genotquote:Op woensdag 14 november 2018 19:39 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Carnaval seizoen is weer geopend!![]()
![]()
RIPquote:Op woensdag 14 november 2018 19:42 schreef Doublepain het volgende:
Ik verbrand mijn bek
einde bericht
kom naar kolnquote:Op woensdag 14 november 2018 19:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
ben jij brabander
hier is er geen carnaval helaas
Ja..quote:Op woensdag 14 november 2018 19:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
ben jij brabander
hier is er geen carnaval helaas
Misschien omdat elk carnavalsnummer hetzelfde klinkt.quote:Op woensdag 14 november 2018 19:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
die melodie komt me bekend voor zeg
ik ben pertinent tegen dat soort apres ski carnavalquote:
Dat kan natuurlijk!quote:Op woensdag 14 november 2018 19:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij en ik kijken heel anders tegen verjaardagen aan.
Ik kan het allebei wel hebben eigenlijk en die duitse nummers ken ik ook allemaalquote:Op woensdag 14 november 2018 19:49 schreef Adames het volgende:
[..]
ik ben pertinent tegen dat soort apres ski carnaval
als echte purist ga ik voor limburgs
parkstad
keulen
Als je genoeg gezopen hebt wel ja.quote:Op woensdag 14 november 2018 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien omdat elk carnavalsnummer hetzelfde klinkt.
Ja die post Adames dus hier bovenquote:Op woensdag 14 november 2018 19:54 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
JC, komt deze melodie je ook bekend voor?
Als ik dat nummer hoor sterft er iets in mij.quote:Op woensdag 14 november 2018 19:54 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
JC, komt deze melodie je ook bekend voor?
accordeon klinkt inderdaad erg bekend, maar kan hem niet thuis brengen.quote:
carnaval is al begonnenquote:Op woensdag 14 november 2018 19:57 schreef Charlotte3 het volgende:
Eerst maar eens klunen, carnaval valt laat volgend jaar.
Het originele accordeon spel is van een Duits Bierfest of Tirol nummer.. waarvan ik de titel kwijt ben.quote:Op woensdag 14 november 2018 19:57 schreef Adames het volgende:
[..]
accordeon klinkt inderdaad erg bekend, maar kan hem niet thuis brengen.
carnaval is al begonnen.quote:Op woensdag 14 november 2018 20:00 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ja, dat hoef je me niet te vertellen.
ook niet, ben al zo ver dat ik de 25 grootste hits van ernst mosch aan het luisteren ben om te kijken of die daar tussen staatquote:
allebei tirol, maar rosie is echt wat andersquote:
IK HEB HET GEPROBEERD!!!quote:Op woensdag 14 november 2018 20:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je was toch nooit van plan dat te doen, dus who cares.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |