om een idee te geven: voor het budget van 2500 euro dat bij het huis hoorde kregen we de wc niet gekocht en geďnstalleerd (hangtoillet basis en een fonteintje met standaard kraan). Dat hebben we dus heel snel geweigerd.

Die doucheplaten zien er gaaf uit! Die houd ik in mijn achterhoofd voor onze tweede badkamer.
En ah, uitzicht uit bad, dan zou ik inderdaad ook niks voor het raam hangen.
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
  donderdag 13 december 2018 @ 21:44:55 #283
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_183713989
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 20:21 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Wij gingen toen we voor onze nieuwbouwwoning een badkamerboer hadden bezocht naar huis met de offerte, bekeken die eens goed, beseften ineens dat de offerte exclusief BTW was en hebben toen álle niet-noodzakelijke dingen geschrapt. We dachten dat we niet zonder design radiator en spiegelverwarming konden. Wat blijkt: we kunnen heel goed zonder.
Spiegelverwarming? :D
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_183714056
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 21:44 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Is wel super makkelijk. Beslaat je spiegel niet haha.
  donderdag 13 december 2018 @ 21:48:50 #285
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183714089
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 21:44 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ja... dan beslaat ie niet (of hij ontwasemt vooral weer heel snel) nadat je gedoucht hebt.
Vreselijk hard nodig :N ... nog nooit gehad trouwens :D

Dat is ook iets waar ik niet moeilijk over ga doen met een badkamerverbouwing, leuk, maar meer dan leuk is het niet.

Overigens is de kwaliteit van een hoop kastjes voor onder de wastafel bedroevend slecht, terwijl de Godmorgen-serie van Ikea heel aardig is en wel normaal geprijsd is.
Daar zou ik zo weer voor kiezen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 13 december 2018 @ 21:52:10 #286
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_183714177
Damn ja dan kan je het wel heel erg duur maken met zulke dingen. :D
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_183714423
Mijn schoonouders hebben die verwarming in de spiegel.. Ik kan er mijn geld ook niet aan uitgeven hoor. Bij ons ook weer een ikea badmeubel. Beviel de vorige keer goed.
  donderdag 13 december 2018 @ 21:59:25 #288
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183714435
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 21:52 schreef FlippingCoin het volgende:
Damn ja dan kan je het wel heel erg duur maken met zulke dingen. :D
Het is vooral dat ze er bizarre prijzen voor vragen.
En dat komt vooral weer omdat mensen graag alles bij hetzelfde bedrijf aanschaffen, want die regelt dan ook dat het geplaatst wordt, vandaar dat ze ook absurde prijzen rekenen voor kranen en dergelijke.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 13 december 2018 @ 22:00:35 #289
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183714469
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 21:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn schoonouders hebben die verwarming in de spiegel.. Ik kan er mijn geld ook niet aan uitgeven hoor. Bij ons ook weer een ikea badmeubel. Beviel de vorige keer goed.
Planchet is bij Ikea ook heel betaalbaar trouwens :D :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_183716101
Ik kwam dit linkje nog tegen, ter inspiratie.
https://blog.keukenwarenh(...)-keukens-inspiratie/

Ik dacht uiteraard aan jou :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_183716219
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 22:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Planchet is bij Ikea ook heel betaalbaar trouwens :D :')
Mocht ik ooit de behoefte krijgen aan een planchet ga ik er zeker kijken :Y
pi_183717053
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 16:00 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Moet je daarna ook nog verven? En is waterdicht stucwerk genoeg voor het douchegedeelte?
Bij ons is het in kleur (die we zelf kunnen kiezen) en het zou goed moeten zijn voor het douchegedeelte.

quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 17:33 schreef Claudia_x het volgende:
Het is makkelijk om kritiek te hebben op individuele keuzes. Als je voor elk object de optimale keuze maakt, dan kan bijna niemand meer een verbouwing betalen.

Hoe dan ook: ik ben er even achteraan gegaan of de stukadoor ook waterdicht stucwerk kan gebruiken in de douche. En ik kijk intussen naar doucheplaten. Dus dank voor de tip!
Graag gedaan!

quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 20:02 schreef Claudia_x het volgende:
Hm, ik vind de wereld van de douchevloer wat obscuur. Heb je iets leuks gevonden, blijkt er nog een potensysteem nodig te zijn. En een inbouwsysteem. En afvoergarnituur. En voor je het weet komt er een kleine 1000 euro bovenop.

Dit lijkt me wel wat, een grijze vloer van composiet ('Ideal standard ultraflat solid'):

[ afbeelding ]

Maar ik kom bijv. ook maatwerkvloeren van solid surface tegen. SV, weet jij raad? Ik zoek iets met een afmeting van 140x80 of 140x90 cm.
Ik ga even kijken/Nadenken
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
  vrijdag 14 december 2018 @ 09:19:25 #293
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_183720636
Ik zie mooie van villeroy en Boch, compleet met sifon etc voor rond 500euro, bv bij badkamerwinkel (die je overigens een lijst van spullen kunt sturen en dan krijg je een lagere offerte terug dan de internetprijzen)
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
pi_183729396
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 09:19 schreef SV-tje het volgende:
Ik zie mooie van villeroy en Boch, compleet met sifon etc voor rond 500euro, bv bij badkamerwinkel (die je overigens een lijst van spullen kunt sturen en dan krijg je een lagere offerte terug dan de internetprijzen)
Dank je, ik heb het geprobeerd bij Badkamerwinkel!
pi_183743338
Ik ben net terug van de badkamerboer. De prijzen liggen er gewoon twee keer zo hoog als internetprijzen. :o Er kon nog wel wat vanaf, gaf hij aan, maar ik denk niet dat we ooit in de buurt gaan komen van internetprijzen.
  zaterdag 15 december 2018 @ 16:27:32 #296
277627 Seven.
We are Borg.
pi_183746322
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 13:22 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben net terug van de badkamerboer. De prijzen liggen er gewoon twee keer zo hoog als internetprijzen. :o Er kon nog wel wat vanaf, gaf hij aan, maar ik denk niet dat we ooit in de buurt gaan komen van internetprijzen.
Wij hebben alles besteld bij Soak, zijn we erg tevreden over. Alleen Six. heeft het binnenwerk van de handdouche te hard aangedraaid dus nu even afwachten of de leverancier van Soak het nog kan leveren.
Resistance is futile.
pi_183746374
Net weer even in het huis geweest.

Op de begane grond en eerste verdieping is niet veel gebeurd. Panoramafoto's:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De dakkapel zit erop. Gelukkig maar, want het gaat vanavond sneeuwen. Er is ook begonnen met het aanbrengen van isolatiemateriaal:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn twee dakramen vervangen en er is er één toegevoegd:

SPOILER
  zaterdag 15 december 2018 @ 16:32:57 #298
277627 Seven.
We are Borg.
pi_183746389
Nice! Op die laatste foto kun je al wel zien wat een mooie uitzichten jullie straks van kunnen genieten O+
Resistance is futile.
pi_183746451
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 16:32 schreef Seven. het volgende:
Nice! Op die laatste foto kun je al wel zien wat een mooie uitzichten jullie straks van kunnen genieten O+
Ja, we hebben zowel voor als achter verrassende vergezichten als je bedenkt dat we in het drukste deel van Nederland zitten.

Dat soak.com ziet er trouwens voordelig geprijsd uit! Jammer dat een paar dingen die ik nodig heb niet geleverd kunnen worden.
  zaterdag 15 december 2018 @ 16:42:52 #300
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183746514
Mooi zeg! Goeie investeringen die dakramen :Y
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')