Wie je bent wisselt continu en ik doelde op Wierd natuurlijk.quote:Op woensdag 14 november 2018 18:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Eend? Ik ben geen familie van Badeend hoor. En ik ben trouwens Sinterklaas.
Ik hoop dat de makelaar tevreden was met de teringzooi.quote:Op woensdag 14 november 2018 18:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou er geen moeite mee hebben. Maar mijn moeder leeft nog en blijft dat wel een tijdje doen, Het gaat wat anders dan ik voor ogen had. Vandaag de tering zooi getekend bij de makelaar
Ik welquote:Op woensdag 14 november 2018 18:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoop dat de makelaar tevreden was met de teringzooi.
Fake news van dat wisselen! En wat heeft Wierd nou weer gedaan?quote:Op woensdag 14 november 2018 18:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wie je bent wisselt continu en ik doelde op Wierd natuurlijk.
Het is maar de vraag of dat nodig is. Ik zie wel.quote:Op woensdag 14 november 2018 18:20 schreef mootie het volgende:
Oeh, kunnen we straks allemaal het huis beloeren op Funda!
spannend!quote:Op woensdag 14 november 2018 18:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is maar de vraag of dat nodig is. Ik zie wel.
quote:Op woensdag 14 november 2018 18:20 schreef Soury het volgende:
Ik zat een keer in de auto met de dochters van mijn zus en mijn zus. Rolling Stones op de radio. Begon mijn zus over Mick Jagger. Die twee mutsen wisten niet wie dat was. Zegt mijn zus Jéé dat is een gebrek aan je opvoeding. Ik was even stil. Tik op haar hoofd gegeven
Sta je straks in hetquote:Op woensdag 14 november 2018 18:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Kreeg jij bijna de schuld.. fijne zusquote:Op woensdag 14 november 2018 18:20 schreef Soury het volgende:
Ik zat een keer in de auto met de dochters van mijn zus en mijn zus. Rolling Stones op de radio. Begon mijn zus over Mick Jagger. Die twee mutsen wisten niet wie dat was. Zegt mijn zus Jéé dat is een gebrek aan je opvoeding. Ik was even stil. Tik op haar hoofd gegeven
Daar ben ik wel bang voorquote:Op woensdag 14 november 2018 18:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Sta je straks in het
Fun met Funda-topic
Uhh nou ik ben niet verantwoordelijk voor de opvoedingquote:Op woensdag 14 november 2018 18:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Kreeg jij bijna de schuld.. fijne zus
Heb je specifiek gezegd geen #FoK!quote:Op woensdag 14 november 2018 18:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Die heeft een twee pagina's groot stuk bij elkaar gelogen om de anti-Zwarte Piet activisten en de daarmee samenwerkende organisaties in een kwaad daglicht te stellen. Behoorlijk ernstig en schadelijk journalistiek broddelwerk. Soros zit er achterquote:Op woensdag 14 november 2018 18:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Fake news van dat wisselen! En wat heeft Wierd nou weer gedaan?
Volgens mij is het niet zo heel bepalend wat je luistert in je vroege kinderjaren, meer de periode van je pubertijd en nog iets erna. Anders zou ik waarschijnlijk alleen maar klassieke muziek luisteren nu. Mijn vader luisterde alleen naar barokmuziek, al het andere was ondraaglijk voor hem. Mijn moeder had geloof ik drie platen van de Beatles en die draaide ze niet eens.quote:Op woensdag 14 november 2018 18:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je je kinderen muzikaal gezien wil verpesten moet je ze naar speciale kindermuziek laten luisteren, K3 en die shit. Daar komen ze nooit meer overheen. Onderzoek onder musici geeft ook aan dat zij vroeger allemaal thuis luisterden naar de muziek van hun ouders of oudere broers en zussen. Ik kreeg van mijn ouders jazz mee, van mijn oudste broer Zappa, m'n andere broer The Rolling Stones en van mijn zus dingen als Santana. Dat is een aardige basis.
Het valt mij op hoe kortzichtig alles is. Vandaag de nieuwste telefoon en morgen een ander willen omdat die verouderd isquote:Op woensdag 14 november 2018 18:20 schreef Soury het volgende:
Ik zorg dat er geen opmerkelijke dingen op staan.quote:Op woensdag 14 november 2018 18:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je specifiek gezegd geen #FoK!
Maandag, als het goed is.quote:Op woensdag 14 november 2018 18:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zomaar de OP één plaatsje omhoog geschoven
Heb jij al een sleuteldatum?
Geen zwembad met stoel op het balkon?quote:Op woensdag 14 november 2018 18:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zorg dat er geen opmerkelijke dingen op staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |