Je bedoelt de Happel met wie ik wekelijks op t vak sta en vooraf elke wedstrijd sta te drinken?quote:Op woensdag 14 november 2018 00:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Happel bedoel ik met name dan. Typisch had geloof ik ook geen hoge pet van je op, of wel?
quote:Op woensdag 14 november 2018 00:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Caland was die drugsgebruiker toch?
Wekelijks nog wel. Happel bezoekt al jaren geen uitwedstrijden meer.quote:Op woensdag 14 november 2018 00:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je bedoelt de Happel met wie ik wekelijks op t vak sta en vooraf elke wedstrijd sta te drinken?
Die wordt letterlijk z'n hele leven al moe van iedereen. Die haat mensen.
Dit is trouwens geen eens een grap.
Onlo is een zachtaardig typ. Goed mens. Troll en de slechtste humor van Nederland. Dat weet ie ook van zichzelf overigens.quote:Op woensdag 14 november 2018 00:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Onlogisch lijkt mij een ontzettend lieve man. Caland was die drugsgebruiker toch?
Tweewekelijks, wat jij wil.quote:Op woensdag 14 november 2018 00:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Wekelijks nog wel. Happel bezoekt al jaren geen uitwedstrijden meer.
quote:Op woensdag 14 november 2018 00:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Onlo is een zachtaardig typ. Goed mens. Troll en de slechtste humor van Nederland. Dat weet ie ook van zichzelf overigens.
Wat een god.
Bij Don ?quote:
Vrouw*quote:Op woensdag 14 november 2018 00:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij Don ?
Zou je best een keer willen ontmoeten. Al is het maar omdat je kennelijk een enorm lekkere vriendin heben een jetpack.
Ik weeg 84kg, hopelijk 90 over 2 maandquote:Op woensdag 14 november 2018 00:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vrouw*
En die is goed te doen ja. Tien weken na je voldragen zwangerschap bijna weer op je initiële gewicht, dan snap je hoe t werkt
Overigens totaal geen behoefte om autisten van dit forum te ontmoeten. Werkelijk iedereen hier is knettergestoord en staatsgevaarlijk.
Ik vermoed dat vrijwel iedereen net zo'n hoofd heeft als pakweg Davy
Jij bent toch zo'n enorm lange Marokkaanquote:Op woensdag 14 november 2018 00:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik weeg 84kg, hopelijk 90 over 2 maand
Ach ff biertje doen kan geen kwaad verder. Toch beter dat je weet met wie je hier zit te ouweteringhoeren dan alleen zo'n flauw schermnaampje.quote:Op woensdag 14 november 2018 00:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vrouw*
En die is goed te doen ja. Tien weken na je voldragen zwangerschap bijna weer op je initiële gewicht, dan snap je hoe t werkt. Snap dikke vrouwen ook niet zo, laat staan de types die ze aanduwen en naar hun poppen dansen
Overigens totaal geen behoefte om autisten van dit forum te ontmoeten. Werkelijk iedereen hier is knettergestoord en staatsgevaarlijk.
Ik vermoed dat vrijwel iedereen net zo'n hoofd heeft als pakweg Davy
Nee, dat is niet beterquote:Op woensdag 14 november 2018 00:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Ach ff biertje doen kan geen kwaad verder. Toch beter dat je weet met wie je hier zit te ouweteringhoeren dan alleen zo'n flauw schermnaampje.
1.82 geloof ik en geen Mocro neequote:Op woensdag 14 november 2018 00:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij bent toch zo'n enorm lange Marokkaan
Vaarwel HMF!quote:Op woensdag 14 november 2018 01:00 schreef Helpmefok het volgende:
Je brengt me op een idee
Vaarwel iedereen
Maar, wat zou je daar aan hebben? Ik zit daar ook niet echt op te wachten of zo. Druk genoeg.quote:Op woensdag 14 november 2018 01:01 schreef Elan het volgende:
HMF is bang dat zijn forum-reputatie als halfgod naar de kloten gaat als hij vreemden ontmoet.
Ja totaal niks.quote:Op woensdag 14 november 2018 01:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar, wat zou je daar aan hebben? Ik zit daar ook niet echt op te wachten of zo. Druk genoeg.
Best of all time periodquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |