Wat gaat daar allemaal in? (Ik woon over de grens dus ik kan niet ff snel naar de AH om het te checkenquote:Op vrijdag 4 april 2025 17:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ennnn weer een pakket; orzo van AH
Er staat op voor 2 personen, alleen ik doe er drie keer mee.
Wel erg lekker
Het is eigenlijk te duur voor wat je krijgt: voorgesneden groentes, tomaatjes en orzo, knoflook, kruiden en tomatenpuree in de doos. En zelf mozzarella en water en oliequote:Op vrijdag 4 april 2025 17:36 schreef 1inamelon het volgende:
[..]
Wat gaat daar allemaal in? (Ik woon over de grens dus ik kan niet ff snel naar de AH om het te checken)
Bij sommige zit er enkel de groente en wat kruiden erinquote:Op vrijdag 4 april 2025 17:44 schreef 1inamelon het volgende:
Ziet er lekker uit! En wat je zelf moet toevoegen valt nog wel mee. Dat is bij sommige pakketten van de AH wel anders
Ja post het nog maar een keer!!quote:Op vrijdag 4 april 2025 17:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is eigenlijk te duur voor wat je krijgt: voorgesneden groentes, tomaatjes en orzo, knoflook, kruiden en tomatenpuree in de doos. En zelf mozzarella en water en olie
Maar wel errug lekker. Omdat ik een slechte kok ben denk ik wel een keer vaker het te kopen
[ afbeelding ]
Valt toch wel mee? Bij de ah is een pak orzo 1.89 voor 500 gram. Daar haal ik 5 a 6 porties uit.quote:Op vrijdag 4 april 2025 17:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Bij sommige zit er enkel de groente en wat kruiden erin
Daarom ook voor de bijl gegaan. Orzo is zelf ook gewoon duur. Dus wel prima
En voor drie maaltijden, dikke prima
(en ik blijf gewoon binnen mijn week budget, dus waarom niet kopen wat ik lekker vind en goed kan maken)
Hahahaa, ja... het moet wijdt verspreid worden als ik zoiets raars doequote:Op vrijdag 4 april 2025 17:51 schreef maily het volgende:
[..]
Ja post het nog maar een keer!!
Lief zijn voor jezelf gaat je aardig af zo te zien!![]()
Oh... dan dacht ik dat enkelquote:Op vrijdag 4 april 2025 17:51 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Bij de ah is een pak orzo 1.89 voor 500 gram. Daar haal ik 5 a 6 porties uit.
Die lijkt me ook wel wat inderdaadquote:Op woensdag 28 mei 2025 17:01 schreef Goitske het volgende:
Binnenkort komt er een nieuw pakket bij de plus in de winkel namelijk gehaktballetjes in Caribische saus waar Jurino Ignatio zich mee bemoeid heeft. Zijn recepten zijn vaak super dus ik sta 9 juni in de plus om hem te scoren
Ik ben heel benieuwd of het in de buurt komt van zijn normale recepten want dat is het wel een mooie om te gebruikenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |