Jaquote:Op zondag 11 november 2018 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
Steffi & Roel
Mijn hele BZV seizoen is goed
Is denk ik een soort van eerlijk overstekenquote:Op zondag 11 november 2018 21:18 schreef loekf het volgende:
Ook altijd zo vermoeiend, ouders van vriendje of vriendinnetje is niet meteen schoonouders KRO
quote:Op zondag 11 november 2018 21:19 schreef Chai het volgende:
Bij Wim en Marit is ook wel sprake van een romance en wordt ook wel een leuke citytrip denk ik.
Van die citytrips waarin alle liefde doodslaat
quote:
Bertgodquote:
Ik gok dat ie voor Janneke gaat en dat die vervolgens niet mee wilquote:Op zondag 11 november 2018 21:25 schreef Postbus100 het volgende:
Ik snap wel wat de struggles van Marnix zijn. Hij wil Janneke, maar die geeft niet echt duidelijkheid over of zij het wil. Bettine biedt zich op een presenteerblaadje aan, maar die hoeft hij niet. Dus neemt hij een risico of speelt hij op safe?
Precies ditquote:Op zondag 11 november 2018 21:25 schreef Postbus100 het volgende:
Ik snap wel wat de struggles van Marnix zijn. Hij wil Janneke, maar die geeft niet echt duidelijkheid over of zij het wil. Bettine biedt zich op een presenteerblaadje aan, maar die hoeft hij niet. Dus neemt hij een risico of speelt hij op safe?
Maar dit kan hij natuurlijk niet tegen zijn vrouwen zeggen. En Janneke helpt hem niet. (en groot gelijk, maar ze is ook niet helemaal lief voor Marnix in deze situatie)
Dan moet Marnix de Steffi-tactiek gebruiken: eerst aan Janneke vragen of ze wil, voor hij de keuze bekendmaakt.quote:Op zondag 11 november 2018 21:25 schreef Postbus100 het volgende:
Maar dit kan hij natuurlijk niet tegen zijn vrouwen zeggen. En Janneke helpt hem niet. (en groot gelijk, maar ze is ook niet helemaal lief voor Marnix in deze situatie)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |