Mooi, heb mn broek nu al bijna 24 uur uit.quote:Op maandag 19 november 2018 18:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmmm raar. Komt vast nog wel binnen.
Hij was oook wel wat groot die foto.
Wat zit je nou te miepen in dat verkiezingen topicquote:Op maandag 19 november 2018 18:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mooi, heb mn broek nu al bijna 24 uur uit.
quote:Op maandag 19 november 2018 18:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmmm raar. Komt vast nog wel binnen.
Hij was oook wel wat groot
Gewoon.quote:Op maandag 19 november 2018 19:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat zit je nou te miepen in dat verkiezingen topic
Zijn Bep en Truus weer bezig?quote:Op maandag 19 november 2018 19:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat zit je nou te miepen in dat verkiezingen topic
Schop, stomp, breek ik helemaal de tyfus tot handelbare stukjes van 1 vierkante centimeter. Of gewoon explo, pak je die kutburen ook mee.quote:
Duidelijk toch?quote:Op maandag 19 november 2018 19:10 schreef Yasmin23 het volgende:
Nou ja zeg fokker
Ik laat een turk niet bepalen wat wel of geen goede stem is. Basta.
Ik heb al LTVDK.quote:Op maandag 19 november 2018 19:14 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb jullie trouwens allemaal nodig om even te stemmen op mij voor meest intelligente user, want dat is natuurlijk gewoon overduidelijk maar dat mag wel eens erkend worden.
Bij voorbaat dank.
Heb ik al gedaan, als jij dan ook nog een normale invult.quote:Op maandag 19 november 2018 19:14 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb jullie trouwens allemaal nodig om even te stemmen op mij voor meest intelligente user, want dat is natuurlijk gewoon overduidelijk maar dat mag wel eens erkend worden.
Bij voorbaat dank.
Dat heb ik toch allang gedaan joh.quote:Op maandag 19 november 2018 19:14 schreef YokiKater het volgende:
Bij voorbaat dank.
quote:Op maandag 19 november 2018 19:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Iemand die niet zelfstandig kan schijten intelligent noemen
Ik zal wel moeten, die hele lijst (fucking veel werk) wordt niet erkend.quote:Op maandag 19 november 2018 19:15 schreef Fokker89 het volgende:
He
[..]
Heb ik al gedaan, als jij dan ook nog een normale invult.
Kan ik waarschijnlijk momenteel beter dan 99% van de mensen, en ik hoef niet eens mijn kont maar mijn buik af te vegen.quote:Op maandag 19 november 2018 19:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Iemand die niet zelfstandig kan schijten intelligent noemen
quote:Op maandag 19 november 2018 19:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ik waarschijnlijk momenteel beter dan 99% van de mensen, en ik hoef niet eens mijn kont maar mijn buik af te vegen.
Mja als dat ding niet zo irritant was dan was het dat ook wel.quote:Op maandag 19 november 2018 19:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..], sorry maar klinkt wel grappig.
Ben je verder al wel weer bezig met je dagelijkse dingen zoals werk?quote:Op maandag 19 november 2018 19:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja als dat ding niet zo irritant was dan was het dat ook wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |