Je zal maar om 3 uur snachts bezig zijn met een rijder die zich verspreekt.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 03:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
![]()
Niveautje “die antwoord ga ik niet bevragen”
Gewoon een grapje joh, niet zo nijdig doen.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 09:11 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Je zal maar om 3 uur snachts bezig zijn met een rijder die zich verspreekt.
Donder nu maar weer gewoon op.
Fransmanbescherming bij Renault. Eeuwige tweede viool nuquote:Op woensdag 5 augustus 2020 09:59 schreef Tarado het volgende:
ondertussen wordt Ocon's carriere kapot gereden door Ricciardo en dan de KO volgend jaar door FA en het is klaar
[ afbeelding ]
Gasly doet het beter momenteelquote:Op woensdag 5 augustus 2020 11:45 schreef XL het volgende:
[..]
Fransmanbescherming bij Renault. Eeuwige tweede viool nu
Waarom zou hij naar Renault willen? Renault heeft een kopman en iemand die niks anders kan krijgen nodig. Dus eigenlijk is Ocon bij Renault win-winquote:
dat zeg ik toch niet maar als ze zo nodig een Fransman willen is Gasly tegen 2022 een goeie optiequote:Op woensdag 5 augustus 2020 12:12 schreef XL het volgende:
[..]
Waarom zou hij naar Renault willen? Renault heeft een kopman en iemand die niks anders kan krijgen nodig. Dus eigenlijk is Ocon bij Renault win-win
RIC kon geen gelijke tred met VER houden maar dat weet je zelf ook wel en voorlopig staat Ocon tegen die Ricciardo in de minquote:Op woensdag 5 augustus 2020 13:39 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik vind het een beetje voorbarig om Ocon nu al af te schrijven. Hij is niet ver van Ricciardo verwijderd. Ricciardo die Vettel gesloopt heeft en gelijke tred kon houden met Max. Geen makkelijke teamgenoot. Ik denk dat Ocon gedurende het seizoen alleen maar beter zal gaan. Hij is er heel lang uit geweest.
Dan hebben we nu een serieus meningsverschil. Maar je hebt zelf toch ook kunnen constateren dat Ocon afgelopen weekend op hetzelfde niveau acteerde als Ricciardo? Ik vind dat hij het best goed doet. Maar ja we zullen wel zien hoe dit zich gaat ontwikkelen gedurende het seizoen.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 17:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
RIC kon geen gelijke tred met VER houden maar dat weet je zelf ook wel en voorlopig staat Ocon tegen die Ricciardo in de min
we gaan het zien en volgend jaar rijdt hij sowieso ook nog dus hij heeft nog wat tijdquote:Op woensdag 5 augustus 2020 19:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dan hebben we nu een serieus meningsverschil. Maar je hebt zelf toch ook kunnen constateren dat Ocon afgelopen weekend op hetzelfde niveau acteerde als Ricciardo? Ik vind dat hij het best goed doet. Maar ja we zullen wel zien hoe dit zich gaat ontwikkelen gedurende het seizoen.
Ik heb Ocon nog niet in beeld gezien in de races. Missen we ook niks aan, dus niet erg.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 19:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dan hebben we nu een serieus meningsverschil. Maar je hebt zelf toch ook kunnen constateren dat Ocon afgelopen weekend op hetzelfde niveau acteerde als Ricciardo? Ik vind dat hij het best goed doet. Maar ja we zullen wel zien hoe dit zich gaat ontwikkelen gedurende het seizoen.
Dat was in zijn FI tijd ook al duidelijk.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 07:17 schreef opreis het volgende:
Het is iig wel duidelijk waarom hij nooit de stap naar mercedes heeft kunnen maken.
Voor mij wel, maar je hebt altijd die mensen die dan komen met "geef ze wat tijd"quote:Op donderdag 6 augustus 2020 07:59 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat was in zijn FI tijd ook al duidelijk.
Achja diezelfde mensen fakkelen andere rijders die nét in de sport zijn compleet af terwijl ze het veel beter doen, dus dat soort getroll neem ik niet serieus.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 08:01 schreef opreis het volgende:
[..]
Voor mij wel, maar je hebt altijd die mensen die dan komen met "geef ze wat tijd"
Ben je serieus nu? Je zit echt niet op te letten als je van mening bent dat Ocon Ricciardo niet bij kan houden.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 07:59 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik heb Ocon nog niet in beeld gezien in de races. Missen we ook niks aan, dus niet erg.
Maar om nu te beweren dat hij Ricciardo bijhoudt én ook nog met droge ogen beweren dat Ric Max kan bijhouden (lol) en Vettel "gesloopt" heeft![]()
Dan heb je toch andere definities van slopen en "gelijke tred" tov mij.
Hij staat verder achter Ricciardo dan iedereen achter hem tov hem (in een slechtere auto).quote:Op donderdag 6 augustus 2020 08:19 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ben je serieus nu? Je zit echt niet op te letten als je van mening bent dat Ocon Ricciardo niet bij kan houden.
Dat zeg ik toch nergens.quote:In jouw belevingswereld is Ocon van Ricciardo aan het verliezen zoals Albon dat doet van Max?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |