Als ik na volgende week woensdag nog last heb zal ik ik naar de dokter gaan om jou gerust te stellen, ok?quote:Op woensdag 14 november 2018 13:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een naakte post is dit zeg!
hoe dan ook; ja, dat die mongool zijn account heeft weggetieft is goed nieuws ja. Fijn dat hij zelf ook realiseerde dat hij zichzelf enkel voor aap zette.
Hij hoort hier niet.
En je zegt elke keer dat je denkt dat dit het hoogtepunt isIk begin me nu wel een beetje zorgen te maken hoor.
Bedoelde hij hier zichzelf niet meequote:Op woensdag 14 november 2018 13:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een zacht ei met hele slechte humor.
Dat kan ik me niet voorstellen.quote:Op woensdag 14 november 2018 13:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedoelde hij hier zichzelf niet mee
Beloofd?quote:Op woensdag 14 november 2018 13:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als ik na volgende week woensdag nog last heb zal ik ik naar de dokter gaan om jou gerust te stellen, ok?
Bescheidenheid is voor losersquote:Op woensdag 14 november 2018 13:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet voorstellen.
HMFgod.quote:Op woensdag 14 november 2018 13:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet voorstellen.
Dat voorrecht werd Elan hard ontnomen.quote:Op woensdag 14 november 2018 13:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
HMFgod.
Een voorrecht om hem RL te mogen kennen
Er is wel meer dan enkel voorrecht bij Elan ontnomen.quote:Op woensdag 14 november 2018 13:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat voorrecht werd Elan hard ontnomen.
NAMEN EN RUGNUMMERS (mag in DM)quote:Op woensdag 14 november 2018 13:18 schreef Jojoortje het volgende:
HOLY CRAP.
Er is dus een schietpartij geweest in Enschede gisteren. Vier doden. Ik ken er gewoon één. Was niet hele zuivere koffie maar toch.
Onlogisch is mijn ingang naar ZKH Dr HMFquote:Op woensdag 14 november 2018 13:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat voorrecht werd Elan hard ontnomen.
Zo dan.quote:Op woensdag 14 november 2018 13:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er is wel meer dan enkel voorrecht bij Elan ontnomen.
Krijg jij ff lekker gordelroos lampenlul.quote:Op woensdag 14 november 2018 13:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er is wel meer dan enkel voorrecht bij Elan ontnomen.
Ja alleen anderhalf jaar terug gedegradeerd. Hopelijk volgend seizoen weer niveautje hoger. In ons elftal afgelopen maanden vier basisspeelsters zwanger. M’n trainer reageerde dan ook met ‘godverdomme’ toen ik zei dat ik zwanger was.quote:Op woensdag 14 november 2018 11:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat een hel ja. Speel je op niveau of zo?
Met dat ik deze post lees, schiet er weer een pijnscheut door mijn donder.quote:Op woensdag 14 november 2018 13:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Krijg jij ff lekker gordelroos lampenlul.
Je kent hem toch niet.quote:Op woensdag 14 november 2018 13:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
NAMEN EN RUGNUMMERS (mag in DM)
quote:Op woensdag 14 november 2018 13:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja alleen anderhalf jaar terug gedegradeerd. Hopelijk volgend seizoen weer niveautje hoger. In ons elftal afgelopen maanden vier basisspeelsters zwanger. M’n trainer reageerde dan ook met ‘godverdomme’ toen ik zei dat ik zwanger was.
Onder de gordel dit.quote:Op woensdag 14 november 2018 13:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Krijg jij ff lekker gordelroos lampenlul.
Bij vrouwenelftallen kun je veel winst behalen op conditie en kracht, Maxi. Gratis tip. Wij wonnen toen veel wedstrijden door het laatste half uur gas te geven.quote:Op woensdag 14 november 2018 13:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]. Dat lijkt me wel behoorlijk irritant ja. Gelukkig zijn ze in het team dat ik train nog wat jonger, maar dat zal tzt ook wel komen.
Waarom train jij een vrouwenelftalquote:Op woensdag 14 november 2018 13:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]. Dat lijkt me wel behoorlijk irritant ja. Gelukkig zijn ze in het team dat ik train nog wat jonger, maar dat zal tzt ook wel komen.
quote:Op woensdag 14 november 2018 13:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja alleen anderhalf jaar terug gedegradeerd. Hopelijk volgend seizoen weer niveautje hoger. In ons elftal afgelopen maanden vier basisspeelsters zwanger. M’n trainer reageerde dan ook met ‘godverdomme’ toen ik zei dat ik zwanger was.
maxi-mus is homoquote:Op woensdag 14 november 2018 13:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom train jij een vrouwenelftal
Ha ha!quote:Op woensdag 14 november 2018 13:24 schreef Elan het volgende:
[..]Vrouwenvoetbal is al armoe maar dit slaat alles.
Laat me raden. De meest voorkomende blessure in jullie godenteam is zeker bekkeninstabiliteit?
Dat was me ook al opgevallen ja, de zweep gaat erover.quote:Op woensdag 14 november 2018 13:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Bij vrouwenelftallen kun je veel winst behalen op conditie en kracht, Maxi. Gratis tip. Wij wonnen toen veel wedstrijden door het laatste half uur gas te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |