Het is potverdorie heel erg lang geleden, maar ik herinner me dat NHL 2002 in graphics en gameplay niet zoveel verschilde van NHL 2001... behalve dan dat Don Taylor als co-commentator een batterij aan grappen eruit knalde, waardoor ik soms teveel moest lachen en daardoor mijn concentratie verloor.quote:Op zondag 9 februari 2020 01:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
NHL 2004, heerlijk spelOp 2002 na is dat echt mijn favoriete versie van de franchise
Colorado Avalanche
Wat een vet spel was dat!quote:
NFS Underground 2 was beterquote:Op maandag 10 februari 2020 22:12 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Wat een vet spel was dat!
Na NFS Porsche unleashed mijn favoriete racespel. Screamer en screamer rally waren ook tof, trouwens.
Gvd dat was ook een bazenspel!quote:Op maandag 10 februari 2020 03:15 schreef Toby56 het volgende:
Legendarisch commentaar.
Een figuur als Frank Snoeks kan wel inpakken.
quote:Op maandag 10 februari 2020 03:15 schreef Toby56 het volgende:
Legendarisch commentaar.
Een figuur als Frank Snoeks kan wel inpakken.
dat ligt bij mij geheel aan de game: simcity 4 is inmiddels echt te gedateerd en biedt cities skylines echt een betere ervaringquote:Op woensdag 12 februari 2020 14:55 schreef DjVero het volgende:
Soms probeer ik het nog wel eens (The Sims 2 of SimCity 4 bijv.), maar na tien minuten spelen ben ik het al zat.![]()
Anderen die daar 'last' van hebben?
Graphics geef ik niks om. Integendeel zelfs. Een aantal nieuwe(re) spellen speel ik wel, maar niks beklijft; veel te gedetailleerd, te groot, etc. Spellen van vijf of tien jaar geleden kan ik me vrijwel niets meer van herinneren, maar van Doom 2 bijv. ken ik alle 32 levels nog, inclusief alle 'secrets', of van Grand Prix 4 ken ik alle circuits nog. Van Red Alert zou ik zo alle levels van de Soviets in mijn hoofd nog kunnen tekenen.quote:Op woensdag 12 februari 2020 15:05 schreef mschol het volgende:
[..]
dat ligt bij mij geheel aan de game: simcity 4 is inmiddels echt te gedateerd en biedt cities skylines echt een betere ervaring
Rollercoaster Tycoon 2 daarin tegen blijft leuk
in het geval van simcity is het ook zeker niet de graphics, het is gewoon de enorme mogelijkheden die er (mede door de betere 3d graphics, daarvoor had het geen/weinig zin) bij zijn gekomen..quote:Op woensdag 12 februari 2020 15:10 schreef DjVero het volgende:
[..]
Graphics geef ik niks om. Integendeel zelfs. Een aantal nieuwe(re) spellen speel ik wel, maar niks beklijft; veel te gedetailleerd, te groot, etc. Spellen van vijf of tien jaar geleden kan ik me vrijwel niets meer van herinneren, maar van Doom 2 bijv. ken ik alle 32 levels nog, inclusief alle 'secrets', of van Grand Prix 4 ken ik alle circuits nog. Van Red Alert zou ik zo alle levels van de Soviets in mijn hoofd nog kunnen tekenen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |