Gamen op laptopquote:Op woensdag 14 november 2018 17:14 schreef skysherrif het volgende:
2 weken nieuwe laptop gekocht met GTX 1060
Heb je al bedacht welke vragen je gaat stellen?quote:Op woensdag 14 november 2018 17:21 schreef KingRoland het volgende:
Morgen moet ik aanschuiven bij een sollicitatiegesprek van een kandidaat
take the one with the big titsquote:Op woensdag 14 november 2018 17:24 schreef KingRoland het volgende:
Wel 4 kandidaten
Gaat wel een lange middag worden
Wat ordinair zegquote:
Nee ik hoorde het netquote:Op woensdag 14 november 2018 17:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je al bedacht welke vragen je gaat stellen?
Mjah is zeker niet ideaal en veel duurder, maar ben vaak niet op dezelfde plek en heb mn laptop ook nodig om wat zwaardere programmas te draaien voor schoolwerk waar ik hem ook voor meeneem.quote:
als je het niet weet kan je toch beter de leukste nemen, sollicitatiegesprekken zeggen toch niksquote:Op woensdag 14 november 2018 17:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat ordinair zeg
Jij woont in de buurt van karina dus zal wel iets uit de omgeving zijn
verklaardquote:Op woensdag 14 november 2018 16:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat verklaard waarom ie niet hier post, eerst als een nazi mensen naaien en dan weggaan. Hoort dat bij mod worden ofzo?
Eens zal ik doenquote:Op woensdag 14 november 2018 17:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je het niet weet kan je toch beter de leukste nemen, sollicitatiegesprekken zeggen toch niks
WIE DAN WEL?quote:Op woensdag 14 november 2018 15:35 schreef Elan het volgende:
Gelukkig is die GGMM niet opnieuw VBL-moderator geworden, die moet je echt ALLES eerst drie keer uitleggen.
Ach als het niet anders kan, maar man je betaalt 1200 euro om een beetje op medium settings op een klein scherm te spelen. Kun je een aardige pc voor samenstellen....quote:Op woensdag 14 november 2018 17:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mjah is zeker niet ideaal en veel duurder, maar ben vaak niet op dezelfde plek en heb mn laptop ook nodig om wat zwaardere programmas te draaien voor schoolwerk waar ik hem ook voor meeneem.
Ja, die liet ons opeens links liggen.quote:Op woensdag 14 november 2018 17:39 schreef KingRoland het volgende:
Ik mis onze grote vriendin karina
Ik ga me even wassen. Dan weet je dat.quote:Op woensdag 14 november 2018 17:39 schreef KingRoland het volgende:
Ik mis onze grote vriendin karina
Altijd goedquote:Op woensdag 14 november 2018 17:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ga me even wassen. Dan weet je dat.
Blijft wel onze vriendinquote:Op woensdag 14 november 2018 17:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, die liet ons opeens links liggen.
Sowiesoquote:Op woensdag 14 november 2018 17:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Blijft wel onze vriendin
Karinagodin
Ik weet niet wat er is voorgevallen maar ik ben solidair met JC in dezen.quote:
Wat een trouwe vriend ben jij tochquote:Op woensdag 14 november 2018 17:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er is voorgevallen maar ik ben solidair met JC in dezen.
Dit is niet helemaal fair.quote:Op woensdag 14 november 2018 17:47 schreef GGMM het volgende:
Doet me denken aan Scrummie, die solidair met mij was toen ik zei hier niet meer te posten als onlogisch mod zou worden.
Nooit gezien. Heel Westworld niet.quote:Op woensdag 14 november 2018 17:57 schreef maxi-mus het volgende:
Tijd voor de seizoensfinale van Westworld.
Prima serie. Met Anthony Hopkins, wat ik 1 van de beste acteurs vind.quote:Op woensdag 14 november 2018 17:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nooit gezien. Heel Westworld niet.
Dat is wel een god ja.quote:Op woensdag 14 november 2018 17:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Prima serie. Met Anthony Hopkins, wat ik 1 van de beste acteurs vind.
SE01 was leuk. SE02 vond ik geen kut aan.quote:Op woensdag 14 november 2018 17:57 schreef maxi-mus het volgende:
Moet jij wetenquote:Op woensdag 14 november 2018 17:57 schreef maxi-mus het volgende:
Toen ik weer wat in kwam wel weer van genoten. Maar wel minder dan seizoen 1.quote:Op woensdag 14 november 2018 18:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
SE01 was leuk. SE02 vond ik geen kut aan.
Nooit gezien.quote:Op woensdag 14 november 2018 18:10 schreef Elan het volgende:
[..]
The World's Fastest Indian, godenfilm
Hoe kwamen ze bij jou terecht?quote:Op woensdag 14 november 2018 18:13 schreef onlogisch het volgende:
Onlo-junior gaat meedoen aan een schoolvoetbaltoernooi.
Ik word de coach
Jammer dat die doodgaat.quote:Op woensdag 14 november 2018 17:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Prima serie. Met Anthony Hopkins, wat ik 1 van de beste acteurs vind.
Hij heeft verder toch niks te doen.quote:Op woensdag 14 november 2018 18:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hoe kwamen ze bij jou terecht?
Omdat meedoen belangrijker is dan winnenquote:Op woensdag 14 november 2018 18:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hoe kwamen ze bij jou terecht?
Ahh, zo leuk!quote:Op woensdag 14 november 2018 18:13 schreef onlogisch het volgende:
Onlo-junior gaat meedoen aan een schoolvoetbaltoernooi.
Ik word de coach
Weet je... Uiteindelijk gaat iedereen een keer dood. Dus zo ook Hopkins. Doe je niets aan ouwe reus. That's life.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |