Instagram is hartstikke ongelimiteerd.quote:Op maandag 10 december 2018 21:27 schreef Karina het volgende:
Ik heb inmiddels ook een abonnement genomen voor een jaar, met de korting is het prima te doen. Wie weet komt is volgend jaar een alternatief.
[..]
Is die ook nog ongelimiteerd? Als je dan de kwaliteit wat minder belangrijk vindt kan die ook idd.
Socialmedia-fenomeen herken ik. Flickr is serieuzer.quote:Op maandag 10 december 2018 21:31 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Wat mij bij instagram een beetje tegenhoudt is het socialmedia-fenomeen dat wat je op instagram zet van instagram is en dat op enig moment wel eens vervelende gevolgen kan gaan krijgen.
Bij flickr is het beeldmateriaal nog steeds van jezelf en kun je zelfs aangeven onder welke voorwaarden je plaatjes door anderen gebruikt mogen worden.
Mjah kijken hoe lang het gratis blijft natuurlijk, maar dat geldt voor al die apps e.d.quote:Op maandag 10 december 2018 21:33 schreef paalballet het volgende:
[..]
Instagram is hartstikke ongelimiteerd.Volgens mij gebruiken veel mensen het ondanks de kwaliteit.
Het is inderdaad an sich niet eens zo gek duur. Unlimited storage, alle rechten nog gewoon van jezelf en een redelijk levende community.quote:Op maandag 10 december 2018 21:27 schreef Karina het volgende:
Ik heb inmiddels ook een abonnement genomen voor een jaar, met de korting is het prima te doen. Wie weet komt is volgend jaar een alternatief.
Klopt, het kan best ineens niet meer gratis zijn. Of zo vol met reclame zijn dat er niks meer aan is.quote:Op maandag 10 december 2018 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah kijken hoe lang het gratis blijft natuurlijk, maar dat geldt voor al die apps e.d.
Ik ben niet zo van de instagram. DOet mij teveel aan FB denken en dat vind ik ook niks.
VOlgens mij van Yahoo maar ik weet het niet zeker. Het is wel gekoppeld aan yahoo (al zag ik dagt ze dat volgend jaar gaan veranderen).quote:Op maandag 10 december 2018 21:36 schreef paalballet het volgende:
[..]
Klopt, het kan best ineens niet meer gratis zijn. Of zo vol met reclame zijn dat er niks meer aan is.
Instagram is helaas eigendom van Facebook. Dat is Whatsapp ook. Facebook lijkt tegenwoordig het internet over te nemen.
Van wie is Flickr eigenlijk?
Flickr was van Yahoo, is nu van Smugmug.quote:Op maandag 10 december 2018 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
VOlgens mij van Yahoo maar ik weet het niet zeker. Het is wel gekoppeld aan yahoo (al zag ik dagt ze dat volgend jaar gaan veranderen).
Nooit van gehoord, het ziet er uit als flickr voor de elite. Wat het kost is ook goed verstopt want ik kan het niet vinden.quote:Op maandag 10 december 2018 21:52 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Flickr was van Yahoo, is nu van Smugmug.
Staat onder 'plans' en dan 'overview' en dan kom je onderstaand staatje tegenquote:Op maandag 10 december 2018 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, het ziet er uit als flickr voor de elite. Wat het kost is ook goed verstopt want ik kan het niet vinden.
deviant ken ik wel daar haalde ik vroeger altijd mijn wallpapers vandaanquote:Op maandag 10 december 2018 22:59 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Staat onder 'plans' en dan 'overview' en dan kom je onderstaand staatje tegen
[ afbeelding ]
Overigens doet Deviantart het ook prima maar die is niet bedoeld als dumplocatie voor je foto's. Zit dan wel weer een hele community van diverse pluimage te kijken en soms krijg je zelfs feedback op je plaatjes.
[ afbeelding ]
Meer een site voor de kunstenaart maar toch ook wel de nodige beestjesfotografen
Verenigde SportClub Oosterwoldequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |