Dan gaan toch gewoon de deuren open? En dan 19:00 het voorprogramma en rond 20:00 begint Muse, verwacht ik.quote:Op zondag 2 juni 2019 11:10 schreef V. het volgende:
Wat is dat trouwens een idiote tijd in het Goffertpark? 17.30? WTF?
Niet bepaald rock ‘n’ roll
Ja, snap ik wel. Ik heb ook tickets voor Goffert en Ziggodome. Die van Goffert zou ik best vanaf willen, maar ja...quote:Op woensdag 19 juni 2019 08:41 schreef Stofje het volgende:
Tickets Goffertpark gaan op Ticketswap nu echt richting de 30-zone. 41 tot 44 is nu zo'n beetje de prijs en er lijken er steeds meer bij te komen. Staan er nu een kleine 1000 op.
Ik ga lekker naar allebei.quote:Op woensdag 19 juni 2019 10:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, snap ik wel. Ik heb ook tickets voor Goffert en Ziggodome. Die van Goffert zou ik best vanaf willen, maar ja...
Hoorde verhalen van Jon Bon Jovi van de week, nog steeds drama.quote:Op zondag 2 juni 2019 13:08 schreef Pharkus het volgende:
Is de verkeerssituatie al verbeterd of sta ik weer 3 uur in de file om er weg te komen.
En de pet niet vergeten!quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:14 schreef SonicVolcano het volgende:
Wordt 29 graden tijdens het concertIs nu tenminste de voorspelling. Lekker in het korte broekje
Ik ga bussen. Relatief prijzig, maar soit.quote:Op donderdag 20 juni 2019 12:03 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hoorde verhalen van Jon Bon Jovi van de week, nog steeds drama.
Tja, anders heb je zo’n beetje ieder groot concert in de Randstad. Ik woon in omgeving Nijmegen dus pak lekker de fiets, maar Ov is ook nog wel prima te doen. Auto is helemaal kut ja.quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:51 schreef Cyanide- het volgende:
Ze zijn ook nog bezig aan de waalbrug, echt... Wie verzint ook dat dit een prima concertlocatie is
Niet zo miepen. Wordt lekker weertje donderdag. Beetje op tijd gaan, dan is het prima te doen daar.quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:51 schreef Cyanide- het volgende:
Ze zijn ook nog bezig aan de waalbrug, echt... Wie verzint ook dat dit een prima concertlocatie is
Het gaat ook niet om de heenweg, maar om de terugweg.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 07:37 schreef Bronson het volgende:
[..]
Niet zo miepen. Wordt lekker weertje donderdag. Beetje op tijd gaan, dan is het prima te doen daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |