Als je op een ronde gezet wordt kun je je aanvragen hoe slim het is de wedstrijdleider aan te vallen, tenzij deze technische problemen heeft.quote:Op zondag 11 november 2018 19:33 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik vind dat coureurs die niet echt meedoen voor de winst of de titel heel voorzichtig moeten zijn. Maar Ocon probeerde er voorbij te gaan en dan is het wel zo slim om voldoende ruimte te laten.
Hamilton zal hier ook niet blij mee zijn, want iedereen onthoudt dit met Ocon.quote:Op zondag 11 november 2018 19:35 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Hehe i see what you did there
Hamilton heeft billenmaten op het circuit.quote:Op zondag 11 november 2018 19:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tsjah, het is een net niet he
Hamilton daarentegen
Was net 1.1 debiel.quote:Op zondag 11 november 2018 19:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als jij anderhalve seconde bijna één seconde vindt
Ja nu weten we het welquote:Op zondag 11 november 2018 19:37 schreef Pery het volgende:
Jammer van zijn cruciale fout, anders had Max kunnen stunten met P1
Meer dan anderhalf zelfsquote:Op zondag 11 november 2018 19:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het was even 1.1 seconde.quote:Op zondag 11 november 2018 19:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
doe eens nietquote:Op zondag 11 november 2018 19:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Allemaal uit VBL geloof ik, typische tokkies.
En als iemand zich wil unlappen kun je je afvragen hoe slim het is om de deur dicht te gooien terwijl hij er driekwart naast zit.quote:Op zondag 11 november 2018 19:37 schreef daNpy het volgende:
[..]
Als je op een ronde gezet wordt kun je je aanvragen hoe slim het is de wedstrijdleider aan te vallen, tenzij deze technische problemen heeft.
Je bent dan namelijk al bewezen minuten langzamer dan de leider en je gaat er geen punt voor krijgen.
Olie. Vuur.quote:Op zondag 11 november 2018 19:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En als iemand zich wil unlappen kun je je afvragen hoe slim het is om de deur dicht te gooien terwijl hij er driekwart naast zit.
Dat vindt die Fransoos gewoon lekker, blik Nasi is beterquote:Op zondag 11 november 2018 19:39 schreef Justevo het volgende:
Ik zou een stokbrood van een week oud verticaal inbrengen bij Ocon.
waarom zou je hem in de zijkant zetten van iemand die een ronde achter ligtquote:Op zondag 11 november 2018 19:34 schreef Adames het volgende:
[..]
waarom zou je hem in de zijkant zetten van iemand die een ronde voor ligt
Dus volgende race wint ie niet?quote:Op zondag 11 november 2018 19:40 schreef Doublepain het volgende:
Als WK nog even je laatste wedstrijd winnen#LEGEND
ocon had vooral niks te winnen daar.quote:Op zondag 11 november 2018 19:40 schreef manny het volgende:
[..]
waarom zou je hem in de zijkant zetten van iemand die een ronde achter ligt
ik snap blauwe vlag, etc, etc..... maar stel dat de wereld niet helemaal zwart wit zou zijn had max dan niet ook iets voorzichtiger kunnen zijn ?
nog steeds fout van ocon. i know.
Dat dus. Ik ben boosquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |