Zie de middenvelders die nu spelen niet zo snel vertrekken hoor.quote:Op dinsdag 13 november 2018 12:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
We hebben het over volgend jaar
Pereiro wordt wel verkocht volgend jaar, anders levert 'ie nooit meer wat op voor PSV, denk ik. Hendrix wordt overmoedig en gaat zijn geluk beproeven op de bank bij Guingamp, Bergwijn en Lozano tyfen op, dus PSV schakelt over op 4-4-2. Komt goed joh.quote:Op dinsdag 13 november 2018 12:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zie de middenvelders die nu spelen niet zo snel vertrekken hoor.
ja maar in de VS kennen ze alleen de PL, barca en real madrid.quote:Op dinsdag 13 november 2018 12:13 schreef O_o_ het volgende:
En voetbal wordt steeds populairder in de VS.
Misschien hoopt Ajax in die super league te komenquote:Op dinsdag 13 november 2018 12:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
ja maar in de VS kennen ze alleen de PL, barca en real madrid.
Dat is het leuke van iets dat populairder wordt, dan leren ze steeds meer kennen !!!quote:Op dinsdag 13 november 2018 12:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
ja maar in de VS kennen ze alleen de PL, barca en real madrid.
Ik zou niet snel beginnen aan Pereiro als random middenmoter in de grote landen.quote:Op dinsdag 13 november 2018 12:17 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Pereiro wordt wel verkocht volgend jaar, anders levert 'ie nooit meer wat op voor PSV, denk ik. Hendrix wordt overmoedig en gaat zijn geluk beproeven op de bank bij Guingamp, Bergwijn en Lozano tyfen op, dus PSV schakelt over op 4-4-2. Komt goed joh.
Die komt gewoon terecht bij Hannover 96.quote:Op dinsdag 13 november 2018 12:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou niet snel beginnen aan Pereiro als random middenmoter in de grote landen.
Dachten we van Marcelo ookquote:Op dinsdag 13 november 2018 12:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou niet snel beginnen aan Pereiro als random middenmoter in de grote landen.
Het heeft anders wel een deal met Aero Mexico opgeleverdquote:Op dinsdag 13 november 2018 12:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is meer speler gericht dan club gericht
dit soort spelers is weinig vraag naar, kijk naar Sneijder z'n carriere de afgelopen 5 jaarquote:Op dinsdag 13 november 2018 12:19 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Die komt gewoon terecht bij Hannover 96.
(Nee Stijn, dit stond niet in Bild-Zeitung.)
Ik vind Pereiro vergelijken met Sneijder wel een tikje over de topquote:Op dinsdag 13 november 2018 12:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
dit soort spelers is weinig vraag naar, kijk naar Sneijder z'n carriere de afgelopen 5 jaar
dat niveau zal Pereiro nooit halen maar centrale middenvelders die niet meeverdedigen zie je toch niet meer in de topquote:Op dinsdag 13 november 2018 12:24 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik vind Pereiro vergelijken met Sneijder wel een tikje over de top. Maar er lopen toch voldoende types Sneijder op de velden? Ik denk dat Sneijder gewoon iets te duur is of was voor veel clubs, in combinatie met zijn leeftijd.
Zou dat de reden zijn dat Donny niet altijd speelt bij Erik?quote:Op dinsdag 13 november 2018 12:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat niveau zal Pereiro nooit halen maar centrale middenvelders die niet meeverdedigen zie je toch niet meer in de top
luckass dacht ikquote:Op dinsdag 13 november 2018 11:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat was wereldgozer zijn naam voor de change ook alweer?
die verdedigt nog aardig mee en is geen 10, zijn probleem is concurrentiequote:Op dinsdag 13 november 2018 12:26 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Zou dat de reden zijn dat Donny niet altijd speelt bij Erik?
Donny is een moderne 10.quote:Op dinsdag 13 november 2018 12:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
die verdedigt nog aardig mee en is geen 10, zijn probleem is concurrentie
Misschien is 'ie gewoon scheef, dat kan ook nog.quote:Op dinsdag 13 november 2018 12:51 schreef RensAjacied het volgende:
Jammer dat hij zenuwachtig voor de goal wordt op beslissende momenten. Kan echt niet.
Pereiro een ouderwetse maar ja Mark heeft dan ook het tactiek boekje van z'n schoonvader overgenomenquote:
is gewoon onkunde, denk niet dat hij nerveus isquote:Op dinsdag 13 november 2018 12:51 schreef RensAjacied het volgende:
Jammer dat hij zenuwachtig voor de goal wordt op beslissende momenten. Kan echt niet.
Dat lijkt mij niet de reden, want Sneijder heeft een tijd lang prima gefunctioneerd onder Van Marwijk. Maar misschien dat het met Pereiro dan nog komt.quote:Op dinsdag 13 november 2018 12:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Pereiro een ouderwetse maar ja Mark heeft dan ook het tactiek boekje van z'n schoonvader overgenomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |