Volgens mij geldt dat voor iedereen.quote:Op maandag 12 november 2018 16:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Hema, gelieve een (?) achter mijn naam te zetten in de OP.
100% accuraatquote:Op maandag 12 november 2018 16:29 schreef hemarookworst het volgende:
Lol is echt bullshit lijstje, net random gekozen namen
quote:Op maandag 12 november 2018 16:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Iedereen van NEC heeft rookworst vd hema in zijn bek!
nee de onderste helft wel volgens mijquote:Op maandag 12 november 2018 16:29 schreef hemarookworst het volgende:
Lol is echt bullshit lijstje, net random gekozen namen
Als jij me ophaalt dan is de kans wel groter dat ik komquote:Op maandag 12 november 2018 16:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee de onderste helft wel volgens mij
PicsArt, geen idee of dat ook voor desktop werktquote:Op maandag 12 november 2018 16:34 schreef naatje_1 het volgende:
wie weet er een goed online tooltje die dezelfde functionaliteit heeft als paint?
Rellen? Waar?quote:Op maandag 12 november 2018 16:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je al weer een beetje bijgekomen van de rellen?
quote:
quote:
quote:Op maandag 12 november 2018 17:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]:"Wij zijn een winkelketen nu! Mooooooo!"
:"Ja! Wij verkopen zooi! TJILP!"
quote:Op maandag 12 november 2018 17:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]:"Wij zijn een winkelketen nu! Mooooooo!"
:"Ja! Wij verkopen zooi! TJILP!"
Die zei toch dat ze het e.e.a te doen had?quote:Op maandag 12 november 2018 17:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waar is Limoentjuh ineens? Mensen denken nu ik serieus gestopt ben met MEN en zij al zoveel dagen niet post dat ze echt mijn kloon is
Weeknie. Al bijna een week niet gezien of zoquote:Op maandag 12 november 2018 17:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waar is Limoentjuh ineens? Mensen denken nu ik serieus gestopt ben met MEN en zij al zoveel dagen niet post dat ze echt mijn kloon is
Oh dat heb ik gemist dan.quote:Op maandag 12 november 2018 17:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Die zei toch dat ze het e.e.a te doen had?
Ja dacht ik hoorquote:Op maandag 12 november 2018 17:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh dat heb ik gemist dan.
Jammer hoor.quote:Op maandag 12 november 2018 17:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Weeknie. Al bijna een week niet gezien of zo
Zou het aan ons liggen?quote:Op maandag 12 november 2018 17:09 schreef m1st1g het volgende:
Er zijn er meer die ik te weinig zie posten
dit vat ik op als complimentquote:Op maandag 12 november 2018 17:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Miss aan de spam, soms zeg ik eerlijk dan maak ik het topic open maar klik ik het ook gelijk weer wegTenzij Haags er is natuurlijk
was dat niet zo dan.quote:Op maandag 12 november 2018 17:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is ook de bedoeling, als jij er bent kom ik vaak wel even buurtenquote:Op maandag 12 november 2018 17:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dit vat ik op als compliment
Ze is hier, je krijgt de groeten van dr!quote:Op maandag 12 november 2018 17:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
coolquote:Op maandag 12 november 2018 17:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Is ook de bedoeling, als jij er bent kom ik vaak wel even buurten
groeten terugquote:Op maandag 12 november 2018 17:13 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ze is hier, je krijgt de groeten van dr!
ik durf te wedden dat ze dit nu leest en vanavond of morgen weer op fok verschijntquote:Op maandag 12 november 2018 17:13 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ze is hier, je krijgt de groeten van dr!
Zou ook wel zin hebben in een powernapquote:Op maandag 12 november 2018 17:15 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Zo maar eens een dutje doen denkt ik
Ja vannacht maar 4 uur geslapen+ hard getraind is mentaal zieke geestquote:Op maandag 12 november 2018 17:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou ook wel zin hebben in een powernap
Ik zou hem doortrekken tot een uur of 23.00 en dan lekker lang nachtje tukken.quote:Op maandag 12 november 2018 17:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja vannacht maar 4 uur geslapen+ hard getraind is mentaal zieke geest
Ja dat slapen lukt sws wel maar in de avond kan ik heel slecht slapenquote:Op maandag 12 november 2018 17:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zou hem doortrekken tot een uur of 23.00 en dan lekker lang nachtje tukken.
Teveel stress?quote:Op maandag 12 november 2018 17:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja dat slapen lukt sws wel maar in de avond kan ik heel slecht slapenLaatste tijd steeds erger aan het worden
denken peinzenquote:
ja doe je datquote:
Dat is mokerkutquote:Op maandag 12 november 2018 17:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ZoietsOverdag gaat nog wel maar in de avond bijna niet te doen
hoe weet je dat.quote:Op maandag 12 november 2018 17:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
jawel maar anders dan jou denk ik
Ja best wel, ik dacht eerst dat het wel weg zou trekken maar is alleen erger gewordenquote:
Zaterdag nog de 1-3 gemaakt tegen de Graafschap hoor.quote:
Aaah die dusquote:Op maandag 12 november 2018 17:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zaterdag nog de 1-3 gemaakt tegen de Graafschap hoor.
Hmm, geen manieren om de bron daarvan aan te pakken?quote:Op maandag 12 november 2018 17:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja best wel, ik dacht eerst dat het wel weg zou trekken maar is alleen erger gewordenPaar weken al zo
Niet zo 1 2 3 denk ik, weet het zelf ook nog niet helemaalquote:Op maandag 12 november 2018 17:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hmm, geen manieren om de bron daarvan aan te pakken?
Niet alleen maar ook over werk enzo.quote:Op maandag 12 november 2018 17:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
omdat jij vaak op relatie gericht ben en ik ben daar niet zo van
Je moet gewoon even goed neuken. Dat helptquote:Op maandag 12 november 2018 17:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Niet zo 1 2 3 denk ik, weet het zelf ook nog niet helemaal
Ja werken doe ik bijna niet, maar snap wel bij jou is groot deel van je leven atmquote:Op maandag 12 november 2018 17:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet alleen maar ook over werk enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |