Doe eens normaal man. Keihard lachen zo vroeg op de morgen. Ik heb hoofdpijn.quote:
Inderdaad. Daar moet ik voortaan meer effort in steken. Maar het is nog vroeg.quote:Op zaterdag 10 november 2018 08:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Uhm, deze komt niet helemaal uit de verf Lans.
Je hoeft je excuses er niet voor te maken.quote:Op zaterdag 10 november 2018 08:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sorry neef.
Ik wist dat ik een foutje maakte.
Katertje?quote:Op zaterdag 10 november 2018 08:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Doe eens normaal man. Keihard lachen zo vroeg op de morgen. Ik heb hoofdpijn.
Niet. Vroeger waren ze veel beter.quote:Op zaterdag 10 november 2018 08:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jojo
hoe overleef je al die kinderprogramma's
Nee. Ik heb al anderhalve week knallende hoofdpijn.quote:
Teveel gezopen?quote:Op zaterdag 10 november 2018 08:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Doe eens normaal man. Keihard lachen zo vroeg op de morgen. Ik heb hoofdpijn.
Gewoon Netflix. Staan voldoende prima tekenfilms van vroeger.quote:Op zaterdag 10 november 2018 08:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Niet. Vroeger waren ze veel beter.
Ben je al wel naar de huisarts geweest dan?quote:Op zaterdag 10 november 2018 08:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee. Ik heb al anderhalve week knallende hoofdpijn.
LEES EENS CHARLOTTE3!quote:
Ik kijk nu Calimero ik word er helemaal simpel vanquote:Op zaterdag 10 november 2018 08:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Niet. Vroeger waren ze veel beter.
Nee nog niet. Maar het is ook weekend nu.quote:Op zaterdag 10 november 2018 08:37 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ben je al wel naar de huisarts geweest dan?
Ja heb ik niet. Maar op YouTube kun je ook wel veel kijken gelukkig.quote:Op zaterdag 10 november 2018 08:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gewoon Netflix. Staan voldoende prima tekenfilms van vroeger.
quote:Op zaterdag 10 november 2018 08:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja heb ik niet. Maar op YouTube kun je ook wel veel kijken gelukkig.
Ja dat is niet wat.quote:Op zaterdag 10 november 2018 08:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik kijk nu Calimero ik word er helemaal simpel van
Die vraag heb ik eerder gekregen ja.quote:Op zaterdag 10 november 2018 08:38 schreef Lange_Lans het volgende:
Hoe kun je nu geen Netflix hebben?
Maandag maar even langs.. drink je wel voldoende per dag?quote:Op zaterdag 10 november 2018 08:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee nog niet. Maar het is ook weekend nu.
Lol, dat is wel echt karig.quote:Op zaterdag 10 november 2018 06:50 schreef onlogisch het volgende:
Jezelf bij de prachtusers zetten
Log uit Charlotte, echt.
Saind, Scrummie en ik walgen hiervan
Nouja, ik kijk het ook nooit. Betaal er overigens wel voor.quote:Op zaterdag 10 november 2018 08:38 schreef Lange_Lans het volgende:
Hoe kun je nu geen Netflix hebben?
Laat mijquote:Op zaterdag 10 november 2018 08:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lol, dat is wel echt karig.
Wat je met de kat van GGMM hebt gedaan vindt ik dan wel weer mooi.quote:Op zaterdag 10 november 2018 08:43 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Laat mijzo is het voor héél even, alsof ik toch een beetje bij jullie hoor!
![]()
Graag Benji wél laten staan
Vind.quote:Op zaterdag 10 november 2018 08:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat je met de kat van GGMM hebt gedaan vindt ik dan wel weer mooi.
Kerst
quote:Op zaterdag 10 november 2018 08:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja godver, ik log weer even uit.
Hoe oud ben je geworden?quote:
Tinder godenquote:Op zaterdag 10 november 2018 08:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Goed nieuws voor @GGMM en @Onlogisch
vindt ikquote:Op zaterdag 10 november 2018 08:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kerst
Zelfs ik maak deze fout nietquote:Op zaterdag 10 november 2018 08:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kerst
Alles goed pikquote:
Redelijk bekaterd. En ik dacht dat ik een turkse pizza had gehaald en wilde deze viesdik naar binnen proppen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |