Tip: je kan beter niet meerdere keren achter elkaar posten, want je krijgt dus pas punten als er minstens een minuut tussen je post en de volgende post zit, ook al zijn beide posts van jou.
Geldige scores worden automagisch gepost door Monitor
Daarom sport ik ookquote:Op donderdag 15 november 2018 01:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Gelukkig groeit het niet zo snel dus je kan optijd stoppen dan, geen creatine gebruiken als je niet breed wil worden btw. Je moet ook klein en lief blijven maar dan wel heel sterk zijn toch zodat je pestkoppen als mij kan aanpakken![]()
Miss aan het begin, als je het niet consistent gebruikt kan je wel een boost krijgen om iets harder te sporten etc, niet dagelijks gebruiken dan. Maar het is geen wondermiddel dat je na een week de hulk bent dus je moet het zelf maar even inschatten. Weerbaarheid is sowieso wel goed, had ook liever gezien dat mn zusje ook vechtsport oid had gedaan maar ze vertikt het en wordt ook regelmatig betast in rotterdamquote:Op donderdag 15 november 2018 01:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daarom sport ik ookBeetje weerbaarheid
Dus geen creatine voor mij
Ben je gargamel?quote:Op donderdag 15 november 2018 01:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
waar de smurfenhuisjes staan
In Den Haag kunnen ze er ook wat vanquote:Op donderdag 15 november 2018 01:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Miss aan het begin, als je het niet consistent gebruikt kan je wel een boost krijgen om iets harder te sporten etc, niet dagelijks gebruiken dan. Maar het is geen wondermiddel dat je na een week de hulk bent dus je moet het zelf maar even inschatten. Weerbaarheid is sowieso wel goed, had ook liever gezien dat mn zusje ook vechtsport oid had gedaan maar ze vertikt het en wordt ook regelmatig betast in rotterdam
Oeh Weespquote:Op donderdag 15 november 2018 01:07 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Geboren in Weesp, opgegroeid iets ten zuiden van Heiloo.
Van mij hoef je niette gaan slapen hoor.quote:Op donderdag 15 november 2018 00:50 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Danku![]()
Wat mij betreft wel. Ik ben zo weer out.
Als ik maar wel mn katje mee mag nemen, die laat ik niet achter, sorryquote:Op donderdag 15 november 2018 01:10 schreef Already_in_use het volgende:
Dan kom je gewoon bij mij wonen OF. Komt allemaal goed
Aardig. Maar ben nog wel een beetje moe zeg maar. En jij? Moet jij Niet slapen.?quote:Op donderdag 15 november 2018 01:12 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Van mij hoef je niette gaan slapen hoor.
Niet eens met uitgaan, gewoon overdag vaak kansenparels die dan der kont pakken volgens haar. Maarja blond en blauwe ogen dus veel mannen kunnen zich dan niet bedwingen ofzo, moet het niet zien verder maar ik ben er nooit bij. Hiero heb je er ook nooit last van gelukkig maar Rotterdam vermijd ik wel enigzins, behalve de kuip en coolsingel natuurlijkquote:Op donderdag 15 november 2018 01:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In Den Haag kunnen ze er ook wat vanDan liever Amsterdam om uit te gaan.
[..]
Oeh Weesp
Jij mag dat.quote:Op donderdag 15 november 2018 01:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Als ik maar wel mn katje mee mag nemen, die laat ik niet achter, sorry
Als het maar geen nattekat isquote:Op donderdag 15 november 2018 01:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Als ik maar wel mn katje mee mag nemen, die laat ik niet achter, sorry
Die komt er niet in hier.quote:Op donderdag 15 november 2018 01:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als het maar geen nattekat is
Als die je niet mag miss ook in je bedquote:Op donderdag 15 november 2018 01:14 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Jij mag dat.
Als je wel zijn zooi opruimt. Poepen in zo'n bak toch?
Wacht ff... als ie mij niet leuk vind dan schijt ie in mijn bed?quote:Op donderdag 15 november 2018 01:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Als die je niet mag miss ook in je bedIs een vrij rebels jochie, maar zo lief en zachte vacht
![]()
Of hij haalt je in je gezichtquote:Op donderdag 15 november 2018 01:17 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Wacht ff... als ie mij niet leuk vind dan schijt ie in mijn bed?
Net terug van bios. Morgen thuisblijven. Sollicitatiegesprek. Beetje school #zo’n zin inquote:Op donderdag 15 november 2018 01:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Fijne verjaardag voor jou dan![]()
![]()
Plannen?
feli, wat voor werk?quote:Op donderdag 15 november 2018 01:21 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Net terug van bios. Morgen thuisblijven. Sollicitatiegesprek. Beetje school #zo’n zin in
Komop je bent jarig, niet zo downquote:Op donderdag 15 november 2018 01:21 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Net terug van bios. Morgen thuisblijven. Sollicitatiegesprek. Beetje school #zo’n zin in
Ik heb zo ook een keer een poes in mijn gezicht hebben hangen. Ook met zijn nagel door mijn huid heen.quote:Op donderdag 15 november 2018 01:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Of hij haalt je in je gezichtWas een keer aan het stoeien met mn ex en hij had echt 2 diepe krassen in der gezicht gemaakt toen
Vond die niet leuk dat ik 'aangevallen' werd
Vorige keer was ik een dag bij mn vriend gaan slapen, toen had die een drol voor de deur gelegt uit boosheid ofzo
Ja deze is heel lief wel maar fel en loyaal. Dominant jochie wel maar tis een kat dus moet je wel aankunnenquote:Op donderdag 15 november 2018 01:22 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik heb zo ook een keer een poes in mijn gezicht hebben hangen. Ook met zijn nagel door mijn huid heen.
HahaHa een drol voor de deur gelegd uit boosheid. Lol
Ik heb echt helemaal niks met katten. Maar wil het wel een kans geven.quote:Op donderdag 15 november 2018 01:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja deze is heel lief wel maar fel en loyaal. Dominant jochie wel maar tis een kat dus moet je wel aankunnenHij haalt niet snel hoor maar als die denkt dat ik aangevallen word dan verdedigt die me
Kan uren over dat beest praten, echt een bazenkat
![]()
Als hij mee mag trek ik graag in
Gelukkig zijn ze al iets ouders, met een baby vertrouw ik hem nog niet helemaal, ietsjes te fel nog. En deze vind je wel leuk denk ik, maar is wel een speciale. Meer een hond qua gedrag, altijd met balletjes, overal heen volgen, netjes aan de eettafel zittenquote:Op donderdag 15 november 2018 01:29 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik heb echt helemaal niks met katten. Maar wil het wel een kans geven.![]()
Vinden mijn dochters misschien ook wel leuk. Een kat.
Hoe oud is de kat?quote:Op donderdag 15 november 2018 01:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze al iets ouders, met een baby vertrouw ik hem nog niet helemaal, ietsjes te fel nog. En deze vind je wel leuk denk ik, maar is wel een speciale. Meer een hond qua gedrag, altijd met balletjes, overal heen volgen, netjes aan de eettafel zitten![]()
Is een plan dan schatje![]()
Ongeveer 1,5 nu, is wel al groot. Maar moet passenquote:Op donderdag 15 november 2018 01:32 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Hoe oud is de kat?
Dat is dan wel leuk. Dat volgzame.
Prima plan.
Waar moet ie passen? Dat klonk een beetje gek haha.quote:Op donderdag 15 november 2018 01:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ongeveer 1,5 nu, is wel al groot. Maar moet passen
In je huisquote:Op donderdag 15 november 2018 01:35 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Waar moet ie passen? Dat klonk een beetje gek haha.
Past prima. En jij past ook prima in mijn huisquote:Op donderdag 15 november 2018 01:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
In je huisIs een binnenkatje ook
quote:Op donderdag 15 november 2018 01:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ohja nu ik het teruglees snap ik jeLekker smooth weer hoor
Alleen effe een baan zoeken daarzo, anders wordt het wel heel krapquote:Op donderdag 15 november 2018 01:36 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Past prima. En jij past ook prima in mijn huis
Is ook niet goed om 24/7 bij elkaar te zitten. Dan krijg je wel kans dat het op een begeven moment niet meer past in huis haha.quote:Op donderdag 15 november 2018 01:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Alleen effe een baan zoeken daarzo, anders wordt het wel heel krap
Vrouwen slaan ben ik niet zo fan van, sla jij mij maar en dan mag je het daarna goedmakenquote:Op donderdag 15 november 2018 01:40 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Is ook niet goed om 24/7 bij elkaar te zitten. Dan krijg je wel kans dat het op een begeven moment niet meer past in huis haha.
Sla je elkaar de tent uit
Dat is niet erg. Kan dat wel hebben. En anders zeg ik gewoon dat je je mond even dicht moet houdenquote:Op donderdag 15 november 2018 01:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Geloof het wel, kan je er alvast aan wennen, ben best aanwezig
Ik kan niet eens stilzitten op een stoel, ik ben best druk. Dat moet je dan maar temmenquote:Op donderdag 15 november 2018 01:41 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dat is niet erg. Kan dat wel hebben. En anders zeg ik gewoon dat je je mond even dicht moet houden
Ik hoef pas vrijdag weer te werkenquote:Op donderdag 15 november 2018 01:13 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Aardig. Maar ben nog wel een beetje moe zeg maar. En jij? Moet jij Niet slapen.?
Nee in een relatie hoort geen geweld.quote:Op donderdag 15 november 2018 01:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Vrouwen slaan ben ik niet zo fan van, sla jij mij maar en dan mag je het daarna goedmakenEn je weet wel hoe
Weet ik schat, zat te dollen. Wou even de goedmaak *** grap makenquote:Op donderdag 15 november 2018 01:44 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nee in een relatie hoort geen geweld.
Was ook een beetje een grapje.
Maar je krijgt wel irritaties als je continu bij elkaar bent. Dat is gewoon zo.
Daar hoeven we niet per se ruzie voor te maken hoor.
Ik kan zo ook wel "je weet wel hoe" doen![]()
Ben je zo hyper altijd?quote:Op donderdag 15 november 2018 01:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik kan niet eens stilzitten op een stoel, ik ben best druk. Dat moet je dan maar temmenKan je vast wel
Morgen hele dag bolken dus?quote:Op donderdag 15 november 2018 01:42 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik hoef pas vrijdag weer te werken
Ja nogal, en als ik dan suiker opheb is het nog 10x ergerquote:Op donderdag 15 november 2018 01:45 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ben je zo hyper altijd?
Gewoon een baantje van 40 uur dan ben je zo getemd als je thuis komt.
Dan zorg ik wel voor je zodra je thuis bent.
In ieder geval wel vaker.quote:Op donderdag 15 november 2018 01:46 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Morgen hele dag bolken dus?
Precies.quote:Op donderdag 15 november 2018 01:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Weet ik schat, zat te dollen. Wou even de goedmaak *** grap maken![]()
Maar is sowieso zo, merk dat ook met mn ouders. Altijd bij elkaar en gaat ook niet altijd goed
Ja wel, als het maar binnen de perken blijft. Zonder te diep op in te gaan is het hier vaak zat net iets te ver gegaan dus ik heb wel goed geleerd hoe het niet moet, zal een lieve man voor je zijnquote:Op donderdag 15 november 2018 01:48 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Precies.
Komt in de beste relaties voor. Een ruzietje of meningsverschil. Is normaal toch.
Hebbie ADHD?quote:Op donderdag 15 november 2018 01:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja nogal, en als ik dan suiker opheb is het nog 10x ergerEn lijkt me een strak plan, dan gaan we wel even kijken hoe goed jij kan temmen
Nee gek genoeg niet, al denk ik het zelf wel maar volgens die test niet iig. Emotioneel gestoord ofzoquote:Op donderdag 15 november 2018 01:49 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Hebbie ADHD?
Ik heb jou zo rustig...![]()
Maar misschien wil ik je wel wild hebben
Ahhhh. Lief.quote:Op donderdag 15 november 2018 01:49 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja wel, als het maar binnen de perken blijft. Zonder te diep op in te gaan is het hier vaak zat net iets te ver gegaan dus ik heb wel goed geleerd hoe het niet moet, zal een lieve man voor je zijn
O raar dan idd. Maar beter om geen label opgeplakt te krijgen.quote:Op donderdag 15 november 2018 01:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nee gek genoeg niet, al denk ik het zelf wel maar volgens die test niet iig. Emotioneel gestoord ofzoOver paar jaartjes ben ik wel weer rustig denk ik hoor, maar beetje wild als jou mag wel toch?
Jawel, zeker wel. Ben over t algemeen wel een lieve jongen hoor, paar draadjes los wellichtquote:Op donderdag 15 november 2018 01:51 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ahhhh. Lief.
Vervelend dat het bij je thuis wel eens anders gegaan is.
Hopelijk heb je daar echt je lessen uitgetrokken.
💟💟
Zit wel wat in, maar het wilde heeft ook irritante kant he. Die zal ik je besparen, zal geen gummetjes oid op je gooienquote:Op donderdag 15 november 2018 01:53 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
O raar dan idd. Maar beter om geen label opgeplakt te krijgen.
Jawel dat komt met de jaren wel. Je ben nog jong.
Beetje wild is altijd goed. Moet wel wat inzitten natuurlijk.
Daar hou ik wel een beetje van.quote:Op donderdag 15 november 2018 01:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jawel, zeker wel. Ben over t algemeen wel een lieve jongen hoor, paar draadjes los wellicht
Gummetjes gooienquote:Op donderdag 15 november 2018 01:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zit wel wat in, maar het wilde heeft ook irritante kant he. Die zal ik je besparen, zal geen gummetjes oid op je gooienAlleen veel liefde gooien naar mn prinses
Al heb je nu een nieuwe UI
Anders is het ook maar zo saai he, gelukkig ben jij ook niet saai ofzo, hou opzich wel van een emotioneel stabiel persoon maar moet wel lief zijn en beetje lol mee kunnen trappenquote:Op donderdag 15 november 2018 01:56 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Daar hou ik wel een beetje van.
Liefde kan ik ook in overvloed geven, juiste knoppen indrukken en dan zal OFbot je plezierenquote:Op donderdag 15 november 2018 01:58 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Gummetjes gooienhahahaha.
Mag wel hoor. Ik gooi ze wel terug dan hoor.
Heb liever dat je veel liefde geeft.
Maar ik ben nog hetzelfde meisje![]()
Jazeker.quote:Op donderdag 15 november 2018 01:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Anders is het ook maar zo saai he, gelukkig ben jij ook niet saai ofzo, hou opzich wel van een emotioneel stabiel persoon maar moet wel lief zijn en beetje lol mee kunnen trappenZo ben je wel toch?
Dat merk ik straks welquote:Op donderdag 15 november 2018 01:55 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Maar of het zin heeft? Moeilijk met die kat.
OFbotquote:Op donderdag 15 november 2018 02:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Liefde kan ik ook in overvloed geven, juiste knoppen indrukken en dan zal OFbot je plezierenSoortvan die energie in positieve energie omzetten. Al werd mn ex gek van de affectie
Hopelijk ben jij iets liever
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 15-11-2018 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |