niks mis meequote:Op zaterdag 10 november 2018 22:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
smaakt dat een beetje?
ook maar eens halen
કાઇન્ડ સાદર Flip.
okequote:Op zaterdag 10 november 2018 22:55 schreef miaeak het volgende:
Ik ga alleen nog maar in voorspellende tekst reageren.
dank uquote:
Kan zomaar. Niks mis meequote:Op zaterdag 10 november 2018 23:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Bijna alle huismerkpils is van Bavaria
heb jij betere ?quote:Op zaterdag 10 november 2018 22:01 schreef miaeak het volgende:
[..]
♡
Wat een nep tieten in de OP zeg.
Hazesquote:
serieus?quote:Op zaterdag 10 november 2018 23:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
hazes liet zich verleiden door een 13 jarige Rachel terwijl hij nog getrouwd was met zijn eerste vrouw.
meerdere. once upon a time. Continuum.quote:Op zaterdag 10 november 2018 23:36 schreef markdeajaxfan het volgende:
welke serie volg je op netflix
Gaat mij niet om, steeds zinnetjes van liedjes posten wordt wel irritantquote:
is wel algemeen bekend toch?quote:
nou nouquote:Op zaterdag 10 november 2018 23:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gaat mij niet om, steeds zinnetjes van liedjes posten wordt wel irritant
Hij is zo'n kansloos figuur dat zich uit de stand laat halen maar nog wel wil bolken.quote:
Nattekutquote:Op zaterdag 10 november 2018 23:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij is zo'n kansloos figuur dat zich uit de stand laat halen maar nog wel wil bolken.
serieus? niet zo als haags dus maar wel blokken? dat is wel triest als dit waar is.quote:Op zaterdag 10 november 2018 23:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij is zo'n kansloos figuur dat zich uit de stand laat halen maar nog wel wil bolken.
ik let nooit op dat soort dingen.quote:
Ja hoi.quote:Op zaterdag 10 november 2018 23:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
serieus? niet zo als haags dus maar wel blokken? dat is wel triest als dit waar is.
Omdat hij niet bolktquote:Op zaterdag 10 november 2018 23:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Snap ik, maar waarom wordt het bij Haags wel getolereerd ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |