SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Bij mij werkt het wel gewoon.quote:Op zondag 11 november 2018 15:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De agenda op de site lijkt niet te laden. Er staat voor vandaag verder niks op het rooster.
Hier werkt het ookquote:
Ik zie Peaceman's show van vanmorgen, verder niet.quote:Op zondag 11 november 2018 15:58 schreef Elfletterig het volgende:
Bij mij laadt de agenda niet in; zowel bij Firefox als Chrome.
Dit, zonder de foutmelding.quote:Op zondag 11 november 2018 16:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zie Peaceman's show van vanmorgen, verder niet.
Wel had ik eerder een foutmelding. 503 geloof ik.
quote:Op zondag 11 november 2018 16:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Er staat een heerlijk soepje op. Was de bedoeling om dat vorige week al te maken, maar er kwam steeds iets tussen.
Ja we draaien regelmatig muziek voor mini-ToT.quote:
Oh, deze heb ik grijs gedraaid voor de kinderen indertijd. Ik vond hem zelf ook leuk. Die haalde ik indertijd allemaal van de site van Sesamstraat.quote:
quote:Op zondag 11 november 2018 17:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja we draaien regelmatig muziek voor mini-ToT.
Zo kwam ik laatst ook dit pareltje tegen:
Volume op 10 en genieten maar!![]()
Met name vanaf ongeveer 7:40!![]()
vandaag op radio5 hoorden we een leuke versie van Roodkapje, door Henny Vrienten en een zangeresquote:Op zondag 11 november 2018 17:13 schreef ToT het volgende:
[..]
even gebookmarked voor de kleintjesquote:Op zondag 11 november 2018 17:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Klinkt interessant!quote:Op zondag 11 november 2018 17:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Maar de soep is een aardappel-preisoep, met spekjes er doorheen en naanbrood erbij
Dat doe je je kleinkinderen toch niet echt aan?quote:Op zondag 11 november 2018 17:29 schreef just me het volgende:
[..]
even gebookmarked voor de kleintjes
![]()
quote:Op zondag 11 november 2018 17:29 schreef just me het volgende:
[..]
even gebookmarked voor de kleintjes
![]()
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik zou bijna Ronnie Flex en Lil' Kleine gaan waarderen hierdoor. Bijna.quote:
Zie het aantal views, en lees de reacties er onder!quote:Op zondag 11 november 2018 17:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat ze het lef nog hadden om het te uploaden.
![]()
![]()
quote:Op zondag 11 november 2018 17:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik zou bijna Ronnie Flex en Lil' Kleine gaan waarderen hierdoor. Bijna.
Zelfs de autotune kon de zangpartijen niet meer redden. Het is nog wel geprobeerd (duidelijk hoorbaar), maar zonder succes. Ik vraag me af of de maker doof is.quote:
mijn hemelquote:Op zondag 11 november 2018 17:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Eigenlijk om 11:00, maar mag ook om 23:00 natuurlijkquote:Op zondag 11 november 2018 17:37 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben trouwens nieuwe muziek aan het luisteren (het zal ook eens niet).
Eigenlijk moet ik op 11-11 wel een show doen, hè?
DJ 11, SM-show.quote:Op zondag 11 november 2018 17:37 schreef Elfletterig het volgende:
quote:Op zondag 11 november 2018 17:37 schreef Elfletterig het volgende:
Eindigen om 23:00 lijkt mij logischer.quote:Op zondag 11 november 2018 17:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Eigenlijk om 11:00, maar mag ook om 23:00 natuurlijk
Dat wordt me te laat. Zal eerder om 20:00 uur worden of zo, of 19:30 uur.quote:Op zondag 11 november 2018 17:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Eigenlijk om 11:00, maar mag ook om 23:00 natuurlijk
ga je nu eerst nog ff testen of je er inkomt?quote:Op zondag 11 november 2018 17:50 schreef Elfletterig het volgende:
Het scheelt dat de show al klaarstaat
Misschien wel handig... - Zal straks even zien. Ben nu nog niet klaar met nieuwe muziek luisteren.quote:Op zondag 11 november 2018 17:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ga je nu eerst nog ff testen of je er inkomt?
Heb je een andere suggestie ?quote:Op zondag 11 november 2018 17:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat doe je je kleinkinderen toch niet echt aan?
quote:Op zondag 11 november 2018 18:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ehh nee, maar de zang in het filmpje van Theo Thee is nogal extreem vals en slecht...
quote:Op zondag 11 november 2018 18:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ehh nee, maar de zang in het filmpje van Theo Thee is nogal extreem vals en slecht...
Ik had de speakers idd niet hard staan en ik denk dat ik het ook niet ga proberenquote:Op zondag 11 november 2018 18:04 schreef ToT het volgende:
[..]Misschien had just me de speakers niet aangezet en ging er van uit dat ik het oprecht mooi vond?
quote:Op zondag 11 november 2018 18:11 schreef just me het volgende:
[..]
[..]
Ik had de speakers idd niet hard staan en ik denk dat ik het ook niet ga proberen
Ik ga eerst even mijn aardappels stampen en lekker zuurkool etenquote:Op zondag 11 november 2018 18:14 schreef ToT het volgende:
[..]Whehe!
Maar die andere 4 filmpjes die ik gepost heb zijn wel safe hoor!
Met name die 3 schuintamboers hoor ik behoorlijk vaak hier in huis, omdat mevrouw ToT die ook erg leuk vindt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |