Wat een geweldig stukje proza.quote:Op woensdag 14 november 2018 14:06 schreef Dven het volgende:
Dit is een lied over een daad
Een goede daad
Een mooie daad
Een welbevallende daad
Een hete, een fijne
ja een nuttige daad
Het gaat over het coïtus intragentis ex Africa
Oftewel : NEGERSEX
Tegenwoordig krijg je overal kanker van.quote:Op woensdag 14 november 2018 14:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker dan.
Je kreeg toch kanker van die korrels of is die mythe inmiddels alweer de wereld uit?
Dag zeer goede vriendquote:
Eerder dood maat.quote:Op woensdag 14 november 2018 14:08 schreef JanCees het volgende:
Zo ideaal dat kunstgras je kan altijd trainen maar je krijgt er wel kanker van
Ofwel je wint altijdquote:Op woensdag 14 november 2018 14:08 schreef JanCees het volgende:
Zo ideaal dat kunstgras je kan altijd trainen maar je krijgt er wel kanker van
Ik ga een beetje sc teruglezen.quote:Op woensdag 14 november 2018 14:07 schreef GGMM het volgende:
lange_lans doet wanhopig een poging grappig te zijn.
Vermoedelijk om te verbergen dat niemand op zijn begroeting reageerde.
Dank je wel. Ik heb er hard aan gewerktquote:Op woensdag 14 november 2018 14:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat een geweldig stukje proza.
Hallo!quote:
Erg creatief. Ik ben trots op je.quote:Op woensdag 14 november 2018 14:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Dank je wel. Ik heb er hard aan gewerkt
Ik heb de plaatjes geblokkeerd dus ik zie lekker helemaal nietsquote:Op woensdag 14 november 2018 14:10 schreef GGMM het volgende:
Wat 'toevallig' dat bij elk van lange_lans zn posts een zwarte piet staat en geen sinterklaas.
Fake news.quote:Op woensdag 14 november 2018 14:10 schreef GGMM het volgende:
Wat 'toevallig' dat bij elk van lange_lans zn posts een zwarte piet staat en geen sinterklaas.
ik zie niksquote:Op woensdag 14 november 2018 14:10 schreef GGMM het volgende:
Ah wat leuk! Heb je m'n adresgegevens wel?quote:Op woensdag 14 november 2018 14:12 schreef KingRoland het volgende:
Morgen stint kopen voor iemand.
Is cadeau
Hopelijk ben je nog in vorm.quote:Op woensdag 14 november 2018 14:14 schreef maxi-mus het volgende:
Zondag weer voetballen na een vrij weekend.
Tering wat dom.quote:Op woensdag 14 november 2018 14:10 schreef GGMM het volgende:
Dit is niet waar!quote:Op woensdag 14 november 2018 14:10 schreef GGMM het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |