Ze waren wel vaker dubbel- en diepzinnig, het komt letterlijk uit het nummer "Verre Oosten" Check het maar. En "Zes letters" is wel vaker voorbij gekomen ook. Maar de tekst, 038a28, zes letters komt uit "Verre Oosten" .. Z W O L, yeah nou check die method.quote:Op dinsdag 13 november 2018 22:17 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Zit hier ook een conspiracy in?
Ja die ken ik nog wel. Alleen niet de tekst echt meerquote:Op dinsdag 13 november 2018 22:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ze waren wel vaker dubbel- en diepzinnig, het komt letterlijk uit het nummer "Verre Oosten" Check het maar. En "Zes letters" is wel vaker voorbij gekomen ook. Maar de tekst, 038a28, zes letters komt uit "Verre Oosten" .. Z W O L, yeah nou check die method.
Ze hebben maar weinig slechte nummers, en ik kan nog steeds vrijwel elk nummer mee spitten. Veel niet in 1 keer uit het hoofd maar zodra het opstaat komt het allemaal terug, grijs gedraaid in die tijd.quote:Op dinsdag 13 november 2018 22:23 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ja die ken ik nog wel. Alleen niet de tekst echt meerEigen Wereld is tof
Ja die ken ik ook nogquote:Op dinsdag 13 november 2018 22:27 schreef YokiKater het volgende:
Zwarte Koffie samen met Jawat is ook wel gruwelijk.
Ok, ok. Dus jij pompt allemaal dikke beats met lijpe flows uit je speakers? Of is het breder dan dat?quote:
Van alles joh.quote:Op dinsdag 13 november 2018 22:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ok, ok. Dus jij pompt allemaal dikke beats met lijpe flows uit je speakers? Of is het breder dan dat?
quote:
quote:
quote:Op donderdag 8 november 2018 21:48 schreef SuperHartje het volgende:
En dit nummer![]()
Wel een beetje mindcontrol- achtige clip
Ik ben ook een brede jongen.quote:Op dinsdag 13 november 2018 22:53 schreef YokiKater het volgende:
Fokker89 is ook wel een muzikale jongen, die kan goed platen draaien en heeft ook een brede smaak.
Dit is gewoon kut hoor, of je moet een omgebouwde DeLorean hebben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |