111? Begint wel een beetje massaal te worden dat randonneren. Waaraan verklaar je deze plotse toename? Enne er mogen er vergunningwijs toch maar 100 starten?quote:Op zaterdag 17 november 2018 18:00 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik moet jammergenoeg werken maar vanaf het werk kon ik genieten dat er nu 111 starters waren op het brevet in Bergen op Zoom. Een nog nooit vertoond aantal.
De vergunningsellende heb je alleen in Zuid-Limburg.quote:Op zondag 18 november 2018 08:12 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
111? Begint wel een beetje massaal te worden dat randonneren. Waaraan verklaar je deze plotse toename? Enne er mogen er vergunningwijs toch maar 100 starten?
Wachten is geen probleem met zo’n vooruitzichtquote:Op zondag 18 november 2018 08:10 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja hij wilde na afloop bbq muziek en een liveshow met Kim Holland maar die laatste heeft pas in januari tijd geloof ik.
Nee totaal niet.quote:Op maandag 19 november 2018 11:44 schreef McM77 het volgende:
@ddx Ik zie je de laatste tijd een aantal brevetten rijden en ook ritje van 700+ km, zit je er serieus aan te denken om PBP te doen?
Gefeliciteerd. Kunnen die verhalen over veel fietsen en onvruchtbaarheid ook weer eens de prullebak in.quote:Op donderdag 15 november 2018 19:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hmm dilemma. Ik zit vanaf eind maart met een andere challenge, iets met mijn eerste luier verschonen enzo.
heee lurk jij ook nog hier. Hoe is het met jouw fiets carrière.quote:Op maandag 19 november 2018 17:03 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Kunnen die verhalen over veel fietsen en onvruchtbaarheid ook weer eens de prullebak in.
Zo eens per week. Fietsen gaat kut, er is begin dit jaar reuma geconstateerd. Verklaart een beetje waarom ik al een tijdje niet zo hard ging natuurlijk, maar dit was wel een verklaring waar ik niet op zat te wachten.quote:Op maandag 19 november 2018 17:18 schreef dop het volgende:
[..]
heee lurk jij ook nog hier. Hoe is het met jouw fiets carrière.
Het internationale seizoen begint op 1 november. Zwolle en Bergen op Zoom golden dus al voor de PBP kwalificatie.quote:Op maandag 19 november 2018 10:42 schreef McM77 het volgende:
PBP volgend jaar..is denk ik de grootste drijfveer om dit jaar toch nog even wat brevetten te rijden.
Ik stond er natuurlijk niet opeens op een morgen mee op...Ik heb al een paar jaar last van zere polsen en vingergewrichten, maar de huisarts kon er niks mee, een rontgenfoto liet niets zien etc.quote:Op maandag 19 november 2018 17:59 schreef dop het volgende:
Dat klinkt niet zo lekker.
Balen dat er telkens weer wat tegen zit.
Zolang je nog maar wel foto's van bier + frituur + lekkere mokkels op racefietsen blijft posten op vrijdagmiddag ben je altijd welkom Cap Fabiola!quote:Op dinsdag 20 november 2018 08:52 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Dus ik zou hier eigenlijk gewoon moeten wegblijven, want het is een beetje zelfkwelling, maar af en toe heb ik best heimwee naar m'n tijd als de luiste en dikste recreatieve wielrenner van Fok, wieltje plakken op een meet was niet glorieus, maar wel gezellig. En verhalen van epische tochten die jullie maken blijven gewoon leuk om te lezen.
Rapha Pro Team II bibtight. Toppertje!quote:Op dinsdag 20 november 2018 11:20 schreef McM77 het volgende:
Iemand nog tips voor een goeie lange, warme broek, welke tevens een paar uur goed water kan buitenhouden?
LtD ge-DM’d wel kans dat hij op trainingskamp is..quote:Op dinsdag 20 november 2018 14:30 schreef Gripper het volgende:
De gravelmeet is online!
SPT / the great hillridge 120 k gravel ride
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |