Ja leuk, EA kennende dumpen ze micro transactions erin of maken ze het mobile.quote:Op donderdag 15 november 2018 11:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Originele makers krijgen de opdracht
Afgelopen weekend de world series finale van ZH op youtube gekeken. Ruim 600 kijkers voor een spel dat 15 jaar oud is.quote:Op donderdag 15 november 2018 11:28 schreef napoleonfour het volgende:
psst onlo:
https://tweakers.net/nieu(...)uer-games-maken.html
René is een genadeloze mod, die past prima in elk regime.quote:Op donderdag 15 november 2018 11:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij snapt niet hoe een dictatuur werkt geloof ik.
Dat is een toezegging geweest van EA, dat ze dat niet zullen doen. Daarom reageerde de community ook verheugd.quote:Op donderdag 15 november 2018 11:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja leuk, EA kennende dumpen ze micro transactions erin of maken ze het mobile.
Waarom direct zo boos? Je noemt mij bijna dagelijks dom, daar loop ik toch ook niet over te huilen.quote:Op donderdag 15 november 2018 11:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga op zoek naar een nieuwe modpartner.
Het enige wat ik wil is een Generals 2 of ZH remake a la hoe blizz warcraft nu doet.quote:Op donderdag 15 november 2018 11:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Afgelopen weekend de world series finale van ZH op youtube gekeken. Ruim 600 kijkers voor een spel dat 15 jaar oud is.
Prima trailertje voor een spel dat alleen nog online gespeeld kan worden door de community zelf. Eigen servers and such. Ik speel met plezier weer online
quote:Op donderdag 15 november 2018 11:35 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Waarom direct zo boos? Je noemt mij bijna dagelijks dom, daar loop ik toch ook niet over te huilen.
Ik ben niet boos, ik ben alleen teleurgesteld.quote:Op donderdag 15 november 2018 11:35 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Waarom direct zo boos? Je noemt mij bijna dagelijks dom, daar loop ik toch ook niet over te huilen.
Ik hoop nog steeds dat wij samen als due VBL gaan modden, al lijkt Wereldgozer (wie?) de voorkeur te krijgen.
Heel vreemd.quote:Op donderdag 15 november 2018 11:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben niet boos, ik ben alleen teleurgesteld.
ZH zou mijn inziens gewoon dezelfde gameplay moeten krijgen alleen verwerkt naar de graphics van vandaag de dag.quote:Op donderdag 15 november 2018 11:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het enige wat ik wil is een Generals 2 of ZH remake a la hoe blizz warcraft nu doet.
En toch besluit je nog om zo nu en dan bij 'm te gaan eten.quote:Op donderdag 15 november 2018 11:36 schreef GGMM het volgende:
Als je vader dat vroeger tegen je zei voelde je je echt superkut
SPEEL NIET MET MIJN PRIVÉ!!!!!!!quote:Op donderdag 15 november 2018 11:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En toch besluit je nog om zo nu en dan bij 'm te gaan eten.
Vast René Sr.quote:Op donderdag 15 november 2018 11:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe heet je vader eigenlijk?
Mobiele markt is wel het belangrijkste voor die gasten. Konami maakt tegenwoordig ook bijna alleen nog games voor mobiel.quote:Op donderdag 15 november 2018 11:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet geklikt.quote:Op donderdag 15 november 2018 11:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Mobiele markt is wel het belangrijkste voor die gasten. Konami maakt tegenwoordig ook bijna alleen nog games voor mobiel.
Vorige week weer aan Castlevania begonnen op de PS4, Konamigoden![]()
Weet niet man, ik vond RA2 echt heerlijk.quote:Op donderdag 15 november 2018 11:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Afgelopen weekend de world series finale van ZH op youtube gekeken. Ruim 600 kijkers voor een spel dat 15 jaar oud is.
Prima trailertje voor een spel dat alleen nog online gespeeld kan worden door de community zelf. Eigen servers and such. Ik speel met plezier weer online
Hi everyone, I was hanging out in the Discord and Forums but wanted to post here too. I just wanted to re-confirm there will not be any micro-transactions in a C&C Remaster.quote:Op donderdag 15 november 2018 11:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet geklikt.quote:Op donderdag 15 november 2018 11:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Mobiele markt is wel het belangrijkste voor die gasten. Konami maakt tegenwoordig ook bijna alleen nog games voor mobiel.
Vorige week weer aan Castlevania begonnen op de PS4, Konamigoden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |