Ah zo. Dat zie ik zelf niet, maar het topic zal denk ik nog goedgekeurd moeten worden door de moderatorsquote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:05 schreef nostra het volgende:
[..]
Jep. Lijkt iets met de rechten niet goed te gaan? Het reactieveld is 'weg'.
[ afbeelding ]
Het pakje komt van China.quote:Op donderdag 7 februari 2019 00:00 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ik weet niet of ik hier in het goede topic zit,maar ik heb iets besteld en het is 27 januari vertrokken uit het land van herkomst en is nu nog niet in het land van bestemming.
Moet ik me zorgen maken of gewoon rustig afwachten.Is de 2e keer dat ik iets bestel bij aliexpres en de 1e keer was het hier al met een week ongeveer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeft vaak ook met verzend methode te maken. Ali standaard shopping is er vaak met een week. Vele andere doen daar tussen de 30 en 90 dagen over.quote:Op donderdag 7 februari 2019 00:00 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ik weet niet of ik hier in het goede topic zit,maar ik heb iets besteld en het is 27 januari vertrokken uit het land van herkomst en is nu nog niet in het land van bestemming.
Moet ik me zorgen maken of gewoon rustig afwachten.Is de 2e keer dat ik iets bestel bij aliexpres en de 1e keer was het hier al met een week ongeveer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |