Bij mijn videocollege kun je hem versneld afspelen als je het opent in internet explorerquote:Op dinsdag 13 november 2018 10:35 schreef napoleonfour het volgende:
Ik doe nu al bijna 2 uur over het terugkijken van een college van anderhalf uur.
Gelukkig zit ik daar niet. Ik kan het hier nauwelijks volgen.quote:Op dinsdag 13 november 2018 10:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Dit gaat allemaal via DE APP.
Ja maar dan kan ik het niet meer volgen want dit mens praat al op standje 1.2quote:Op dinsdag 13 november 2018 10:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Bij mijn videocollege kun je hem versneld afspelen als je het opent in internet explorer
toptip
Bij ons kan je het tegenwoordig ook in chrome etc. Nog steeds geen download knop trouwens.quote:Op dinsdag 13 november 2018 10:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Bij mijn videocollege kun je hem versneld afspelen als je het opent in internet explorer
toptip
hier had zo'n nerdje eerst programma dat automatisch alles ripte en op youtube gooidequote:Op dinsdag 13 november 2018 10:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Bij ons kan je het tegenwoordig ook in chrome etc. Nog steeds geen download knop trouwens.
Echt hequote:Op dinsdag 13 november 2018 10:58 schreef GGMM het volgende:
Ondertussen gaat vosss helemaal los in F1-feedback.
Mensen hebben het er maar moeilijk mee allemaal.
Gelukkig zijn mensen in VBL niet zo.quote:Op dinsdag 13 november 2018 10:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Echt he![]()
Ik ben er een beetje ontdaan door.
Bovendien zouden de foto's van jou in je fotoboek al genoeg lust bij iedereen moeten opwekken.quote:Op dinsdag 13 november 2018 10:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe ff normaal zegIk ben geen lustobject, ik ben gewoon een mens.
Ik ook niet. Begrijp je eens hoe het voeltquote:Op dinsdag 13 november 2018 10:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe ff normaal zegIk ben geen lustobject, ik ben gewoon een mens.
Hoe lang is hij wegquote:Op dinsdag 13 november 2018 10:25 schreef DonRaja het volgende:
Correctie op mijn eerdere mededeling, Knut is blijkbaar geen usual suspect.
Idd. Misschien kunnen we tegen die tijd een uitwisselingsproject starten. Dat zodra jij mij hebt opgeleid, ik die kennis ook weer in F1 deel.quote:Op dinsdag 13 november 2018 11:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig zijn mensen in VBL niet zo.
Wij krijgen het straks wat makkelijker als mod.
Als jij F1 wil modden..quote:Op dinsdag 13 november 2018 11:06 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Idd. Misschien kunnen we tegen die tijd een uitwisselingsproject starten. Dat zodra jij mij hebt opgeleid, ik die kennis ook weer in F1 deel.
Nattekat kan wel wat hulp gebruiken zo te zien, wie ben ik dan om dat te weigeren.quote:Op dinsdag 13 november 2018 11:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als jij F1 wil modden..
Ik blijf er ver van uit de buurt.
Niet alleen door mijn uiterlijk, ook de schitterende stijl waarin het getekend is is een lust voor het oog!quote:Op dinsdag 13 november 2018 11:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bovendien zouden de foto's van jou in je fotoboek al genoeg lust bij iedereen moeten opwekken.
Mwoah is toch makkelijk zat om daar te moddenquote:Op dinsdag 13 november 2018 11:09 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nattekat kan wel wat hulp gebruiken zo te zien, wie ben ik dan om dat te weigeren.
Zo natuurgetrouw, Johannes Vermeer is herborenquote:Op dinsdag 13 november 2018 11:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet alleen door mijn uiterlijk, ook de schitterende stijl waarin het getekend is is een lust voor het oog!
ik weet niet hoe je er uitziet maar zelfs lelijke vrouwen maken misbruik van hun assetsquote:Op dinsdag 13 november 2018 11:04 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik ook niet. Begrijp je eens hoe het voelt
Nattekat is niet vies van stigmatiseren. Gevaarlijk, zulke mensenquote:Op dinsdag 13 november 2018 11:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als jij F1 wil modden..
Ik blijf er ver van uit de buurt.
Ik vond die uitspraak ook wat opmerkelijk, ja.quote:Op dinsdag 13 november 2018 11:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nattekat is niet vies van stigmatiseren. Gevaarlijk, zulke mensen
Gelukkig zijn wij zo niet.quote:Op dinsdag 13 november 2018 11:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Belachelijk.quote:Op dinsdag 13 november 2018 11:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom post jij nooit in F1?quote:Op dinsdag 13 november 2018 11:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Mwoah is toch makkelijk zat om daar te modden
er is maar 1 mening toegestaan. Grootste echoput van het internet
Voel me daar niet echt thuis met mijn meningquote:Op dinsdag 13 november 2018 11:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom post jij nooit in F1?
Ik vind dat je altijd wel een sterke mening hebt over F1 en in het bijzonder over Verstappen.
kan ik me iets bij voorstellenquote:Op dinsdag 13 november 2018 11:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Voel me daar niet echt thuis met mijn mening
Wat de fuck is dit voor kut argument?quote:Op dinsdag 13 november 2018 11:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weet niet hoe je er uitziet maar zelfs lelijke vrouwen maken misbruik van hun assets
dat multitasken is voor mij niet echt weggelegd, als ik tijdens een sport wedstrijd hier post dan is er waarschijnlijk niet veel aanquote:Op dinsdag 13 november 2018 11:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als het even kan volg ik de F1 ook, vroeger keek ik dat altijd met mijn vader.
Maar de sfeer is daar toch minder dan in VBL dus laat maar.
dat heb je goed ja, kut it isquote:Op dinsdag 13 november 2018 11:21 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Wat de fuck is dit voor kut argument?
F1 is dan ook niet enorm spectaculairquote:Op dinsdag 13 november 2018 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat multitasken is voor mij niet echt weggelegd, als ik tijdens een sport wedstrijd hier post dan is er waarschijnlijk niet veel aan
Nou nou nou.quote:Op dinsdag 13 november 2018 11:21 schreef Anneloos het volgende:
[..]
ik volg het al zo lang (sinds jaren 70), ondanks dat het niet altijd even leuk is blijf ik toch kijkenquote:Op dinsdag 13 november 2018 11:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
F1 is dan ook niet enorm spectaculair
wat een debielquote:Op dinsdag 13 november 2018 11:30 schreef maxi-mus het volgende:
Een schande is het. We zijn beroofd. Voor de zoveelste keer. Het gebeurde op het circuit van Sao Paulo. ONZE Max reed fier op kop. Geen vuiltje aan de lucht, we hadden de polonaise al ingezet. Olé olé olé, we gingen winnen. Kon niet anders.
Dat wil zeggen: totdat hij die halvegare Fransoos van een Esteban Ocon tegenkwam. Die probeerde onze Max in te halen. Als achterblijver nog wel. Hoe durfde hij? Dat is toch tegen de regels? Ja, toch, of niet? Nou ja. Als die regel er niet is, dan zou ie er moeten zijn: onze Max wordt niet ingehaald. Hup, opzouten. Aan de kant allemaal, onze Max komt eraan. Het kan toch zeker niet zo zijn dat onze Max rekening moet houden met andere rijders op de baan?
Thijsgod.
wow, rustig.quote:Op dinsdag 13 november 2018 11:21 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Goed artikel.quote:Op dinsdag 13 november 2018 11:30 schreef maxi-mus het volgende:
Een schande is het. We zijn beroofd. Voor de zoveelste keer. Het gebeurde op het circuit van Sao Paulo. ONZE Max reed fier op kop. Geen vuiltje aan de lucht, we hadden de polonaise al ingezet. Olé olé olé, we gingen winnen. Kon niet anders.
Dat wil zeggen: totdat hij die halvegare Fransoos van een Esteban Ocon tegenkwam. Die probeerde onze Max in te halen. Als achterblijver nog wel. Hoe durfde hij? Dat is toch tegen de regels? Ja, toch, of niet? Nou ja. Als die regel er niet is, dan zou ie er moeten zijn: onze Max wordt niet ingehaald. Hup, opzouten. Aan de kant allemaal, onze Max komt eraan. Het kan toch zeker niet zo zijn dat onze Max rekening moet houden met andere rijders op de baan?
Thijsgod.
Maat, wat vind jij ervan dat onze vrienden Inso/Knut en JC een ban hebben te pakken via Wereldgozer? En, belangrijker, WAT GA JIJ ER AAN DOEN?quote:
Niet gelezen.quote:Op dinsdag 13 november 2018 11:30 schreef maxi-mus het volgende:
Thijsgod.
Wat was wereldgozer zijn naam voor de change ook alweer?quote:Op dinsdag 13 november 2018 11:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maat, wat vind jij ervan dat onze vrienden Inso/Knut en JC een ban hebben te pakken via Wereldgozer? En, belangrijker, WAT GA JIJ ER AAN DOEN?
Adolf H.quote:Op dinsdag 13 november 2018 11:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat was wereldgozer zijn naam voor de change ook alweer?
Prima reacties in F1 FB makker. Dat mensen als Nattekat mod kunnen worden is een zorgwekkende ontwikkeling.quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2018 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat maakt niet uit, ik vind hem een beetje de Jan Mulder van het wielrennen
Bedankt vriend. De waarheid moet (mag?) gezegd worden.quote:Op dinsdag 13 november 2018 11:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Prima reacties in F1 FB makker. Dat mensen als Nattekat mod kunnen worden is een zorgwekkende ontwikkeling.
wie?quote:Op dinsdag 13 november 2018 12:02 schreef Smoofie het volgende:
RvB heeft een depressie. Wat onverwacht
ja snap ik ook nietquote:Op dinsdag 13 november 2018 12:07 schreef Smoofie het volgende:
Waarom opent Ajax een office in New York. Geld teveel ofzo.
Met al die Latino's die het goed doen bij PSV bouwen ze een aardige fanbase op in New York, dan moet je je eigen kop ook laten zien.quote:
zal wel tegenvallen hoor, dat er Mexicaanse Lozano fans zijn begrijp ik nog wel maar die voetbalt volgend jaar ergens andersquote:Op dinsdag 13 november 2018 12:11 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Met al die Latino's die het goed doen bij PSV bouwen ze een aardige fanbase op in New York, dan moet je je eigen kop ook laten zien.
Dan gaan ze over naar Gutiquote:Op dinsdag 13 november 2018 12:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
zal wel tegenvallen hoor, dat er Mexicaanse Lozano fans zijn begrijp ik nog wel maar die voetbalt volgend jaar ergens anders
quote:Op dinsdag 13 november 2018 12:02 schreef Smoofie het volgende:
RvB heeft een depressie. Wat onverwacht
Zie de middenvelders die nu spelen niet zo snel vertrekken hoor.quote:Op dinsdag 13 november 2018 12:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
We hebben het over volgend jaar
Pereiro wordt wel verkocht volgend jaar, anders levert 'ie nooit meer wat op voor PSV, denk ik. Hendrix wordt overmoedig en gaat zijn geluk beproeven op de bank bij Guingamp, Bergwijn en Lozano tyfen op, dus PSV schakelt over op 4-4-2. Komt goed joh.quote:Op dinsdag 13 november 2018 12:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zie de middenvelders die nu spelen niet zo snel vertrekken hoor.
ja maar in de VS kennen ze alleen de PL, barca en real madrid.quote:Op dinsdag 13 november 2018 12:13 schreef O_o_ het volgende:
En voetbal wordt steeds populairder in de VS.
Misschien hoopt Ajax in die super league te komenquote:Op dinsdag 13 november 2018 12:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
ja maar in de VS kennen ze alleen de PL, barca en real madrid.
Dat is het leuke van iets dat populairder wordt, dan leren ze steeds meer kennen !!!quote:Op dinsdag 13 november 2018 12:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
ja maar in de VS kennen ze alleen de PL, barca en real madrid.
Ik zou niet snel beginnen aan Pereiro als random middenmoter in de grote landen.quote:Op dinsdag 13 november 2018 12:17 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Pereiro wordt wel verkocht volgend jaar, anders levert 'ie nooit meer wat op voor PSV, denk ik. Hendrix wordt overmoedig en gaat zijn geluk beproeven op de bank bij Guingamp, Bergwijn en Lozano tyfen op, dus PSV schakelt over op 4-4-2. Komt goed joh.
Die komt gewoon terecht bij Hannover 96.quote:Op dinsdag 13 november 2018 12:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou niet snel beginnen aan Pereiro als random middenmoter in de grote landen.
Dachten we van Marcelo ookquote:Op dinsdag 13 november 2018 12:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou niet snel beginnen aan Pereiro als random middenmoter in de grote landen.
Het heeft anders wel een deal met Aero Mexico opgeleverdquote:Op dinsdag 13 november 2018 12:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is meer speler gericht dan club gericht
dit soort spelers is weinig vraag naar, kijk naar Sneijder z'n carriere de afgelopen 5 jaarquote:Op dinsdag 13 november 2018 12:19 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Die komt gewoon terecht bij Hannover 96.
(Nee Stijn, dit stond niet in Bild-Zeitung.)
Ik vind Pereiro vergelijken met Sneijder wel een tikje over de topquote:Op dinsdag 13 november 2018 12:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
dit soort spelers is weinig vraag naar, kijk naar Sneijder z'n carriere de afgelopen 5 jaar
dat niveau zal Pereiro nooit halen maar centrale middenvelders die niet meeverdedigen zie je toch niet meer in de topquote:Op dinsdag 13 november 2018 12:24 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik vind Pereiro vergelijken met Sneijder wel een tikje over de top. Maar er lopen toch voldoende types Sneijder op de velden? Ik denk dat Sneijder gewoon iets te duur is of was voor veel clubs, in combinatie met zijn leeftijd.
Zou dat de reden zijn dat Donny niet altijd speelt bij Erik?quote:Op dinsdag 13 november 2018 12:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat niveau zal Pereiro nooit halen maar centrale middenvelders die niet meeverdedigen zie je toch niet meer in de top
luckass dacht ikquote:Op dinsdag 13 november 2018 11:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat was wereldgozer zijn naam voor de change ook alweer?
die verdedigt nog aardig mee en is geen 10, zijn probleem is concurrentiequote:Op dinsdag 13 november 2018 12:26 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Zou dat de reden zijn dat Donny niet altijd speelt bij Erik?
Donny is een moderne 10.quote:Op dinsdag 13 november 2018 12:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
die verdedigt nog aardig mee en is geen 10, zijn probleem is concurrentie
Misschien is 'ie gewoon scheef, dat kan ook nog.quote:Op dinsdag 13 november 2018 12:51 schreef RensAjacied het volgende:
Jammer dat hij zenuwachtig voor de goal wordt op beslissende momenten. Kan echt niet.
Pereiro een ouderwetse maar ja Mark heeft dan ook het tactiek boekje van z'n schoonvader overgenomenquote:
is gewoon onkunde, denk niet dat hij nerveus isquote:Op dinsdag 13 november 2018 12:51 schreef RensAjacied het volgende:
Jammer dat hij zenuwachtig voor de goal wordt op beslissende momenten. Kan echt niet.
Dat lijkt mij niet de reden, want Sneijder heeft een tijd lang prima gefunctioneerd onder Van Marwijk. Maar misschien dat het met Pereiro dan nog komt.quote:Op dinsdag 13 november 2018 12:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Pereiro een ouderwetse maar ja Mark heeft dan ook het tactiek boekje van z'n schoonvader overgenomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |