quote:Op donderdag 15 november 2018 11:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit was mijn eerste crush
DBZ is al 10 jaar geleden afgelopen.quote:Op donderdag 15 november 2018 11:51 schreef maxi-mus het volgende:
DBZ is volgens mij écht heel kut geworden.
Quotes aanpassenquote:
Ik volg niet hoe het nu allemaal heet. Net als al die generaties pokémon. Er is maar één generatie, de rest erken ik niet.quote:Op donderdag 15 november 2018 11:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
DBZ is al 10 jaar geleden afgelopen.
Loopt dat überhaupt nog dan?quote:Op donderdag 15 november 2018 11:51 schreef maxi-mus het volgende:
Die Frieza saga duurde echt walgelijk lang zeg.quote:Op donderdag 15 november 2018 11:51 schreef maxi-mus het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 15 november 2018 11:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Loopt dat überhaupt nog dan?
Ja, ik lees voor de grap wel eens het topic (Caveliers post daar regelmatig) maar het ziet er allemaal heel kut uit.quote:Op donderdag 15 november 2018 11:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Loopt dat überhaupt nog dan?
Ja leuk, ik verspreek me.quote:Op donderdag 15 november 2018 11:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee.
maxi-mus weet weer eens niet waar de klepel hangt.
quote:Op donderdag 15 november 2018 11:43 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Free knut
Free caland
110 procent anti Wereldgozermengeler
quote:Op donderdag 15 november 2018 11:51 schreef maxi-mus het volgende:
Alleen dat gevecht duurde volgens mij al 4 uur of zo.quote:Op donderdag 15 november 2018 11:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die Frieza saga duurde echt walgelijk lang zeg.
Nee, niet alleen is het een andere serie, ook is die inmiddels al afgelopen.quote:
Ik zie Cavaliers alleen in topics over Hans Nijland.quote:Op donderdag 15 november 2018 11:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, ik lees voor de grap wel eens het topic (Caveliers post daar regelmatig) maar het ziet er allemaal heel kut uit.
Ja, kwam geen eind aanquote:Op donderdag 15 november 2018 11:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alleen dat gevecht duurde volgens mij al 4 uur of zo.
En daar komen weer nieuwe afleveringen, onwetende amoebe.quote:Op donderdag 15 november 2018 11:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, niet alleen is het een andere serie, ook is die inmiddels al afgelopen.
Je bent gewoon walgelijk dom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |