Wie je bent wisselt continu en ik doelde op Wierd natuurlijk.quote:Op woensdag 14 november 2018 18:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Eend? Ik ben geen familie van Badeend hoor. En ik ben trouwens Sinterklaas.
Ik hoop dat de makelaar tevreden was met de teringzooi.quote:Op woensdag 14 november 2018 18:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou er geen moeite mee hebben. Maar mijn moeder leeft nog en blijft dat wel een tijdje doen, Het gaat wat anders dan ik voor ogen had. Vandaag de tering zooi getekend bij de makelaar
Ik welquote:Op woensdag 14 november 2018 18:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoop dat de makelaar tevreden was met de teringzooi.
Fake news van dat wisselen! En wat heeft Wierd nou weer gedaan?quote:Op woensdag 14 november 2018 18:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wie je bent wisselt continu en ik doelde op Wierd natuurlijk.
Het is maar de vraag of dat nodig is. Ik zie wel.quote:Op woensdag 14 november 2018 18:20 schreef mootie het volgende:
Oeh, kunnen we straks allemaal het huis beloeren op Funda!
spannend!quote:Op woensdag 14 november 2018 18:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is maar de vraag of dat nodig is. Ik zie wel.
quote:Op woensdag 14 november 2018 18:20 schreef Soury het volgende:
Ik zat een keer in de auto met de dochters van mijn zus en mijn zus. Rolling Stones op de radio. Begon mijn zus over Mick Jagger. Die twee mutsen wisten niet wie dat was. Zegt mijn zus Jéé dat is een gebrek aan je opvoeding. Ik was even stil. Tik op haar hoofd gegeven
Sta je straks in hetquote:Op woensdag 14 november 2018 18:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Kreeg jij bijna de schuld.. fijne zusquote:Op woensdag 14 november 2018 18:20 schreef Soury het volgende:
Ik zat een keer in de auto met de dochters van mijn zus en mijn zus. Rolling Stones op de radio. Begon mijn zus over Mick Jagger. Die twee mutsen wisten niet wie dat was. Zegt mijn zus Jéé dat is een gebrek aan je opvoeding. Ik was even stil. Tik op haar hoofd gegeven
Daar ben ik wel bang voorquote:Op woensdag 14 november 2018 18:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Sta je straks in het
Fun met Funda-topic
Uhh nou ik ben niet verantwoordelijk voor de opvoedingquote:Op woensdag 14 november 2018 18:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Kreeg jij bijna de schuld.. fijne zus
Heb je specifiek gezegd geen #FoK!quote:Op woensdag 14 november 2018 18:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Die heeft een twee pagina's groot stuk bij elkaar gelogen om de anti-Zwarte Piet activisten en de daarmee samenwerkende organisaties in een kwaad daglicht te stellen. Behoorlijk ernstig en schadelijk journalistiek broddelwerk. Soros zit er achterquote:Op woensdag 14 november 2018 18:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Fake news van dat wisselen! En wat heeft Wierd nou weer gedaan?
Volgens mij is het niet zo heel bepalend wat je luistert in je vroege kinderjaren, meer de periode van je pubertijd en nog iets erna. Anders zou ik waarschijnlijk alleen maar klassieke muziek luisteren nu. Mijn vader luisterde alleen naar barokmuziek, al het andere was ondraaglijk voor hem. Mijn moeder had geloof ik drie platen van de Beatles en die draaide ze niet eens.quote:Op woensdag 14 november 2018 18:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je je kinderen muzikaal gezien wil verpesten moet je ze naar speciale kindermuziek laten luisteren, K3 en die shit. Daar komen ze nooit meer overheen. Onderzoek onder musici geeft ook aan dat zij vroeger allemaal thuis luisterden naar de muziek van hun ouders of oudere broers en zussen. Ik kreeg van mijn ouders jazz mee, van mijn oudste broer Zappa, m'n andere broer The Rolling Stones en van mijn zus dingen als Santana. Dat is een aardige basis.
Het valt mij op hoe kortzichtig alles is. Vandaag de nieuwste telefoon en morgen een ander willen omdat die verouderd isquote:Op woensdag 14 november 2018 18:20 schreef Soury het volgende:
Ik zorg dat er geen opmerkelijke dingen op staan.quote:Op woensdag 14 november 2018 18:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je specifiek gezegd geen #FoK!
Maandag, als het goed is.quote:Op woensdag 14 november 2018 18:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zomaar de OP één plaatsje omhoog geschoven
Heb jij al een sleuteldatum?
Geen zwembad met stoel op het balkon?quote:Op woensdag 14 november 2018 18:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zorg dat er geen opmerkelijke dingen op staan.
Oh nog meer verhuis gedoe. Spannend Moots.quote:
In mijn geval kwam die opvoeding wel van pas want daardoor vond ik die jaren 80 muziek uit mijn adolescente periode de moeite van het luisteren niet waard.quote:Op woensdag 14 november 2018 18:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet zo heel bepalend wat je luistert in je vroege kinderjaren, meer de periode van je pubertijd en nog iets erna. Anders zou ik waarschijnlijk alleen maar klassieke muziek luisteren nu. Mijn vader luisterde alleen naar barokmuziek, al het andere was ondraaglijk voor hem. Mijn moeder had geloof ik drie platen van de Beatles en die draaide ze niet eens.
Die is wel leukquote:Op woensdag 14 november 2018 18:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Geen zwembad met stoel op het balkon?
Ik stuur die vuilmiszakfoto nog wel ff doorquote:Op woensdag 14 november 2018 18:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zorg dat er geen opmerkelijke dingen op staan.
Hij zal wel balen dat de rechter de intocht heeft goedgekeurd, anders had-ie nog een paar pagina's kunnen schrijven.quote:Op woensdag 14 november 2018 18:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die heeft een twee pagina's groot stuk bij elkaar gelogen om de anti-Zwarte Piet activisten en de daarmee samenwerkende organisaties in een kwaad daglicht te stellen. Behoorlijk ernstig en schadelijk journalistiek broddelwerk. Soros zit er achter
Ik zit niet bij de prijs inbegrepenquote:Op woensdag 14 november 2018 18:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik stuur die vuilmiszakfoto nog wel ff door
Dit hoor ik voor het eerst, moots en Winnie die gaan verhuizen. Ik hoop dat dat goed nieuws is.quote:Op woensdag 14 november 2018 18:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh nog meer verhuis gedoe. Spannend Moots.
Dat is maar goed ook, anders hadden we nu steeds YT'jes van Michael Jackson en Madonna moeten negeren.quote:Op woensdag 14 november 2018 18:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In mijn geval kwam die opvoeding wel van pas want daardoor vond ik die jaren 80 muziek uit mijn adolescente periode de moeite van het luisteren niet waard.
Zit wel te dubben hoe en wat.quote:
Alsof die de enige waren.quote:Op woensdag 14 november 2018 18:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is maar goed ook, anders hadden we nu steeds YT'jes van Michael Jackson en Madonna moeten negeren.
Heel goed! Eindelijk weg hier, kleine rijtjeswoning. Uiteraard is de omgeving dan minder, maar er zijn genoeg voordelen.quote:Op woensdag 14 november 2018 18:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit hoor ik voor het eerst, moots en Winnie die gaan verhuizen. Ik hoop dat dat goed nieuws is.
Kim Wilde en Bananaramaquote:Op woensdag 14 november 2018 18:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is maar goed ook, anders hadden we nu steeds YT'jes van Michael Jackson en Madonna moeten negeren.
Oh gelukkig. En dan houd je Winnie? Beter kan niet.quote:Op woensdag 14 november 2018 18:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Heel goed! Eindelijk weg hier, kleine rijtjeswoning. Uiteraard is de omgeving dan minder, maar er zijn genoeg voordelen.
En de jongens uit de dierenwinkel.quote:
Ja, Winnie blijft bij mijquote:Op woensdag 14 november 2018 18:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh gelukkig. En dan houd je Winnie? Beter kan niet.
De vorige operatie ging voorspoedig. Winnie was snel de oude. Beetje wondvocht is jou probleemquote:Op woensdag 14 november 2018 18:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Zit wel te dubben hoe en wat.
Win operatie om 1, om 5 uur ophalen. Denk dat ze maar naar
Nordhorn gaat. Hier is niet fijn voor haar, al die rommel, dozen etc.
Ga ik daar zelf ook wel slapen en dinsdag beginnen. Dan kan de buurvrouw van mijn moeder Win uitlaten als wij druk zijn.
Ja, die eerste dag moet ze een beetje rust om zich heen hebben, lijkt me. Kun je maandagmiddag nog wat voorbereidingen treffen in je nieuwe stulpje voor de dagen daarna.quote:Op woensdag 14 november 2018 18:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Zit wel te dubben hoe en wat.
Win operatie om 1, om 5 uur ophalen. Denk dat ze maar naar
Nordhorn gaat. Hier is niet fijn voor haar, al die rommel, dozen etc.
Ga ik daar zelf ook wel slapen en dinsdag beginnen. Dan kan de buurvrouw van mijn moeder Win uitlaten als wij druk zijn.
quote:
Maar het lijkt me fijner en rustiger voor haar om te herstellen in een ‘normaal’ huis. En ik ga klussen in het nieuwe huis, dan zou ze steeds alleen zijn.quote:Op woensdag 14 november 2018 18:36 schreef Soury het volgende:
[..]
De vorige operatie ging voorspoedig. Winnie was snel de oude. Beetje wondvocht is jou probleem
O ja, ook verschrikkelijk.quote:Op woensdag 14 november 2018 18:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En de jongens uit de dierenwinkel.
Bench?quote:Op woensdag 14 november 2018 18:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar het lijkt me fijner en rustiger voor haar om te herstellen in een ‘normaal’ huis. En ik ga klussen in het nieuwe huis, dan zou ze steeds alleen zijn.
Jij weet wie ik bedoel.quote:
Zappa is de beste basis.quote:Op woensdag 14 november 2018 18:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je je kinderen muzikaal gezien wil verpesten moet je ze naar speciale kindermuziek laten luisteren, K3 en die shit. Daar komen ze nooit meer overheen. Onderzoek onder musici geeft ook aan dat zij vroeger allemaal thuis luisterden naar de muziek van hun ouders of oudere broers en zussen. Ik kreeg van mijn ouders jazz mee, van mijn oudste broer Zappa, m'n andere broer The Rolling Stones en van mijn zus dingen als Santana. Dat is een aardige basis.
Ok dat kan een veilige rustige plek zijn voor een hond. Maar een kussen ergens ookquote:
Kim Wilde 'zag' ik ooit in het voorprogramma van Bowie, dat vond ik echt een beetje bizar, wie bedenkt zoiets?quote:
Geen idee Bananarama was sowieso troep.quote:Op woensdag 14 november 2018 18:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kim Wilde 'zag' ik ooit in het voorprogramma van Bowie, dat vond ik echt een beetje bizar, wie bedenkt zoiets?
Mjah, misschien. Het is wel een beetje een buitenbeentje in de muziek waar ik tegenwoordig graag naar luister.quote:
Ik heb er niet veel mee maar Cambodia was wel okquote:Op woensdag 14 november 2018 18:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kim Wilde 'zag' ik ooit in het voorprogramma van Bowie, dat vond ik echt een beetje bizar, wie bedenkt zoiets?
Ik weet niet meer van wie ik vandaag een Kim Look-a-like foto van vroeger zag.. maar was een bekendequote:Op woensdag 14 november 2018 18:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kan die in je topicquote:Op woensdag 14 november 2018 18:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet niet meer van wie ik vandaag een Kim Look-a-like foto van vroeger zag.. maar was een bekende
Baardaap zegt dat ie door Zappa aan de jazz is geraakt.quote:Op woensdag 14 november 2018 18:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mjah, misschien. Het is wel een beetje een buitenbeentje in de muziek waar ik tegenwoordig graag naar luister.
Ik zat er echt niet op te wachten.quote:Op woensdag 14 november 2018 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er niet veel mee maar Cambodia was wel ok
Wel ok? Ik vind dat best wel een goed nummer.quote:Op woensdag 14 november 2018 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er niet veel mee maar Cambodia was wel ok
Oww, ik wist niet dat het een cover was.quote:
Ja, duh.quote:Op woensdag 14 november 2018 18:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Oww, ik wist niet dat het een cover was.
Ja, dat is goed mogelijk want als uitvoerend musicus was Frank toch vooral een jazzmuzikant. Uitgeschreven solo's speelde hij niet.quote:Op woensdag 14 november 2018 18:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Baardaap zegt dat is door Zappa aan de jazz is geraakt.
En op de muziekschool deed hij klassiek piano.
Ella Fitzgeraldquote:
Das duidelijk te horen ookquote:Op woensdag 14 november 2018 18:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Baardaap zegt dat ie door Zappa aan de jazz is geraakt.
En op de muziekschool deed hij klassiek piano.
Net zoiets als ik dus.quote:Op woensdag 14 november 2018 18:59 schreef chufi het volgende:
Ik zit wel wanneer ik post , zou niet hoeven maar doe het wel
Ik houd niet van wellus nietus spelletjes.quote:Op woensdag 14 november 2018 19:12 schreef chufi het volgende:
Wet mn scherm gewoon horizontaal en tablet mode doet de rest .. maar ik was toch eerst mn handen en dan zit ik alweer
Maak jij je afstandsbedieningen wel eens schoon?quote:Op woensdag 14 november 2018 19:12 schreef chufi het volgende:
Wet mn scherm gewoon horizontaal en tablet mode doet de rest .. maar ik was toch eerst mn handen en dan zit ik alweer
Ik wel.quote:Op woensdag 14 november 2018 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Maak jij je afstandsbedieningen wel eens schoon?
Hey Goggel kanaal 73quote:Op woensdag 14 november 2018 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Maak jij je afstandsbedieningen wel eens schoon?
Ik niet zo vaak en de telefoon ook niet. Denk ik niet bij naquote:
Gewoon af en toe een citroencleanswipe doekje langs halenquote:Op woensdag 14 november 2018 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik niet zo vaak en de telefoon ook niet. Denk ik niet bij na
Ik gebruik brillen doekjes of wat glassex maar dat is wat engquote:Op woensdag 14 november 2018 19:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon af en toe een citroencleanswipe doekje langs halen
Als je het op een doekje spuitquote:Op woensdag 14 november 2018 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik gebruik brillen doekjes of wat glassex maar dat is wat eng
Ook de muis
Ja dat doe ik ookquote:
Billendoekjes.quote:Op woensdag 14 november 2018 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik gebruik brillen doekjes of wat glassex maar dat is wat eng
Ook de muis
Die zijn niet geschiktquote:
Het boeit me niet zoquote:Op woensdag 14 november 2018 19:31 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik nodig jullie allemaal uit om te laten zien om hoe vies ik in mijn huishouden ben.
OK dat is dus één slaapplaats.quote:
Nou hoor, mijn parkietje heeft er zo naar uitgekeken.quote:
Ergens heb ik het idee dat ik het niet erg vind dat ik nog geen geluid heb.quote:Op woensdag 14 november 2018 19:37 schreef TillyB het volgende:
Wie krijg er weer precies visite op Batsy Fight Night![]()
Klote billen doekjes,de hele boel hier verstopt gisteren.Heeft me een liter GBL gekost.quote:
Heb je nog mazzelquote:Op woensdag 14 november 2018 19:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Klote billen doekjes,de hele boel hier verstopt gisteren.Heeft me een liter GBL gekost.
ik weet maar dat kon nietquote:Op woensdag 14 november 2018 19:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Met Aap? Had ie net zo goed kenne blijven daar
Volgens mij ook.De buurman onder heeft minder geluk.Kwam al klagen over lekkage.quote:
W7? wordt dat nog geupdate?quote:Op woensdag 14 november 2018 19:48 schreef Superbadeendje het volgende:
Er staan 191 updates klaar. Ik word er een beetje moe van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |