Waar noteer je dat? Hou je iets bij van Scrummie? Zo ja, wat staat er nog meer?quote:Op woensdag 14 november 2018 09:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik noteer nu:
- bang om impopulaire maatregelen te nemen
Ik ben gevraagd door wat mensen die wat hoger geplaatst zijn om een inschatting te maken over Scrummie zijn kwaliteiten.quote:Op woensdag 14 november 2018 09:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar noteer je dat? Hou je iets bij van Scrummie? Zo ja, wat staat er nog meer?
Welk beleid?quote:Op woensdag 14 november 2018 09:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als jij straks mod bent zul je dat beleid ook moeten hanteren
Hij snapt vaak dingen niet in één keer.quote:Op woensdag 14 november 2018 09:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben gevraagd door wat mensen die wat hoger geplaatst zijn om een inschatting te maken over Scrummie zijn kwaliteiten.
Ik kan helaas niet alles prijs geven. Zou je nog iets willen meegeven over Scrummie?
Het beleid van FOK!quote:
Bedankt voor je hulp, we nemen het meequote:Op woensdag 14 november 2018 09:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij snapt vaak dingen niet in één keer.
[..]
Het beleid van FOK!
Dat is iemand genaamd Dannyquote:Op woensdag 14 november 2018 09:53 schreef klaasweetalles het volgende:
WELKE IDIOOT HEEFT VERZONNEN DAT SINTERKLAAS PLAATJE VOOR ME NAAM STAAT
ik wil geen fuck met die zooi te maken hebben
welke debiel is hier voor verantwoordelijk
ik maak hem persoonlijk kapoet
me naam.quote:Op woensdag 14 november 2018 09:53 schreef klaasweetalles het volgende:
Tot morgen Lenny.quote:Op woensdag 14 november 2018 08:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik post ook even een tijdje niet meer mee. Verschillende redenen, maar niet zo boeiend allemaal.
Tot later.
Sinterklaas is nog tot daaraan toe maar we worden geslachtofferd in de zwarte piet discussiequote:Op woensdag 14 november 2018 09:53 schreef klaasweetalles het volgende:
Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Mogelijk tot later.quote:Op woensdag 14 november 2018 08:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik post ook even een tijdje niet meer mee. Verschillende redenen, maar niet zo boeiend allemaal.
Tot later.
Tarado ik zeg altijd wat zwart is moet zwart blijvenquote:Op woensdag 14 november 2018 10:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sinterklaas is nog tot daaraan toe maar we worden geslachtofferd in de zwarte piet discussie
fok kiest duidelijk de kant van zwarte pietquote:Op woensdag 14 november 2018 10:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sinterklaas is nog tot daaraan toe maar we worden geslachtofferd in de zwarte piet discussie
Oke. en nou oprotten met die discussie hier.quote:Op woensdag 14 november 2018 10:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
fok kiest duidelijk de kant van zwarte piet
terwijl de users allemaal een verschillende mening hebben
dit kan echt niet op een openbaar forum
dat maak ik zelf wel uitquote:Op woensdag 14 november 2018 10:36 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Oke. en nou oprotten met die discussie hier.
GC / [vraag wat je wil] aan een fokker (van Labradors)quote:Op woensdag 14 november 2018 09:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is iemand genaamd Danny
echt he, kansloos gedoequote:Op woensdag 14 november 2018 10:36 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Oke. en nou oprotten met die discussie hier.
GGMM en ik zijn het hiermee eens.quote:Op woensdag 14 november 2018 11:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
echt he, kansloos gedoe
quote:Op woensdag 14 november 2018 08:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Tot later.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |