Ja precies en dan is het voor kids bedoeld.....samenwerking met tandartsen....quote:Op dinsdag 13 november 2018 17:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja, goed voor de tanden. Lol
Idd.quote:Op dinsdag 13 november 2018 17:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja precies en dan is het voor kids bedoeld.....samenwerking met tandartsen....
kloptquote:Op dinsdag 13 november 2018 17:40 schreef dud0r het volgende:
Sowieso. Als 4/5 tandartsen een tandpasta aanbeveelt vertrouw ik het niet. Die mensen gaan hun eigen werk toch niet ondermijnen.
eetzequote:Op dinsdag 13 november 2018 17:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Maar......bijna weer tijd voor het sinterklaasjournaal.....en ineens hongerige mensen in huis....dus....even etenstijd hier....
Heb je wat lekkers gemaakt?quote:Op dinsdag 13 november 2018 17:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Maar......bijna weer tijd voor het sinterklaasjournaal.....en ineens hongerige mensen in huis....dus....even etenstijd hier....
Dacht ik even wat lekkere biertjes te halen, was de southern comfort in de aanbieding voor 9.99quote:Op dinsdag 13 november 2018 17:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Jimbo is onderweg naar Gall&Gall
nogmaals, ghb enzo is goedkoperquote:Op dinsdag 13 november 2018 17:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoor je dat Jimbo. Assepoester dromert wil dronken gevoerd worden!
journaal gekeken?quote:Op dinsdag 13 november 2018 18:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wokmacaroni.....staat nog even te garen.....
lolquote:Op dinsdag 13 november 2018 18:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik schrok serieus echt even met die kist.....![]()
![]()
lekker pitjes drinkenquote:Op dinsdag 13 november 2018 17:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dacht ik even wat lekkere biertjes te halen, was de southern comfort in de aanbieding voor 9.99
ik weet wast ik vanavond doe
Ja wel geinigquote:Op dinsdag 13 november 2018 18:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik blijf dit echt vermakelijk vinden![]()
Jazeker, met een borreltje naquote:
Gadverdamme.quote:Op dinsdag 13 november 2018 17:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dacht ik even wat lekkere biertjes te halen, was de southern comfort in de aanbieding voor 9.99
ik weet wast ik vanavond doe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |