Dan weet je meteen wie er geen mentaliteit hebben en bij het eerste rondje ineens door de enkel gaan of last van de lies krijgen.quote:Op woensdag 14 november 2018 13:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was me ook al opgevallen ja, de zweep gaat erover.
Zitten een paar vriendinnen van mij in en ze hadden geen trainer, geen coach etc en moesten alles zelf regelen. Dus toen vroegen ze of ik een keer wilde trainen, en ik vond het wel leuk om te doen. Ze zijn een stuk leergieriger dan de gemiddelde man.quote:Op woensdag 14 november 2018 13:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom train jij een vrouwenelftal
Kunstgrasquote:Op woensdag 14 november 2018 13:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ha ha!
Nee. Zowaar de kruisbandblessure. Ik geef het kunstgras de schuld.
Doe je ook de massages na afloop?quote:Op woensdag 14 november 2018 13:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zitten een paar vriendinnen van mij in en ze hadden geen trainer, geen coach etc en moesten alles zelf regelen. Dus toen vroegen ze of ik een keer wilde trainen, en ik vond het wel leuk om te doen. Ze zijn een stuk leergieriger dan de gemiddelde man.
Ze vonden dat ik zelf ook maar even mee moest doen als we conditie gingen trainen, maar ik heb nogal een goede conditie.quote:Op woensdag 14 november 2018 13:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dan weet je meteen wie er geen mentaliteit hebben en bij het eerste rondje ineens door de enkel gaan of last van de lies krijgen.
Zo makkelijk dit.quote:Op woensdag 14 november 2018 13:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ha ha!
Nee. Zowaar de kruisbandblessure. Ik geef het kunstgras de schuld.
Spelen jullie gewoon alle wedstrijden op kunstgras of zijn er nog dappere strijders onder de amateurverenigingen die daadwerkelijk echt gras hebben liggen?quote:
Dat jij met dat soort types omgaatquote:Op woensdag 14 november 2018 13:18 schreef Jojoortje het volgende:
HOLY CRAP.
Er is dus een schietpartij geweest in Enschede gisteren. Vier doden. Ik ken er gewoon één. Was niet hele zuivere koffie maar toch.
Mijn basisconditie is nu redelijk. Vijf kilometer in 31 minuten op dit moment. Nou prima. Maar ik kan onder de 28 als ik doortrain. Alleen de intervaloefeningen... Ja dan ga ik dood.quote:Op woensdag 14 november 2018 13:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze vonden dat ik zelf ook maar even mee moest doen als we conditie gingen trainen, maar ik heb nogal een goede conditie.
Alles kunstgras.quote:Op woensdag 14 november 2018 13:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Spelen jullie gewoon alle wedstrijden op kunstgras of zijn er nog dappere strijders onder de amateurverenigingen die daadwerkelijk echt gras hebben liggen?
Kneus.quote:Op woensdag 14 november 2018 13:34 schreef onlogisch het volgende:
GGMM, je mening omtrent de omvang van Jojo svp.
Daar is niks mis mee inderdaad. Ik merk vooral dat ik veel lucht over heb sinds ik gestopt ben met roken. Echt heerlijk.quote:Op woensdag 14 november 2018 13:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mijn basisconditie is nu redelijk. Vijf kilometer in 31 minuten op dit moment. Nou prima. Maar ik kan onder de 28 als ik doortrain. Alleen de intervaloefeningen... Ja dan ga ik dood.
Wij spelen ongeveer 4x per jaar op gras. (hebben zelf wel beide) Trainen is wel ideaal op kunstgras.quote:Op woensdag 14 november 2018 13:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Spelen jullie gewoon alle wedstrijden op kunstgras of zijn er nog dappere strijders onder de amateurverenigingen die daadwerkelijk echt gras hebben liggen?
fixedquote:Op woensdag 14 november 2018 13:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb had connecties. Pas maar op.
Er zit wel verschil tussen de velden. Dat oude kunstgras is gewoon schuurpapier.quote:Op woensdag 14 november 2018 13:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wij spelen ongeveer 4x per jaar op gras. (hebben zelf wel beide) Trainen is wel ideaal op kunstgras.
quote:Op woensdag 14 november 2018 13:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb connecties. Pas maar op.
Waarom is dat ideaal? Heb je dan niet alsnog meer kans op blessures?quote:Op woensdag 14 november 2018 13:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wij spelen ongeveer 4x per jaar op gras. (hebben zelf wel beide) Trainen is wel ideaal op kunstgras.
Klopt, wij hebben gelukkig een prima mat liggen. In de buurt zijn steeds meer van die kurkvelden, daar ben ik geen fan van.quote:Op woensdag 14 november 2018 13:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Er zit wel verschil tussen de velden. Dat oude kunstgras is gewoon schuurpapier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |