Ik heb wel regelmatig wat kramp/groeipijn-achtig gevoel, al vanaf het begin. Ik merk het vooral als ik 40 minuten in de trein heb gezeten en dan op het station ineens een trap op moet lopen, dat vind mijn lijf nu ineens niet zo tofquote:Op zaterdag 17 november 2018 21:05 schreef Sisu het volgende:
[..]
Kun je al bandenpijn hebben met 14 weken?
 . Maar ook bij andere onverwachte dingen spontaan pijnscheuten.
. Maar ook bij andere onverwachte dingen spontaan pijnscheuten.  . En wat fijn dat je nu mee mag plassen.
. En wat fijn dat je nu mee mag plassen.  
 SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
We zijn daarna nog even langsgeweest bij mijn broertje&schoonzusje, even lekker mijn nichtje geknuffeld. Jeetje wat groeit zo'n baby snel zeg

quote:Op maandag 19 november 2018 09:53 schreef VenusFlyTrap het volgende:
Mijn gevoel zegt dat vandaag of morgen Tink mag baby knuffelen!!! Tink, lieverd ik wens je de allermooiste ontmoeting met je kindje en een geweldig herstel na de bevalling.
@ Stroopwafel ik ben benieuwd naar de suggesties die je hebt gekregen. Wij hebben een tijdje gedaan alsof baby een trashy naam krijgt (Djayden of Djamilla) maar daar trappen ze niet in. Ze noemen hem nu Lil’ Kleine 🤣
De eerste naam wisten we al een tijdje maar ook de tweede naam daar zijn we nu over uit.
Heerlijk, zwanger zijn. Lekker rustig wakker worden met een drukke buik meneer 😍. Gister had E zijn hand op mijn buik om baby te voelen, voelde hij ineens was: “eh nee schat dat was gas”.

leuk mens is het. Vanaf mijn verlof vangt ze kleuter niet meer op en dat vind ik nog steeds jammer, maar ja. Niets aan te doen
 leuk mens is het. Vanaf mijn verlof vangt ze kleuter niet meer op en dat vind ik nog steeds jammer, maar ja. Niets aan te doen  

Rennies vliegen er nu echt doorheen dus ik zal het moegen eens bij de VK aankaarten. In mijn geval maakt het eigenlijk geen donder uit wát ik eet, maagzuur komt toch wel de hele dag door
  Rennies vliegen er nu echt doorheen dus ik zal het moegen eens bij de VK aankaarten. In mijn geval maakt het eigenlijk geen donder uit wát ik eet, maagzuur komt toch wel de hele dag door   

we zijn helemaal kapot
 we zijn helemaal kapot 

Och nee, wat erg!quote:Op maandag 19 november 2018 15:50 schreef Bottoms_up het volgende:
Ik kom helaas weer afscheid nemen. Er was geen hartslag meer te zien op de echo vandaag, bij beide kindjes nietwe zijn helemaal kapot
Iedereen nog veel succes en een beter verloop gewenst.

wat een vreselijk nieuws, en wat oneerlijk voor julliequote:Op maandag 19 november 2018 15:50 schreef Bottoms_up het volgende:
Ik kom helaas weer afscheid nemen. Er was geen hartslag meer te zien op de echo vandaag, bij beide kindjes nietwe zijn helemaal kapot

Verdomme, wat mega oneerlijkquote:Op maandag 19 november 2018 15:50 schreef Bottoms_up het volgende:
 Heel veel sterkte Bottems
 Heel veel sterkte Bottems  

Ahh neequote:Op maandag 19 november 2018 15:50 schreef Bottoms_up het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |