Ik kan het niet checken, nog niets gehad.quote:Op maandag 12 november 2018 18:58 schreef Victoriaatje het volgende:
[..]
Anderzorg is bij mij zes euro duurder, niet twaalf...?
Ah Stormfront weet dit topic ook te vinden...quote:Op maandag 12 november 2018 18:15 schreef Poes. het volgende:
Wat zielig voor dat meisje, denkt ze een rijke blanke Hollander aan de haak te hebben geslagen... moet ze werken als schoonmaakster
/sorrynotsorry
en zelfs dan sla je nog een golddiggende Filippijnse aan de haak?quote:Op maandag 12 november 2018 17:39 schreef g60forced het volgende:
[..]
0 huurtoeslag val er net buiten de grens (ivm vriendin)
70-80 zorgtoeslag (ok dat is niet slecht uiteraard)
woning ik fucking klein 30m2 slaap/woonkamer
15/20m2 extra kamertje voor alle kasten etc.
(voornamelijk kleding vrouwje en opslag mijn rommel)
voordeel is wel dat ik op begane grond zit... links / rechts / boven buren heb
dat is wel gunstig voor de warmte... maar verder enkel glas en veel tocht
maarja huur dus ik kan er niks aan doen,
zit te wachten tot ik t huis van mn moeder erf
al kan dat (hoop ik voor haar) nog wel 10jaar duren
hehequote:Op maandag 12 november 2018 20:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
en zelfs dan sla je nog een golddiggende Filippijnse aan de haak?
Dam. Is het daar ook crisis ofzo?
zolang ze bij me blijft... vraag me niet waarom al 7jaar, werkelijk waar ik begrijp t zelf ook niet...quote:Op maandag 12 november 2018 21:42 schreef Yreal het volgende:
[..]
haha sportief
Goed voor elkaar hoor
Als je nu nog bij een andere zorgverzekeraar zit, kan dit pas per 1-1-2019. Want vanaf dat moment ben je klant en is je nieuwe polis van kracht.quote:Op maandag 12 november 2018 20:30 schreef gargamelnl het volgende:
Ik had zaterdag al de zilveren kruis budget met max eigen risico genomen ivm collectiviteits korting, maar vandaag nog even gebeld dat ik ook aanvullend tand 2 sterren erbij wil. De medewerker van zk gaf aan dat ik hiervan geen bevestiging per mail van ontvang, maar als polis die ik over enkele weken ontvang. Nu probeerde ik al bij mijn zk in te loggen, om toch even te checken.
Dit lukt nog niet ivm onbekend bsn nummer. Weet iemand wanneer dit wel kan?
Ben nogal een druktemaker met dit soort dingen.
Dit is voor mij ook heel belangrijk. Ik bezuinig niet op m’n zorgverzekering. Dat ding heb je voor als er een keer echt wat is. Dan wil ik geen gezeik aan m’n kop.quote:Op maandag 12 november 2018 21:56 schreef Chunees het volgende:
Ik ben op zoek naar een échte restitutieverzekering die gewoon de kosten dekt die je gemaakt hebt, gecontracteerd of niet. Dus geen gezeur over "marktconforme tarieven", wat in de praktijk gemiddelde tarieven blijken te zijn voor een bepaalde behandeling of product.
2018 niet naar de tandarts, 2019 in januari en december met verzekering. 2020 niet naar de tandarts, enzovoort.quote:Op maandag 12 november 2018 11:02 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik snap die neiging naar de tandarts verzekeren niet echt. Ik heb helemaal geen goed gebit, regelmatig een gaatje. Maar hoe ik het ook benader, zelf betalen blijft stukken goedkoper.
Als je dan Menzis kiest, kun je beter voor Anderzorg gaan. Anderzorg is de prijsvechter van Menzis. Je betaalt dan 108,- (met verplicht eigen risico dus). En uiteraard kun je naar elke ziekenhuis in Nederland en gewoon naar je eigen huisarts. Besured zou ook kunnen, al ken ik ze verder niet. Ik las iets van 107,25 per maand ofzo.quote:Op dinsdag 13 november 2018 00:15 schreef Faerlina91 het volgende:
Ik twijfel aan DSW (¤112) of Menzis (¤109). Beide 100% vergoeding bij alle gecontracteerde huisartsen en ziekenhuizen
IZA?quote:Op maandag 12 november 2018 21:56 schreef Chunees het volgende:
Ik ben op zoek naar een échte restitutieverzekering die gewoon de kosten dekt die je gemaakt hebt, gecontracteerd of niet. Dus geen gezeur over "marktconforme tarieven", wat in de praktijk gemiddelde tarieven blijken te zijn voor een bepaalde behandeling of product.
Rustig maar hoor. Probeer je alleen maar te helpen.quote:Op maandag 12 november 2018 17:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik beweer toch ook helemaal niet dat het aan het ziekenhuis ligt? Ik zeg alleen dat ze voor de budgetpolis een klein aantal ziekenhuizen hebben geselecteerd en dat ze vast voor hun andere polissen met meer ziekenhuizen contract afsluiten en dan beweer jij dat ze dat niet doen
Ik ben benieuwd wat je kan vinden.quote:Op maandag 12 november 2018 21:56 schreef Chunees het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |