abonnement Unibet Coolblue
pi_183116024
Owww, Pizzapuntje! Beterschap !!! :*
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_183116060
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 07:52 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Nee, ik zei dat ik een leven heb naast mijn IPhone.

Maar het mooiste komt nog; 5 minuten geleden krijg ik een sms’je van hem. Of ik een herstart wil doen en as zaterdag samen met hem wil koken?
_O-
Hij lijkt mij een echte catch. Met gejuich heb je de uitnodiging aanvaard neem ik aan?

(Ik zou denk ik terug sms-en of hij weet hoe je iemand kan blokken met sms)
pi_183116064
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 00:13 schreef Pizzapuntje het volgende:
[ afbeelding ]

Wordt morgen geopereerd idd, scooter ongeluk gehad. Schouder kop is kapot en ligt in 3 delen en moet een plaat in. Gigantisch veel pijn nu, ondanks maximale morfine. Mag morgen ook nog niet naar huis. Verder wat flinke schaafwonden. Gelukkig had ik m'n helm gewoon netjes op.

Oh, en ik heb m'n date gesproken, want die had gebeld omdat ik nog niet kon appen, die was erg geschrokken, maar wel lieve appjes van d'r nu (sowieso daarvoor ook al hoor).
Beterschap.
pi_183116381
Chirurg is net geweest. Hij zei dat het dusdanig kapot is, dat het een aantal uren zal duren voor de operatie klaar is (dus sws kijken of het vandaag wordt of later deze week). En hij zei dat het dusdanig kapot is dat ik er zeer zeker rekening mee moet houden dat het voor altijd stijf kan blijven, dat het niet meer functioneert zoals het hoort en ik op jongere leeftijd al een nieuwe schouder zou moeten misschien.
  dinsdag 13 november 2018 @ 08:49:28 #205
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_183116508
Wow, geen idee hoe oud je bent, maar dat is wel heel zuur. Die foto ziet er ook lelijk uit zeg...

Mijn slimme-verpleegster-date heeft de date op eigen initiatief twee weken naar voren gehaald. Komende zaterdag dus een drankje doen ^O^ Ik date maar een paar keer per jaar en dit is wel een potentieeltje. Tikje nerveus dus :)
pi_183116518
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 08:49 schreef Hi_flyer het volgende:
Wow, geen idee hoe oud je bent, maar dat is wel heel zuur. Die foto ziet er ook lelijk uit zeg...

Mijn slimme-verpleegster-date heeft de date op eigen initiatief twee weken naar voren gehaald. Komende zaterdag dus een drankje doen ^O^ Ik date maar een paar keer per jaar en dit is wel een potentieeltje. Tikje nerveus dus :)
Zelfopgelegd quotum?
pi_183116524
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 08:37 schreef Pizzapuntje het volgende:
Chirurg is net geweest. Hij zei dat het dusdanig kapot is, dat het een aantal uren zal duren voor de operatie klaar is (dus sws kijken of het vandaag wordt of later deze week). En hij zei dat het dusdanig kapot is dat ik er zeer zeker rekening mee moet houden dat het voor altijd stijf kan blijven, dat het niet meer functioneert zoals het hoort en ik op jongere leeftijd al een nieuwe schouder zou moeten misschien.
Dat is mooi kut. Hopen dat het meevalt.
  dinsdag 13 november 2018 @ 08:52:55 #208
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_183116543
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 november 2018 08:50 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Zelfopgelegd quotum?
Nou nee, ik vis uit een kleinere vijver, want christelijke achtergrond. Daar zijn gewoon niet zoveel vrijgezelle dames van rond de 30 te vinden. ;)
  dinsdag 13 november 2018 @ 09:00:50 #209
545 dop
:copyright: dop
pi_183116683
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 08:52 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

Nou nee, ik vis uit een kleinere vijver, want christelijke achtergrond. Daar zijn gewoon niet zoveel vrijgezelle dames van rond de 30 te vinden. ;)
rare opmerking, we hebben toch allemaal onze eigen overtuiging. Dat matcht voor iedereen toch wel eens niet (Atheïst). Of moet zij heel specifiek tot een bepaalde groep behoren wil jij daten?. In dat geval zou ik toch eens wat gaan nadenken over je geloof.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_183116735
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 08:52 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

Nou nee, ik vis uit een kleinere vijver, want christelijke achtergrond. Daar zijn gewoon niet zoveel vrijgezelle dames van rond de 30 te vinden. ;)
Komt dat echt uit jezelf dat je het je zo moeilijk maakt, of vanuit jouw omgeving?
  dinsdag 13 november 2018 @ 09:07:51 #211
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_183116793
Oei Pizza toch! Beterschap!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 13 november 2018 @ 09:10:56 #212
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_183116844
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 09:00 schreef dop het volgende:

[..]

rare opmerking, we hebben toch allemaal onze eigen overtuiging. Dat matcht voor iedereen toch wel eens niet (Atheïst). Of moet zij heel specifiek tot een bepaalde groep behoren wil jij daten?. In dat geval zou ik toch eens wat gaan nadenken over je geloof.
Dus het is raar als je iemand zoekt met een gemeenschappelijke achtergrond? Dat is een van de doelen van daten...
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 09:04 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Komt dat echt uit jezelf dat je het je zo moeilijk maakt, of vanuit jouw omgeving?
Uit mezelf, geloof me. En ik maak het mezelf niet moeilijk, maar wil ook gewoon niet elke week een avond opofferen voor iemand waar toch geen potentie in zit.
pi_183116969
Date is gelukkig wel heel lief voor me via app en telefoon! Wil haar als ik weer thuis ben snel eens ontmoeten :Y
pi_183117279
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 09:10 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

Dus het is raar als je iemand zoekt met een gemeenschappelijke achtergrond? Dat is een van de doelen van daten...

[..]

Uit mezelf, geloof me. En ik maak het mezelf niet moeilijk, maar wil ook gewoon niet elke week een avond opofferen voor iemand waar toch geen potentie in zit.
Als jij het zegt, prima. Ik ben iets minder van geloven. ;)

Maar zoek je niet naar gedeelde waarden en kun je die echt alleen maar vinden bij iemand die ook kerkelijk is?

Nog even afgezien van dat er best vrouwen zullen zijn die mee zouden willen gaan met jouw geloof. Al heb ik dan wel zoiets dat ik mij afvraag of je hen dat aan moet doen (maar dat is dan weer mijn overtuiging).
pi_183117309
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 09:20 schreef Pizzapuntje het volgende:
Date is gelukkig wel heel lief voor me via app en telefoon! Wil haar als ik weer thuis ben snel eens ontmoeten :Y
Je noemt haar date, maar je hebt haar niet ontmoet en ook geen date staan?

(Ik ben hopeloos slecht in van iedereen bijhouden hoe en wat, dus ik heb vast iets gemist, maar toch, het valt mij op)
pi_183117314
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 06:05 schreef Pizzapuntje het volgende:
Thanks guys!

Beterschap en sterkte met herstel
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  dinsdag 13 november 2018 @ 09:43:21 #217
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_183117408
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 09:36 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Als jij het zegt, prima. Ik ben iets minder van geloven. ;)

Maar zoek je niet naar gedeelde waarden en kun je die echt alleen maar vinden bij iemand die ook kerkelijk is?

Nog even afgezien van dat er best vrouwen zullen zijn die mee zouden willen gaan met jouw geloof. Al heb ik dan wel zoiets dat ik mij afvraag of je hen dat aan moet doen (maar dat is dan weer mijn overtuiging).
Dat mag :)
Uiteindelijk gaat het toch botsen ja, been there, done that. Je moet dat inderdaad de ander niet aan doen. Als het dan over x maanden/jaren fout loopt, blijf je allebei met een rotgevoel achter. Vandaar mijn zoektocht naar iemand met gedeelde achtergrond. *;
pi_183117623
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 09:43 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

Dat mag :)
Uiteindelijk gaat het toch botsen ja, been there, done that. Je moet dat inderdaad de ander niet aan doen. Als het dan over x maanden/jaren fout loopt, blijf je allebei met een rotgevoel achter. Vandaar mijn zoektocht naar iemand met gedeelde achtergrond. *;
Mijn tip: staar je er niet blind op. Ook iemand met die achtergrond kan totaal niet bij jou passen.

Het is wat jij zegt: het moet niet botsen. Dat wil niet zeggen dat mensen er hetzelfde in moeten staan. Ook iemand die jou vrij laat in jouw geloof en alles wat daarbij hoort zou dus in theorie moeten kunnen matchen.
  dinsdag 13 november 2018 @ 10:20:47 #219
545 dop
:copyright: dop
pi_183118056
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 09:10 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

Dus het is raar als je iemand zoekt met een gemeenschappelijke achtergrond? Dat is een van de doelen van daten..
nee, het is raar als jij zou denken dat je meer beperkt ben hier door dan anderen.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  dinsdag 13 november 2018 @ 10:37:00 #220
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_183118288
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 07:52 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Nee, ik zei dat ik een leven heb naast mijn IPhone.

Maar het mooiste komt nog; 5 minuten geleden krijg ik een sms’je van hem. Of ik een herstart wil doen en as zaterdag samen met hem wil koken?
_O-
In zijn sop gaar laten koken is wat op de planning zou "moeten" staan.

Echt, zulk soort mensen krijg ik de kriebels van.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_183120413
Beterschap Pizzapuntje!

Hier is het drama mbt daten. Leuk contact, door via app, datum plannen en hoppa, issues met ex én ben niet klaar om te daten..

Verzin dat even voordat je iemand eerst leuk vind (en elkaar de kop gek maakt) en af wil spreken. Zonde van elkaars tijd..

/rant
  Official ESF Kreviewer dinsdag 13 november 2018 @ 12:43:34 #222
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183120853
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 12:27 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Beterschap Pizzapuntje!

Hier is het drama mbt daten. Leuk contact, door via app, datum plannen en hoppa, issues met ex én ben niet klaar om te daten..

Verzin dat even voordat je iemand eerst leuk vind (en elkaar de kop gek maakt) en af wil spreken. Zonde van elkaars tijd..

/rant
-edit- kromme zin.

Het is toch gewoon mogelijk dat ze zich dat pas realiseerde toen het dichtbij kwam? Mensen hebben gevoelens en die zijn niet altijd rationeel of logisch.
pi_183121041
quote:
5s.gif Op dinsdag 13 november 2018 12:43 schreef Kreator het volgende:

[..]

-edit- kromme zin.

Het is toch gewoon mogelijk dat ze zich dat pas realiseerde toen het dichtbij kwam? Mensen hebben gevoelens en die zijn niet altijd rationeel of logisch.
Dat is ook wel zo, en nee is zeker niet rationeel of logisch.

Gevoelens, weet ik alles van ;).
pi_183121081
Ik heb Gouden Tand mee uit eten gevraagd vrijdag 8-)

Moet betere nickname verzinnen.
pi_183121161
Ik heb een leuke nieuwe match, ze is Juf dus zo zullen we haar voorlopig wel even noemen ;)
We gaan binnenkort afspreken, moeten alleen nog even een datum prikken.

Ik word haar eerste Tinder date :o
pi_183121390
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 12:51 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb Gouden Tand mee uit eten gevraagd vrijdag 8-)

Moet betere nickname verzinnen.
Gewoon op roze trainingspak houden _O-

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 12:54 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik heb een leuke nieuwe match, ze is Juf dus zo zullen we haar voorlopig wel even noemen ;)
We gaan binnenkort afspreken, moeten alleen nog even een datum prikken.

Ik word haar eerste Tinder date :o
Leuk! Eerste was bij mij ook raak, dus wie weet *;
Gek? kan je dat eten?
pi_183121495
Ik wacht nog steeds op die leuke Tindermatch. Kom zelden iemand tegen die even gezellig wilt praten of zo. :')
pi_183121659
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 12:27 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Beterschap Pizzapuntje!

Hier is het drama mbt daten. Leuk contact, door via app, datum plannen en hoppa, issues met ex én ben niet klaar om te daten..

Verzin dat even voordat je iemand eerst leuk vind (en elkaar de kop gek maakt) en af wil spreken. Zonde van elkaars tijd..

/rant
Wel toevallig dat het jou net iets vaker overkomt dan ieder andere in dit topic.

Opeens hebben al die dames een reden om het contact af te kappen...

Mss wel iets te toevallig allemaal

:) :)
  Official ESF Kreviewer dinsdag 13 november 2018 @ 13:22:47 #229
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183121851
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 13:14 schreef Horney_Joe het volgende:

[..]

Wel toevallig dat het jou net iets vaker overkomt dan ieder andere in dit topic.

Opeens hebben al die dames een reden om het contact af te kappen...

Mss wel iets te toevallig allemaal

:) :)
Ik weet niet of je een kloon bent of gewoon irritant, maar als je hier alleen maar komt om steekjes uit te delen of te zeiken, heb ik als admin liever dat je gewoon wegblijft.
pi_183121903
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 november 2018 13:22 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik weet niet of je een kloon bent of gewoon irritant, maar als je hier alleen maar komt om steekjes uit te delen of te zeiken, heb ik als admin liever dat je gewoon wegblijft.
lol :)
pi_183122042
Heb vorige week 2 dates gehad. Eentje was wat minder, de andere wel leuk dus zie ik binnenkort weer :)
pi_183122584
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 13:30 schreef Horney_Joe het volgende:
Heb vorige week 2 dates gehad. Eentje was wat minder, de andere wel leuk dus zie ik binnenkort weer :)
we willen wel juicy details!!! :P
pi_183122741
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 08:37 schreef Pizzapuntje het volgende:
Chirurg is net geweest. Hij zei dat het dusdanig kapot is, dat het een aantal uren zal duren voor de operatie klaar is (dus sws kijken of het vandaag wordt of later deze week). En hij zei dat het dusdanig kapot is dat ik er zeer zeker rekening mee moet houden dat het voor altijd stijf kan blijven, dat het niet meer functioneert zoals het hoort en ik op jongere leeftijd al een nieuwe schouder zou moeten misschien.
Wat een ***nieuws.....heel veel sterkte en beterschap!
pi_183122849
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 10:37 schreef M1stral het volgende:

[..]

In zijn sop gaar laten koken is wat op de planning zou "moeten" staan.

Echt, zulk soort mensen krijg ik de kriebels van.
Ja echt he! Zoiets moet vanzelf gaan en geen verplichting zijn op straffe van verwijdering :D
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_183122906
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 14:10 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Ja echt he! Zoiets moet vanzelf gaan en geen verplichting zijn op straffe van verwijdering :D
Mannuh.......waarom vinden we ze ook alweer leuk? :D :D :6 :6
pi_183122985
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 14:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Mannuh.......waarom vinden we ze ook alweer leuk? :D :D :6 :6
piemels
pi_183123037
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 14:17 schreef Feddd het volgende:

[..]

piemels
Oooowjaa........ :D :D
pi_183123048
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 14:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Mannuh.......waarom vinden we ze ook alweer leuk? :D :D :6 :6
Omdat er bij ons, net als bij jullie, gewoon erg leuke exemplaren rondlopen :9
pi_183123068
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 14:21 schreef rival het volgende:

[..]

Omdat er bij ons, net als bij jullie, gewoon erg leuke exemplaren rondlopen :9
:D :D
pi_183124053
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 13:03 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Gewoon op roze trainingspak houden _O-

[..]

Leuk! Eerste was bij mij ook raak, dus wie weet *;
Misschien beter ja. Dacht anders nog aan Goldy Tooth.... :')
pi_183124409
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 15:23 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Misschien beter ja. Dacht anders nog aan Goldy Tooth.... :')
Geen tattoosbijnaam?? :) :)

Wanneer zien jullie elkaar weer?
  dinsdag 13 november 2018 @ 15:47:48 #242
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183124506
Ik was al ff een poosje stil.. en heb het topic ook niet echt gevolgd.. maar een kleine update:

Bezorgbillen is ziek.. Maar we hebben ook een beetje een misverstand gehad doordat ze niet helemaal duidelijk was.. en ik niet echt doorvroeg wat ze bedoelde (ik dacht het komt later nog wel ter sprake)
Het precieze onderwerp hou ik even buiten het verhaal hier.. das 1 op 1 tussen ons :*
Ze heeft nu een beetje haar eigen gedachten gevolgd en daar een conclusie uitgetrokken zonder met mij te overleggen of er iets over te vragen..
Ze wou in de eerste instantie niet met mij verder.. waarschijnlijk is het nu wel een beetje uitgepraat, maar dat moet vanavond blijken als we verder babbelen..

Ik weet zelf ook nog ff niet of ik wel verder met haar wil.. (ze vergelijkt me continue met haar ex)
Dus even zien of we het weekend nog gaan daten.. Maar ze moet nu wel even gas bijgeven als ze nog iets wil: het is haar beurt om even aantrekkelijk te gaan doen nu..

Dus wie weet met wie ik het aankomend weekend date.. (dat rijmt) *O* :P
pi_183124588
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 november 2018 15:47 schreef Zolderkamer het volgende:
Ik was al ff een poosje stil.. en heb het topic ook niet echt gevolgd.. maar een kleine update:

Bezorgbillen is ziek.. Maar we hebben ook een beetje een misverstand gehad doordat ze niet helemaal duidelijk was.. en ik niet echt doorvroeg wat ze bedoelde (ik dacht het komt later nog wel ter sprake)
Het precieze onderwerp hou ik even buiten het verhaal hier.. das 1 op 1 tussen ons :*
Ze heeft nu een beetje haar eigen gedachten gevolgd en daar een conclusie uitgetrokken zonder met mij te overleggen of er iets over te vragen..
Ze wou in de eerste instantie niet met mij verder.. waarschijnlijk is het nu wel een beetje uitgepraat, maar dat moet vanavond blijken als we verder babbelen..

Ik weet zelf ook nog ff niet of ik wel verder met haar wil.. (ze vergelijkt me continue met haar ex)
Dus even zien of we het weekend nog gaan daten.. Maar ze moet nu wel even gas bijgeven als ze nog iets wil: het is haar beurt om even aantrekkelijk te gaan doen nu..

Dus wie weet met wie ik het aankomend weekend date.. (dat rijmt) *O* :P
Klinkt spannend, maar ik hoop oprecht dat jullie het kunnen uitpraten vanavond!
pi_183124707
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 15:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Geen tattoosbijnaam?? :) :)

Wanneer zien jullie elkaar weer?
Vrijdag neem ik hem mee uit eten :9
pi_183124725
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 15:59 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Vrijdag neem ik hem mee uit eten :9
Owja....dat had ik gelezen.....benieuwd naar het verslag :)
  dinsdag 13 november 2018 @ 16:01:22 #246
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183124728
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 15:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Klinkt spannend, maar ik hoop oprecht dat jullie het kunnen uitpraten vanavond!
Ja eigenlijk is het al uitgepraat.. Maar omdat ze koorts heeft kunnen we geen goedmaaksex doen enzo.. O-)

En omdat ze al een poosje een draak was heb ik weinig zin om met een pan snert aan te komen als 2e date..
pi_183124751
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 november 2018 16:01 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Ja eigenlijk is het al uitgepraat.. Maar omdat ze koorts heeft kunnen we geen goedmaaksex doen enzo.. O-)

En omdat ze al een poosje een draak was heb ik weinig zin om met een pan snert aan te komen als 2e date..
Goedmaaksex :) :)


Een beetje vertroetelen kan nooit kwaad hoor ha ha
  dinsdag 13 november 2018 @ 16:02:49 #248
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183124759
* Zolderkamer slingert maar weer eens wat datingapps aan de praat
pi_183124813
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 november 2018 16:02 schreef Zolderkamer het volgende:
* Zolderkamer slingert maar weer eens wat datingapps aan de praat
Successsss..... :)
  dinsdag 13 november 2018 @ 16:05:56 #250
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_183124838
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 november 2018 16:02 schreef Zolderkamer het volgende:
* Zolderkamer slingert maar weer eens wat datingapps aan de praat
Succes kerel
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')