Hmm hoe voel je je daarbij?quote:Op woensdag 21 november 2018 09:35 schreef Thorinbelly het volgende:
Ik heb net afspraak gehad bij de gyn en weer volledig goedgekeurd. Op basis van de groei echo vorige week begon ze voorzichtig over inleiden bij 38w...
Mag ik trouwens in de openingspost? 26jan...
Hierop moet ik als SS dan toch even reageren tijdens het werk. Daar is ze dan! Gefeliciteerd met jullie prulleke. Hopelijk wordt het vanaf nu alleen maar beter. Het is je gegund.quote:Op woensdag 21 november 2018 08:33 schreef Tink89 het volgende:
[..]
[..]
Die wolk van een baby is (...) Prul
Ah dat vroeg ik me al af, wat fijn zeg!!quote:Op woensdag 21 november 2018 20:03 schreef Tink89 het volgende:
Schildklier is ook in orde, wat een opluchting is, omdat die van mij niet goed functioneert door een auto-immuunziekte.
Fijnquote:Op donderdag 22 november 2018 08:06 schreef Cholula het volgende:
Net voor ik kan bellen begint uk te bewegen.
Gefeliciteerd met alle leuke dingenquote:Op donderdag 22 november 2018 14:15 schreef douche-eendje het volgende:
10 weken vandaag. En nog meer leuke regel-dingen, volgende week datum en tijdstip voor geregistreerd partnerschap vastzetten. Trouwen komt over een paar jaar wel.
Oh wat fijn!quote:Op donderdag 22 november 2018 15:42 schreef krijgerrtje het volgende:
Terug van de groeiecho! Baby is helemaal geen reuzenbaby maar hartstikke gemiddeldwas wel bijzonder om hem/haar weer even te zien
Leek net een klein aapje en lag rustig op z’n/d’r handje te sabbelen
Lief van jequote:Op vrijdag 23 november 2018 14:09 schreef Limone het volgende:
Zwangerschapsjas vind ik eigenlijk een beetje zonde geld. Ik heb vorig jaar een jas bij mijn moederuniform (blauwe oversized parka) gekocht en die krijg ik nu nog net over mijn buik heen. Als ik de taille losmaak moet ik het daarmee wel tot eind januari mee redden. Het grote nadeel van deze jas is dat niemand voor me op staat in de trein of bus..
Cho, ik wilde nog even zeggen dat ik de verklaring die je aan Frits gaf over het overhoop gehaalde huis, ijzersterk vond. Ik dacht aan mijn zusje die vroeger echt panisch was voor dieven, terwijl er op dat moment nog nooit ingebroken was in ons huis.. Hoe is het nu met je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |