abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205021589
de maaltijd salade kip gehaald en die mag ook blijven.
Is zelf maken goedkoper zeker maar gemak dient de mens en als het in de aanbieding is is het te doen.
pi_205022358
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 13:18 schreef Smallish het volgende:
Die prei/kerriesoep is idd erg lekker! :9
Oh verdorie. Er lagen gisteren een aantal verspakketten voor 1 euro per stuk en die lag er ook tussen. Heb een andere meegenomen. Twee paprika's, 5 tomaten, 2 minikomkommers, rode ui en knoflook voor 1 euro is niet slecht.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205023475
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 16:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Oh verdorie. Er lagen gisteren een aantal verspakketten voor 1 euro per stuk en die lag er ook tussen. Heb een andere meegenomen. Twee paprika's, 5 tomaten, 2 minikomkommers, rode ui en knoflook voor 1 euro is niet slecht.
O, dat is jammer…… Deze soep zal nog wel even blijven, alleen ben je dan iets meer geld kwijt. Is wel de moeite waard, vind ik! ^O^
Is dat zo?
pi_205024393
De preikerrie is inderdaad prima. De rode linzensoep vind ik ook erg smakelijk :9
pi_205151465
De risotto is ook wel smakelijk, ik heb er alleen wat mascarpone door gedaan en de kookinstructies wat verandert door de groente te garen en dan niet de rijst erdoor te doen maar die apart gaar te maken en dan de groente en kip erbij te doen en doorwarmen.
pi_205684129
Zojuist een verspakket courgette soep van AH gemaakt. Ben niet zo kapot van courgettes, maar er stond als toevoeging geitenkaas en bosui bij. Wie weet wordt het dan iets fantastisch :P

Zo met de lunch een kop eten.
pi_205685474
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 11:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zojuist een verspakket courgette soep van AH gemaakt. Ben niet zo kapot van courgettes, maar er stond als toevoeging geitenkaas en bosui bij. Wie weet wordt het dan iets fantastisch :P

Spannend!
pi_205685549
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 13:38 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Spannend!
Het haalt het voor mij niet bij de prei-kerrie of tomaat, maar desalniettemin een lekker soepje. Bosui vond ik niet zo heel veel toevoegen, maar de geitenkaas erin was lekker.

Mijn jongste heeft een kommetje zonder toevoegingen leeg gegeten en die vond het heel lekker. Hij vindt eigenlijk alle soepen uit die pakketten wel prima.
  zondag 21 augustus 2022 @ 12:41:07 #234
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_205702849
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 06:06 schreef Sorella het volgende:
De risotto is ook wel smakelijk, ik heb er alleen wat mascarpone door gedaan en de kookinstructies wat verandert door de groente te garen en dan niet de rijst erdoor te doen maar die apart gaar te maken en dan de groente en kip erbij te doen en doorwarmen.
Ja, denk dat ik dat ook zou doen. Sowieso de groente een beetje voorgaren.
(Un)masking for the greater good.
  zondag 21 augustus 2022 @ 12:42:14 #235
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_205702864
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 11:16 schreef Sunshine1982 het volgende:

Dat maak ik ook wel eens. Maar dan met m'n eigen ingrediënten: niet uit een soeppakket. Als dat laatste lekker is, dan moet ik dat ook eens proberen! Mijn dochter houdt van courgettesoep.
pi_205702986
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 12:42 schreef Celestien het volgende:

[..]
Dat maak ik ook wel eens. Maar dan met m'n eigen ingrediënten: niet uit een soeppakket. Als dat laatste lekker is, dan moet ik dat ook eens proberen! Mijn dochter houdt van courgettesoep.
Je kan het ook prima bij elkaar sprokkelen :Y Zoveel bijzonders zat er nou ook weer niet in.

3 courgettes, 2 grote witte uien, teentje knof, paar takjes tijm en 2 boullonblokjes (groente)

Ik vind die paar takjes tijm wel handig. Als ik alles los koop moet ik een hele verpakking tijm kopen en ik gebruik dat verder dus nooit.
  zondag 21 augustus 2022 @ 13:03:46 #237
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205703034
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 12:57 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Je kan het ook prima bij elkaar sprokkelen :Y Zoveel bijzonders zat er nou ook weer niet in.

3 courgettes, 2 grote witte uien, teentje knof, paar takjes tijm en 2 boullonblokjes (groente)

Ik vind die paar takjes tijm wel handig. Als ik alles los koop moet ik een hele verpakking tijm kopen en ik gebruik dat verder dus nooit.
Tijmplantje kopen en in de tuin zetten. Reuze handig.
The love you take is equal to the love you make.
pi_205703059
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2022 13:03 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Tijmplantje kopen en in de tuin zetten. Reuze handig.
Zo te zien zijn er zat lekkere recepten waar tijm in verwerkt wordt :Y Misschien wel een ideetje ja.
pi_206249735
Vandaag weer eens de tomaat-pastinaaksoep gemaakt van AH. Heb hem al een paar keer eerder gemaakt, maar ik moet er echt even zin in hebben. Met de pastinaak erbij vind ik het aardig wat snijwerk.

Ik heb voor het eerst de serveer suggesties toegevoegd, groene pesto en crème fraiche. Dat is echt een schot in de roos! Die 2 ingrediënten tillen voor mij de soep naar een next level. Het was heerlijk :9

Ik zag dat ze een pakket hebben met aardappeltjes en groente op een tray. Wil die ook wel eens gaan proberen!
  zondag 16 oktober 2022 @ 18:23:27 #240
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_206342634
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 18:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
Vandaag weer eens de tomaat-pastinaaksoep gemaakt van AH. Heb hem al een paar keer eerder gemaakt, maar ik moet er echt even zin in hebben. Met de pastinaak erbij vind ik het aardig wat snijwerk.

Ik heb voor het eerst de serveer suggesties toegevoegd, groene pesto en crème fraiche. Dat is echt een schot in de roos! Die 2 ingrediënten tillen voor mij de soep naar een next level. Het was heerlijk :9

Ik zag dat ze een pakket hebben met aardappeltjes en groente op een tray. Wil die ook wel eens gaan proberen!
Hmmm, dat klinkt niet slecht. En zekero ok met die pesto en crème fraiche. Moet nog naar de AH, dus ga 'm even oppikken.
pi_206344106
Traybakes zijn volgende week in de aanbieding bij de Albert Heijn.

Ik had pas de knolselderij-pastinaaksoep van de AH. Die herinnerde ik mij lekkerder, maar die was nu echt een beetje bland qua smaak.
  zondag 16 oktober 2022 @ 21:18:09 #242
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_206344887
Vandaag de Hollandse runderstoof op. Vrijdagavond na het diner gemaakt, maar gisteren bij mijn moeder gegeten. Dus smaken lekker laten intrekken tot vandaag. Smaakte prima ^O^
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_206640486
Zojuist het pakket Mexicaanse Burrito's gemaakt van AH. Had het al een tijdje geleden gemaakt, maar toen was ik er niet kapot van. Zag het vandaag liggen en ik wilde het toch nog een kansje geven.

Mwah. Het is niet vies, dat zeker niet. Maar ondanks het best pittig is door de jalapeno peper, is de smaak vrij vlak. Ik mis iets, maar ik weet niet wat.
pi_206942639
Ik zie in het kerstkrantje van AH dat ze ook binnenkort een verspakket mosterdsoep verkopen. Zéker dat ik die ga maken :9 :9~
pi_206942770
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 18:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zie in het kerstkrantje van AH dat ze ook binnenkort een verspakket mosterdsoep verkopen. Zéker dat ik die ga maken :9 :9~
Daar heb je toch geen verspakket voor nodig? :@
Somebody that I used to know
  Moderator zondag 4 december 2022 @ 18:27:35 #246
5428 crew  miss_sly
pi_206942782
Wij hebben al een tijdje woensdag-soepdag ivm sporten van verschillende mensen op verschillende tijden en ik kies dan vaak voor een soeppakket van AH.

Ik moet zeggen dat ze over het algemeen goed smaken. Vooral de paprikasoep en de Chinese tomatensoep met de omelet-reepjes vielen goed in de smaak.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator zondag 4 december 2022 @ 18:35:27 #247
236264 crew  capricia
pi_206942909
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 18:27 schreef miss_sly het volgende:
Wij hebben al een tijdje woensdag-soepdag ivm sporten van verschillende mensen op verschillende tijden en ik kies dan vaak voor een soeppakket van AH.

Ik moet zeggen dat ze over het algemeen goed smaken. Vooral de paprikasoep en de Chinese tomatensoep met de omelet-reepjes vielen goed in de smaak.
Dank voor de tip. Ga ik die Chinese tomatensoep ook eens proberen. De gewone tomatensoep verspakket is hier ook altijd goed ontvangen. :)
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator zondag 4 december 2022 @ 19:53:29 #248
5428 crew  miss_sly
pi_206943677
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2022 18:35 schreef capricia het volgende:

[..]
Dank voor de tip. Ga ik die Chinese tomatensoep ook eens proberen. De gewone tomatensoep verspakket is hier ook altijd goed ontvangen. :)
Ik vind het echt prima soepen. En op die dagen snel klaar, prijs is ook best aardig. Niks mis mee.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_206943728
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2022 18:35 schreef capricia het volgende:

[..]
Die tomatensoep is hier ook redelijk vaste prik. Zeker met balletjes en beetje vermicelli.
pi_206964114
De tomatensoep blijft lekker. Ik haal die ook niet persee bij AH, want het pakket is overal wel hetzelfde.

Net bij de AH 2 pakketten gekocht met 35% korting èn in de bonus *O* Straks the good old prei-kerriesoep maken en vanavond de lasagna. Lekkerrrrr O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')