Ik pak regelmatig lange pauzes. Helpt wel onderweg naar WKquote:Op dinsdag 13 november 2018 21:08 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik al het hele jaar darts kijk.
Ik bijna ieder weekend, lol.quote:Op dinsdag 13 november 2018 21:08 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik al het hele jaar darts kijk.
Het been van Toon is pas fakequote:Op dinsdag 13 november 2018 21:10 schreef Poepz0r het volgende:
Het PDC WK is geen officieel WK. Dat is de WDF World Cup en Lakeside.
PDC FAKE KUT BOND
Zijn leg is niet te breken dus moet je maar hopen dat jij mag beginnenquote:Op dinsdag 13 november 2018 21:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat is correct. Speel ook meestal best of 1 legs tegen hem
Waanzin jij en dan ook nog voetbal.quote:Op dinsdag 13 november 2018 21:10 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik bijna ieder weekend, lol.
Gehandicapten moet je altijd laten beginnen, anders kijken ze je raar aanquote:Op dinsdag 13 november 2018 21:12 schreef Szura het volgende:
[..]
Zijn leg is niet te breken dus moet je maar hopen dat jij mag beginnen
Jinx, no?quote:Op dinsdag 13 november 2018 21:09 schreef Masterminded het volgende:
Weer op koers voor een correct antwoord bij de Wimstradamus.
Weet jij eigenlijk wat er gebeurt met het WK-ticket van de German Super League-winnaar als dit Schindler of Clemens betreft?quote:
Het leven is geven en nemen.quote:
Gaat naar Eva Braunquote:Op dinsdag 13 november 2018 21:14 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Weet jij eigenlijk wat er gebeurt met het WK-ticket van de German Super League-winnaar als dit Schindler of Clemens betreft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |