vanbommel.gifquote:Op dinsdag 13 november 2018 19:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Die kans van Robben doet heel veel mensen nog altijd heel veel pijn.
je moet beide sporten niet vergelijkenquote:Op dinsdag 13 november 2018 19:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Goed zo, zo hoort het ook.
Voetbal is voetbal en mannen voetbal en vrouwen voetbal vergelijken blijft krom.
Wie ben jij en wat doe je hier?quote:Op dinsdag 13 november 2018 19:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog een speciale reden of gewoon zo maar?
je moet niet weglopen maar ze doodschietenquote:Op dinsdag 13 november 2018 19:57 schreef Adames het volgende:
[..]
al ben ik wel vrolijk weggelopen toen een of ander mens me vorig jaar wilde uitleggen dat vrouwenvoetbal veel technischer was dan mannen.
het heeft niet eens zin om tegen zoiets in te gaan.
niet echt, soms heb je gewoon dagen dat je vol met energie zit.quote:Op dinsdag 13 november 2018 19:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog een speciale reden of gewoon zo maar?
hou je bek tegen flippiequote:Op dinsdag 13 november 2018 19:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat doe je hier?
Kan mij dat schelen.quote:Op dinsdag 13 november 2018 20:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hou je bek tegen flippie
gewoon een lekker wijf
zou denk ik een domper zijn voor het feestje.quote:Op dinsdag 13 november 2018 19:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je moet niet weglopen maar ze doodschieten
flip is een schatquote:Op dinsdag 13 november 2018 19:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
nou als je haar niet moetquote:
Nouja. Oke, omdat het van jou én Tjacka komt dan.quote:Op dinsdag 13 november 2018 20:01 schreef Adames het volgende:
[..]
flip is een schat
en is wel vaker in VBL.
want retteketet AZ
Ja en eigenlijk moet je het gewoon waarderen voor wat het is en niets meer of minder. Scheelt ook een heleboel frustratie en gedoequote:Op dinsdag 13 november 2018 19:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je moet beide sporten niet vergelijken
de sport moet zelf iets unieks creeren
maar doordat ze zich telkens vergelijken lukt dat juist niet
ik kijk met veel plezier vrouwentennis of volleybal
qua niveau bizar verschil
maar beide sporten zijn totaal anders dan bij de mannen
Dag Scrummie. Ik post hier en ik ben Flippiee maar dat had je vast al gezien.quote:Op dinsdag 13 november 2018 19:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat zijn eigenlijk de betere dagen. Zeker in de winter waar veel mensen daar toch moeite mee hebben.quote:Op dinsdag 13 november 2018 20:00 schreef Adames het volgende:
[..]
niet echt, soms heb je gewoon dagen dat je vol met energie zit.
Oke, welkomquote:Op dinsdag 13 november 2018 20:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dag Scrummie. Ik post hier en ik en Flippiee maar dat had je vast al gezien.
quote:Op dinsdag 13 november 2018 20:01 schreef Adames het volgende:
[..]
flip is een schat
en is wel vaker in VBL.
want retteketet AZ
Toen ze net ging bukken was ik verkochtquote:Op dinsdag 13 november 2018 20:03 schreef Adames het volgende:
[..]
voor de geinteresseerden
[ afbeelding ]
of doelde je op haar voetbalkwaliteiten?
ja, eigenlijk bedenk ik me nu dat dat niet kloptequote:Op dinsdag 13 november 2018 20:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zijn eigenlijk de betere dagen. Zeker in de winter waar veel mensen daar toch moeite mee hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |