Ooit heel HIMYM gezien en snap sindsdien niet meer waarom. Wat een gedoe.quote:Op maandag 12 november 2018 22:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Cobie Smolders is toch die HIMYM vrouw?
omdat ik wilde weten hoe het eindigde.quote:Op maandag 12 november 2018 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ooit heel HIMYM gezien en snap sindsdien niet meer waarom. Wat een gedoe.
mensen die himym niet waarderen wantrouw ikquote:Op maandag 12 november 2018 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht en heeft best wel zijn momenten. Modern Family daarentegen, wat is dat verschrikkelijk.quote:Op maandag 12 november 2018 22:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
omdat ik wilde weten hoe het eindigde.
Favo seriequote:Op maandag 12 november 2018 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Windows phonequote:Op maandag 12 november 2018 22:35 schreef Anneloos het volgende:
Ik heb soms dat als ik van één app terugga naar google chrome op mijn iphone, dat ik dan een vastloopscherm krijg naar een filmpje dat ik die dag heb gekeken en laat dat nou net ..zijn..
Hoe kom ik hier vanaf
ach het einde was zo kutquote:Op maandag 12 november 2018 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht en heeft best wel zijn momenten. Modern Family daarentegen, wat is dat verschrikkelijk.
Koop Applequote:Op maandag 12 november 2018 22:35 schreef Anneloos het volgende:
Ik heb soms dat als ik van één app terugga naar google chrome op mijn iphone, dat ik dan een vastloopscherm krijg naar een filmpje dat ik die dag heb gekeken en laat dat nou net ..zijn..
Hoe kom ik hier vanaf
waarom gebruik je fucking chrome op je iphonequote:Op maandag 12 november 2018 22:35 schreef Anneloos het volgende:
Hoe kom ik hier vanaf
Omdat ik safari bagger vindquote:Op maandag 12 november 2018 22:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
waarom gebruik je fucking chrome op je iphone
Mits ik de laatste aflevering niet mee tel, die heeft het ook weer voor een groot deel verpest.quote:
Ik ben laatst weer begonnen maar afgehaakt toen het echt vaag werd. Moet het weer oppikken eigenlijkquote:
Lachwekkendquote:Op maandag 12 november 2018 22:38 schreef Smoofie het volgende:
Maar wat vinden jullie van detective pikachu dan
het wordt er niet minder vaag op.quote:Op maandag 12 november 2018 22:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ben laatst weer begonnen maar afgehaakt toen het echt vaag werd. Moet het weer oppikken eigenlijk
GGMM en ik vonden alles kut aan die trailer.quote:Op maandag 12 november 2018 22:38 schreef Smoofie het volgende:
Maar wat vinden jullie van detective pikachu dan
Hoe kan je niet door BB komenquote:Op maandag 12 november 2018 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar goed, ik mag niet meedoen met dit soort gesprekken waar ik geeneens door Breaking Bad kom.
BB is een beetje overratedquote:Op maandag 12 november 2018 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar goed, ik mag niet meedoen met dit soort gesprekken waar ik geeneens door Breaking Bad kom.
heb se1 gekeken en toen was ik er wel klaar meequote:Op maandag 12 november 2018 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
De pokemon zien er nog beter uit in Pokemon greenquote:Op maandag 12 november 2018 22:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
GGMM en ik vonden alles kut aan die trailer.
Ik heb al die series die jullie noemen niet eens gekeken, behalve HOC dat heb ik 2,5 seizoen kunnen volhoudenquote:Op maandag 12 november 2018 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |