abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_183237131
Mijn gevoel zegt dat vandaag of morgen Tink mag baby knuffelen!!! Tink, lieverd ik wens je de allermooiste ontmoeting met je kindje en een geweldig herstel na de bevalling.

@ Stroopwafel ik ben benieuwd naar de suggesties die je hebt gekregen. Wij hebben een tijdje gedaan alsof baby een trashy naam krijgt (Djayden of Djamilla) maar daar trappen ze niet in. Ze noemen hem nu Lil’ Kleine 🤣
De eerste naam wisten we al een tijdje maar ook de tweede naam daar zijn we nu over uit.

Heerlijk, zwanger zijn. Lekker rustig wakker worden met een drukke buik meneer 😍. Gister had E zijn hand op mijn buik om baby te voelen, voelde hij ineens was: “eh nee schat dat was gas”.
pi_183237245
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2018 21:05 schreef Sisu het volgende:

[..]

Kun je al bandenpijn hebben met 14 weken?
Ik heb wel regelmatig wat kramp/groeipijn-achtig gevoel, al vanaf het begin. Ik merk het vooral als ik 40 minuten in de trein heb gezeten en dan op het station ineens een trap op moet lopen, dat vind mijn lijf nu ineens niet zo tof :N. Maar ook bij andere onverwachte dingen spontaan pijnscheuten.

Bobby lekker he die wikkeldeken van MvM. Hij is zo zacht O+. En wat fijn dat je nu mee mag plassen.

Tink O+

We hebben het gisteren mijn moeder verteld. Zoals verwacht leverde dat bij haar hysterische huilbuien van geluk op die ruim een uur hebben geduurd. Nu maar hopen dat ze de komende weken haar mond nog even dicht weet te houden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
We zijn daarna nog even langsgeweest bij mijn broertje&schoonzusje, even lekker mijn nichtje geknuffeld. Jeetje wat groeit zo'n baby snel zeg :o
  maandag 19 november 2018 @ 11:10:02 #78
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_183238286
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 09:53 schreef VenusFlyTrap het volgende:
Mijn gevoel zegt dat vandaag of morgen Tink mag baby knuffelen!!! Tink, lieverd ik wens je de allermooiste ontmoeting met je kindje en een geweldig herstel na de bevalling.

@ Stroopwafel ik ben benieuwd naar de suggesties die je hebt gekregen. Wij hebben een tijdje gedaan alsof baby een trashy naam krijgt (Djayden of Djamilla) maar daar trappen ze niet in. Ze noemen hem nu Lil’ Kleine 🤣
De eerste naam wisten we al een tijdje maar ook de tweede naam daar zijn we nu over uit.

Heerlijk, zwanger zijn. Lekker rustig wakker worden met een drukke buik meneer 😍. Gister had E zijn hand op mijn buik om baby te voelen, voelde hij ineens was: “eh nee schat dat was gas”.
_O-

Ik sluit me aan bij team denken-aan-Tink! Hopelijk snel je baby in je armen in plaats van in je buik O+

En qua namen.. Het was niet zo ernstig/trashy als dat hoor. Maar vooral zo niet-ons. Maël, Jai, Noël.. Geen namen waar je direct van opkijkt, maar het past gewoon niet bij ons.

Verder heb ik nu al dat ik me misselijk/naar voel als ik op m'n rug lig. Vind het zelf wel heel vroeg met 20-en-een-beetje, maar m'n buik is dan ook al enorm.
En vanmiddag weer babyspieken bij de GUO. Grappig hoe ik daar de vorige keer helemaal nerveus voor was en nu was ik heel de afspraak vergeten :')
pi_183239049
Ko totaal, piramide, startblokken.. oh god. Kinderopvang. Iemand zei hier iets over KDV regelen in week 7 en al 4 maanden op de wachtlijst moeten, dus de paniek sloeg toe. Ik kan geen wijs worden uit alle termen. Ook als ik ze opzoek, lijkt het allemaal erg op elkaar. Wie heeft er tips? Waar kijk je allemaal naar bij het kiezen?
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
  maandag 19 november 2018 @ 11:59:14 #80
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_183239279
Rebub, wij kregen een tip voor een goede opvang in de buurt dus zijn daar eerst gaan kijken. De termen die jij noemt zeggen mij ook niets :')
Wij hebben gelet op openingstijden, bereikbaarheid, hoe benaderbaar is de leiding, beleid (mbt buitenspelen, eten, vaste leidsters), groepsindeling en vooral hoe de binnen en buitenruimte er uit ziet. Tijdens de rondleiding heb ik ook goed gekeken naar hoe de kinderen aan het spelen waren (waar konden ze mee spelen?) en hoe ze met de leidsters omgingen (zegt voor mijn gevoel veel over hoe de leidsters met de kinderen om gaan).
En niet heel onbelangrijk: wat kost het en wat krijg je er voor? Bij ons is alles inclusief, dus hoeven alleen een speen mee te nemen en toen ze nog melk dronk een fles. Wel zo makkelijk! Maar daar betaal je dus wel voor.
pi_183239892
Rebubbled, inderdaad handig om even te vergelijken wat er bij de prijs is inbegrepen: sommige kdv’s zit flesvoeding/lunch/luiers etc bij de prijs in terwijl je die bij een ander zelf mee moet nemen. Daarnaast is praktisch voor mij persoonlijk altijd belangrijk geweest, dus ik keek als eerste naar de locatie en ben toen langs gegaan wezen kijken.

Mijn afstudeerscriptie ging over het kiezen van de juiste kinderopvang en heb een stuk of 35 vrouwen daarover geïnterviewd. Eigenlijk is je persoonlijke gevoel het belangrijkst en is prijs/locatie/beleid daarnaast vooral bijzaak. Ga dus vooral eens een rondleiding aanvragen en proef de sfeer een beetje, je moet daar straks je kind achterlaten dus dat jij je er prettig bij voelt is het belangrijkste ;)

Ik hoef gelukkig niet te zoeken, want onze GO die nu nog op kleuter past gaat ook op onze baby passen O+ leuk mens is het. Vanaf mijn verlof vangt ze kleuter niet meer op en dat vind ik nog steeds jammer, maar ja. Niets aan te doen :P
pi_183241549
Wij kozen voor een kdv waar de kinderen veel naar buiten gaan en waar we een goed gevoel bij hadden. Dat goede gevoel kwam voornamelijk door de visie (veel ontdekken, kijken naar het kind en niet alleen naar de gemiddelden) en het goed kunnen onderbouwen van keuzes bij het bouwen van het kinderdagverblijf. We betalen vanaf 2019 8,25 per uur en daar zit alles in. Onze zoon zit er nu ruim drie jaar en als ik hoor hoe hij praat over de leidsters, dan weet ik dat we de goede keuze hebben gemaakt. Ze hebben het door als hij niet lekker in zijn vel zit en dagen hem uit als daar de ruimte voor is.

Ik vind het belangrijk dat het kdv geen geloofsovertuiging als grondslag heeft, dat is ook iets om over na te denken. Welke rol speelt het geloof in jullie leven en hoe wil je dat de mensen die straks behoorlijk wat tijd met je kind doorbrengen daarmee omgaan?
pi_183241908
Tink, ik hoop dat je jullie kindje aan het ontmoeten bent. Hopelijk zijn daarna alle ongemakken snel verdwenen en kun je volledig genieten van je roze wolk.

Ik begin steeds meer last te krijgen van maagzuur en ik ben er nog niet achter welke voedingsmiddelen het nou meer veroorzaken dan anderen. Afgelopen zaterdag was ik de hele middag in touw met de peuter, kijken naar Sinterklaas. Hij vond het fantastisch en ik daardoor ook, maar aan het einde van de dag had ik het gevoel dat mijn schaambot gebruikt was boksbal. :X
pi_183242637
Merci! Hele fijne tips. De eerste afspraak is ingepland. Alle drie de opties in de buurt met een groene inspectie indicatie bleken van dezelfde instelling te zijn, dus hopen dat dat wat is. Anders moeten we een stuk verderop en Krijgertje, voor mij geldt hetzelfde, in de buurt is een grote pre. Cholula, goed punt over geloofsovertuiging.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_183242696
Oh cho, maagzuur hier ook ;( Rennies vliegen er nu echt doorheen dus ik zal het moegen eens bij de VK aankaarten. In mijn geval maakt het eigenlijk geen donder uit wát ik eet, maagzuur komt toch wel de hele dag door :')
  maandag 19 november 2018 @ 14:41:10 #86
319308 Tink89
To live is to dance
pi_183242913
Meld, nog steeds inclusief buikbaby, helaas..
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_183243747
Ow Tink je maakt het wel spannend! Houd je het nog een beetje vol?
KDV ook op gevoel gekozen, ook op ervaring van kennissen.

Maagzuur is idd irri, hier ook Rennie op nachtkastje, en vla in de koelkast. Maar meestal snachts geen zin om naar beneden te lopen, haha
pi_183244291
Ik kom helaas weer afscheid nemen. Er was geen hartslag meer te zien op de echo vandaag, bij beide kindjes niet :'( we zijn helemaal kapot :'(

Iedereen nog veel succes en een beter verloop gewenst.
pi_183244336
Nee bottoms :'( ;( het was jullie zo gegund :* heel veel sterkte gewenst..
pi_183244450
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 15:50 schreef Bottoms_up het volgende:
Ik kom helaas weer afscheid nemen. Er was geen hartslag meer te zien op de echo vandaag, bij beide kindjes niet :'( we zijn helemaal kapot :'(

Och nee, wat erg! :'(
  maandag 19 november 2018 @ 16:04:07 #91
149959 SQ
snelle trees
pi_183244563
quote:

wat een vreselijk nieuws, en wat oneerlijk voor jullie ;(
disclaimer
  Moderator/colorchick maandag 19 november 2018 @ 16:05:53 #92
382129 crew  Donna
pi_183244615
Nee wat vreselijk, veel sterkte!
pi_183244624
quote:

Verdomme, wat mega oneerlijk :( Heel veel sterkte Bottems :*
  maandag 19 november 2018 @ 16:29:40 #94
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_183245082
quote:

Ahh nee ;(
Het was jullie zo enorm gegund. Veel sterkte!
pi_183245155
Wat afschuwelijk Bottoms ;( ;( ik heb tranen in mijn ogen. Wat vreselijk erg voor jullie. :'(
pi_183245656
Oh Bottoms :'(
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  maandag 19 november 2018 @ 17:06:07 #97
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_183245923
Oh BU :'( wat ontzettend slecht nieuws. Veel sterkte :*
pi_183245949
BU wat een rot nieuws!!! Heel veel sterkte deze zware tijd
pi_183246156
Bottoms nee :'( :'( :'(.
  † In Memoriam † maandag 19 november 2018 @ 17:23:12 #100
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_183246217
Bottoms_up, wat vreselijk verdrietig. Heel veel sterkte gewenst.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')