Daarom moeten ze snel scorenquote:Op vrijdag 16 november 2018 21:17 schreef naatje_1 het volgende:
Nederland kan zo'n sterk begin gewoon niet 90 minuten volhouden, kost veel energie
*Checkt postnummer*quote:
Die Fransen kunnen er gewoon helemaal niets vanquote:Op vrijdag 16 november 2018 21:18 schreef Groby het volgende:
Als Frankrijk het spel moet maken is het altijd een zaadpot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Oh geen idee, ik kijk vrijwel nooit bundesliga.quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij speelt bij Stuttgart toch CV?
Showquote:Op vrijdag 16 november 2018 21:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lelijke lettertype
Mijne was mooier
Ga janken.quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lelijke lettertype
Mijne was mooier
quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
heh shitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga lekker moeilijk doen, lulquote:Op vrijdag 16 november 2018 21:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
*Checkt postnummer*
Nee hoor. De tweede.
quote:
12-7 suljo voorquote:Op vrijdag 16 november 2018 21:19 schreef Smoofie het volgende:
Hoe gaat het met darts mensen? Wie heeft tussenstanden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |