Fijn hoor!quote:Op maandag 5 november 2018 07:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag helaas geen dagje verlof, want de arts wil me spreken. Maar morgen nog een half dagje kliniek en dan naar huisDe laatste loodje
Oh bah, hoop dat het meevalt én dat het helpt. Je zal eerst wel medicijnen gehad hebben voor ze tot een operatie besloten?quote:Op maandag 5 november 2018 01:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik ga deze week onder het mes, zelfde issue slijmbeursontsteking.
Oeh lekker is datquote:Op maandag 5 november 2018 10:49 schreef Divje het volgende:
Wat lopen er veel mensen met slijmbeursontsteking rond![]()
Maandag is m'n tweede zondag. Wat een leven.
Het leven is goed momenteelquote:Op maandag 5 november 2018 11:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oeh lekker is datKlinkt als een goed leven
Hier is het altijd zaterdag
Uhu, morgen vroeg ben ik het haasje.quote:Op maandag 5 november 2018 10:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh bah, hoop dat het meevalt én dat het helpt. Je zal eerst wel medicijnen gehad hebben voor ze tot een operatie besloten?
Ken ik niet. Wat vind jij één van hun beste nummers?quote:Op donderdag 8 november 2018 21:26 schreef ChrisCarter het volgende:
The Dead South is toch een beetje mijn guilty pleasure de laatste tijd. (Muziek, geen serie)
Into the Valley https://g.co/kgs/MKsoFyquote:Op donderdag 8 november 2018 21:36 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ken ik niet. Wat vind jij één van hun beste nummers?
Mooi gitaarwerk in het begin.quote:Op donderdag 8 november 2018 21:40 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Into the Valley https://g.co/kgs/MKsoFy
Ja, zit van alles in, the cajun feelquote:Op donderdag 8 november 2018 21:45 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Mooi gitaarwerk in het begin.
Klinkt een beetje rock en countrey.
quote:Op donderdag 8 november 2018 21:51 schreef Lavenderr het volgende:
Heb daarnet naar Help mijn man is klusser gekeken. Man man, wat een kluns.
Nog een hoarder ook.
Erg he? Hij ziet helemaal het nut er niet van in. Hij leeft graag in de troep en to hell met vrouw en kinderen.quote:
Ja, waardeloos voor zijn gezin.quote:Op donderdag 8 november 2018 22:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Erg he? Hij ziet helemaal het nut er niet van in. Hij leeft graag in de troep en to hell met vrouw en kinderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |