Ik kan niet eens stilzitten op een stoel, ik ben best druk. Dat moet je dan maar temmenquote:Op donderdag 15 november 2018 01:41 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dat is niet erg. Kan dat wel hebben. En anders zeg ik gewoon dat je je mond even dicht moet houden
Ik hoef pas vrijdag weer te werkenquote:Op donderdag 15 november 2018 01:13 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Aardig. Maar ben nog wel een beetje moe zeg maar. En jij? Moet jij Niet slapen.?
Nee in een relatie hoort geen geweld.quote:Op donderdag 15 november 2018 01:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Vrouwen slaan ben ik niet zo fan van, sla jij mij maar en dan mag je het daarna goedmakenEn je weet wel hoe
Weet ik schat, zat te dollen. Wou even de goedmaak *** grap makenquote:Op donderdag 15 november 2018 01:44 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nee in een relatie hoort geen geweld.
Was ook een beetje een grapje.
Maar je krijgt wel irritaties als je continu bij elkaar bent. Dat is gewoon zo.
Daar hoeven we niet per se ruzie voor te maken hoor.
Ik kan zo ook wel "je weet wel hoe" doen![]()
Ben je zo hyper altijd?quote:Op donderdag 15 november 2018 01:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik kan niet eens stilzitten op een stoel, ik ben best druk. Dat moet je dan maar temmenKan je vast wel
Morgen hele dag bolken dus?quote:Op donderdag 15 november 2018 01:42 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik hoef pas vrijdag weer te werken
Ja nogal, en als ik dan suiker opheb is het nog 10x ergerquote:Op donderdag 15 november 2018 01:45 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ben je zo hyper altijd?
Gewoon een baantje van 40 uur dan ben je zo getemd als je thuis komt.
Dan zorg ik wel voor je zodra je thuis bent.
In ieder geval wel vaker.quote:Op donderdag 15 november 2018 01:46 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Morgen hele dag bolken dus?
Precies.quote:Op donderdag 15 november 2018 01:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Weet ik schat, zat te dollen. Wou even de goedmaak *** grap maken![]()
Maar is sowieso zo, merk dat ook met mn ouders. Altijd bij elkaar en gaat ook niet altijd goed
Ja wel, als het maar binnen de perken blijft. Zonder te diep op in te gaan is het hier vaak zat net iets te ver gegaan dus ik heb wel goed geleerd hoe het niet moet, zal een lieve man voor je zijnquote:Op donderdag 15 november 2018 01:48 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Precies.
Komt in de beste relaties voor. Een ruzietje of meningsverschil. Is normaal toch.
Hebbie ADHD?quote:Op donderdag 15 november 2018 01:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja nogal, en als ik dan suiker opheb is het nog 10x ergerEn lijkt me een strak plan, dan gaan we wel even kijken hoe goed jij kan temmen
Nee gek genoeg niet, al denk ik het zelf wel maar volgens die test niet iig. Emotioneel gestoord ofzoquote:Op donderdag 15 november 2018 01:49 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Hebbie ADHD?
Ik heb jou zo rustig...![]()
Maar misschien wil ik je wel wild hebben
Ahhhh. Lief.quote:Op donderdag 15 november 2018 01:49 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja wel, als het maar binnen de perken blijft. Zonder te diep op in te gaan is het hier vaak zat net iets te ver gegaan dus ik heb wel goed geleerd hoe het niet moet, zal een lieve man voor je zijn
O raar dan idd. Maar beter om geen label opgeplakt te krijgen.quote:Op donderdag 15 november 2018 01:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nee gek genoeg niet, al denk ik het zelf wel maar volgens die test niet iig. Emotioneel gestoord ofzoOver paar jaartjes ben ik wel weer rustig denk ik hoor, maar beetje wild als jou mag wel toch?
Jawel, zeker wel. Ben over t algemeen wel een lieve jongen hoor, paar draadjes los wellichtquote:Op donderdag 15 november 2018 01:51 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ahhhh. Lief.
Vervelend dat het bij je thuis wel eens anders gegaan is.
Hopelijk heb je daar echt je lessen uitgetrokken.
💟💟
Zit wel wat in, maar het wilde heeft ook irritante kant he. Die zal ik je besparen, zal geen gummetjes oid op je gooienquote:Op donderdag 15 november 2018 01:53 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
O raar dan idd. Maar beter om geen label opgeplakt te krijgen.
Jawel dat komt met de jaren wel. Je ben nog jong.
Beetje wild is altijd goed. Moet wel wat inzitten natuurlijk.
Daar hou ik wel een beetje van.quote:Op donderdag 15 november 2018 01:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jawel, zeker wel. Ben over t algemeen wel een lieve jongen hoor, paar draadjes los wellicht
Gummetjes gooienquote:Op donderdag 15 november 2018 01:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zit wel wat in, maar het wilde heeft ook irritante kant he. Die zal ik je besparen, zal geen gummetjes oid op je gooienAlleen veel liefde gooien naar mn prinses
Al heb je nu een nieuwe UI
Anders is het ook maar zo saai he, gelukkig ben jij ook niet saai ofzo, hou opzich wel van een emotioneel stabiel persoon maar moet wel lief zijn en beetje lol mee kunnen trappenquote:Op donderdag 15 november 2018 01:56 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Daar hou ik wel een beetje van.
Liefde kan ik ook in overvloed geven, juiste knoppen indrukken en dan zal OFbot je plezierenquote:Op donderdag 15 november 2018 01:58 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Gummetjes gooienhahahaha.
Mag wel hoor. Ik gooi ze wel terug dan hoor.
Heb liever dat je veel liefde geeft.
Maar ik ben nog hetzelfde meisje![]()
Jazeker.quote:Op donderdag 15 november 2018 01:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Anders is het ook maar zo saai he, gelukkig ben jij ook niet saai ofzo, hou opzich wel van een emotioneel stabiel persoon maar moet wel lief zijn en beetje lol mee kunnen trappenZo ben je wel toch?
Dat merk ik straks welquote:Op donderdag 15 november 2018 01:55 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Maar of het zin heeft? Moeilijk met die kat.
OFbotquote:Op donderdag 15 november 2018 02:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Liefde kan ik ook in overvloed geven, juiste knoppen indrukken en dan zal OFbot je plezierenSoortvan die energie in positieve energie omzetten. Al werd mn ex gek van de affectie
Hopelijk ben jij iets liever
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 15-11-2018 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |